Nelze vypnout elektricke spotrebice a motor
18 roků 9 měsíců zpět #1
od Tkevlar
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor vytvořil uživatel Tkevlar
Ahoj mam takovy blby problem. Kdyz vypnu klicek
tak vse bezi dal. Jediny co se vypne je Ventilator a sterace. Musim jit ven a
odpojit cerpadlo a baterku. Kdyz jsem vyndal spinaci skrinku tak to nepomohlo
jakmile zapojim baterku tak slysim jak na cerpadle motevre ventil a mozna to i
zacne zhavit. Nevite nekdo co s tim?
tak vse bezi dal. Jediny co se vypne je Ventilator a sterace. Musim jit ven a
odpojit cerpadlo a baterku. Kdyz jsem vyndal spinaci skrinku tak to nepomohlo
jakmile zapojim baterku tak slysim jak na cerpadle motevre ventil a mozna to i
zacne zhavit. Nevite nekdo co s tim?
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 9 měsíců zpět #2
od Netta12
Odpověděl Netta12 pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
no asi
to má? rozbitý....
to má? rozbitý....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 9 měsíců zpět #3
od Zhiwagoo
Odpověděl Zhiwagoo pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
Ak mas system s
riadiacou jednotkou, tak skontroluj relé palivovej pumpy, mozno ostalo visiet.
Ak nemas RJ tak niekde by tam mal byt modul, ktorý pri vypnutí kluca odpaja
potrebne vetvy, aby motor zhasol, alebo je tam tiez iba rele. Neviem presne,
mam schemy viacerych modelov, ziadnu pre diesel, takze skus nieco na tento
sposob...
riadiacou jednotkou, tak skontroluj relé palivovej pumpy, mozno ostalo visiet.
Ak nemas RJ tak niekde by tam mal byt modul, ktorý pri vypnutí kluca odpaja
potrebne vetvy, aby motor zhasol, alebo je tam tiez iba rele. Neviem presne,
mam schemy viacerych modelov, ziadnu pre diesel, takze skus nieco na tento
sposob...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #4
od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
Asi ti moc
neporadím, ale chyba bude určitě v elektrice, co ovládá vstřikovací čerpadlo. Je
tam nějaký asi elektromagnetický ventil, který při startování otevře přívod
nafty, při vypnutí klíčkem by se měl ventil uzavřít. Musí? pátrat, kam jdou
kabely od toho ventilu a tam někde bude chyba. Já se v tom zase tak moc
nevyznám, elektriku nechávám dělat profíky
neporadím, ale chyba bude určitě v elektrice, co ovládá vstřikovací čerpadlo. Je
tam nějaký asi elektromagnetický ventil, který při startování otevře přívod
nafty, při vypnutí klíčkem by se měl ventil uzavřít. Musí? pátrat, kam jdou
kabely od toho ventilu a tam někde bude chyba. Já se v tom zase tak moc
nevyznám, elektriku nechávám dělat profíky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #5
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
to by mohl
vědět motokuba ten mi na srazu o tom vyprávěl
vědět motokuba ten mi na srazu o tom vyprávěl
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #6
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
Tak jak pise
Zhiwago, problem bude v jednom z relatek - bud pod palubovkou, nebo v motorovem
prostoru.
Musis zkontrolovat, zda pri otoceni klicku do 1polohy se provadi
prepnuti kontaktu v relatku (sundej kryt rele, nebo poslouchej, zda v nem
cvaka). Cislo spoje Ti z hlavy nereknu, ale ve schematku to je.
Jeste mne
napadlo, kontroloval si ukostreni pod baterii? Nemas jeste nejaky dalsi problem
v el instalaci?
Zhiwago, problem bude v jednom z relatek - bud pod palubovkou, nebo v motorovem
prostoru.
Musis zkontrolovat, zda pri otoceni klicku do 1polohy se provadi
prepnuti kontaktu v relatku (sundej kryt rele, nebo poslouchej, zda v nem
cvaka). Cislo spoje Ti z hlavy nereknu, ale ve schematku to je.
Jeste mne
napadlo, kontroloval si ukostreni pod baterii? Nemas jeste nejaky dalsi problem
v el instalaci?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #7
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
V poistkovej
skrinke je skrat - natiekla ti tam voda -
Rie?enie:1,Výmena za druhú (mám
naviac "dlhú")
2,Rozobra? ,osu?i?,zakonzervova? proti
vlhkosti.POZOR pri rozoberaní na plastovej fólií sú medené spoje v niekožkých
vrstvách!Ale keď som to zlo?il tak to funguje. Zatekanie prestalo a? po výmene
predného skla s tesnením.
PS:Zaujímalo by ma ako si vybral spínaciu
skrinku???Zámky som u? pomenil ale ako na skrinku...
skrinke je skrat - natiekla ti tam voda -
Rie?enie:1,Výmena za druhú (mám
naviac "dlhú")
2,Rozobra? ,osu?i?,zakonzervova? proti
vlhkosti.POZOR pri rozoberaní na plastovej fólií sú medené spoje v niekožkých
vrstvách!Ale keď som to zlo?il tak to funguje. Zatekanie prestalo a? po výmene
predného skla s tesnením.
PS:Zaujímalo by ma ako si vybral spínaciu
skrinku???Zámky som u? pomenil ale ako na skrinku...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #8
od Tkevlar
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
Budu to
zkouset, Vodou to neni. Kdyz jsem parkovat tak jsem si zadkem bouchnul o vrata
do garaze. Tak to cuklo a najednou konec uz to neslo vypnout.
MichalW: Chyba
v el. cerpadla to neni, protoze i kdyz vytahnu klicek ze zapalovani tak mi bezi
palubka dal a kontrolky take. Muzu behat s klicema kde chci a auto pekne blafe
a vse funguje (krom tech steracu a ventilatoru a volant se blokne) JO a jakmile
ted pripojim baterku tak mi to zacne zhavit i bez klicku v
zapalovani.
Augustin: Kdyz otocim do prvni polohy nic se nezmeni. Nic
necvakne Pred narazem problem nebyl zadny Myslim ze to bude tim relatkem
ze se nekdo seklo. Relatka pod palubkou to neni mel jsem vsechny
venku.
JozefSK: Spinacka drzi na 2 sroubkach pod volantem. Musis sundat
ten kryt na volant, Potom vyndat levou packu (na blinkry) a pak se dostenes k
druhemu sroubku. Prvni povolis hned. Jeste odpojis 2 konektory s 6 draty. Tak je
to na dieselu
zkouset, Vodou to neni. Kdyz jsem parkovat tak jsem si zadkem bouchnul o vrata
do garaze. Tak to cuklo a najednou konec uz to neslo vypnout.
MichalW: Chyba
v el. cerpadla to neni, protoze i kdyz vytahnu klicek ze zapalovani tak mi bezi
palubka dal a kontrolky take. Muzu behat s klicema kde chci a auto pekne blafe
a vse funguje (krom tech steracu a ventilatoru a volant se blokne) JO a jakmile
ted pripojim baterku tak mi to zacne zhavit i bez klicku v
zapalovani.
Augustin: Kdyz otocim do prvni polohy nic se nezmeni. Nic
necvakne Pred narazem problem nebyl zadny Myslim ze to bude tim relatkem
ze se nekdo seklo. Relatka pod palubkou to neni mel jsem vsechny
venku.
JozefSK: Spinacka drzi na 2 sroubkach pod volantem. Musis sundat
ten kryt na volant, Potom vyndat levou packu (na blinkry) a pak se dostenes k
druhemu sroubku. Prvni povolis hned. Jeste odpojis 2 konektory s 6 draty. Tak je
to na dieselu
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #9
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
Viem ze si
pisal, ze si tu spiaciu skrinku vyberal, ale nepochopil som, ci si ju aj vymenil
za inu a tak skusal. Trocha som sa vypytoval, a kamos sa s tym uz
stretol. Problrm bol v spinacke... Jednoho dna zopla a uz neodopla, zasekol sa
tam kontakt... sranda je v tom ze aj napriek tomu, klucom mozes dalej volne
krutit. Tak ak si tam neskusal dat inu, tak skus ju este raz vybrat a premerat
ju celu.
pisal, ze si tu spiaciu skrinku vyberal, ale nepochopil som, ci si ju aj vymenil
za inu a tak skusal. Trocha som sa vypytoval, a kamos sa s tym uz
stretol. Problrm bol v spinacke... Jednoho dna zopla a uz neodopla, zasekol sa
tam kontakt... sranda je v tom ze aj napriek tomu, klucom mozes dalej volne
krutit. Tak ak si tam neskusal dat inu, tak skus ju este raz vybrat a premerat
ju celu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #10
od Tkevlar
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
Oki tak to
zkusim. dik
me jen bylo divny ze kdyz jsem spinacku vyndal a odpojil od vsech
kabelu tak jaktoze to zaclo zhavit a otevrel se le. ventil na cerpadle. To je mi
zahadou nejvic. Ale urco ji zkusim promerit dik
zkusim. dik
me jen bylo divny ze kdyz jsem spinacku vyndal a odpojil od vsech
kabelu tak jaktoze to zaclo zhavit a otevrel se le. ventil na cerpadle. To je mi
zahadou nejvic. Ale urco ji zkusim promerit dik
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #11
od klidek
TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS
Odpověděl klidek pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
spinačka na
prodej dej adresu a zítra ti ji po?lu
prodej dej adresu a zítra ti ji po?lu
TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #12
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
Mám pocit, ?e
bude? mít spečené nějaké relátko(a) , nebo spínačku:-(
Prostě musí? hledat:-
(
bude? mít spečené nějaké relátko(a) , nebo spínačku:-(
Prostě musí? hledat:-
(
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #13
od Tkevlar
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Odpověděl Tkevlar pro téma Re: Nelze vypnout elektricke spotrebice
a motor
Problem je nalezen. Mam alarm a kupu dratu, ktery vedou k houkacce. A ten kabel se o remenici propalil a spojil uvnitr par dratu.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 3.187 sekund