Při klesnutí volnoběhu pod 1000/min se rozsvítí kontrolka!

Více
15 roků 3 měsíců zpět #1 od rotarry
Při klesnutí volnoběhu cca od 1000 dolů se mi rožne červená kontrolka čidel a auto začíná být trochu "cukavější". Nevíte čím je to způsobeno? Jinak, majitel předemnou tam měl zabudovaný alarm. Musím mít ukostřené přímo na baterku čidlo počtu otáček (na rozdělovači). Jinak nenastartuju. Kontroloval jsem všechno možné ale nic. Ještě dotaz, trčí mi v prostoru motoru pár drátků o kterých nevím nic. Jeden má proužkovanou žlutozelenou barvu a pár konektorů. Je někdo schopný mi poradit. Předem díky Kubík pupík:-)

1.6. DOHC 90 Klisen, r.v.1990

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #2 od TooM-As
tak za 1) napiš co máš za motor

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #3 od rotarry
1.6. DOHC 66KW r.v.1990

1.6. DOHC 90 Klisen, r.v.1990

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #4 od jipaf
dráty navíc moc neřeš, to mají všichni, ale které kontrolky se rožnou? mazání? dobíjení? nebo jiné? a co tak kontrola uzemění tj kostry na motor?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #5 od rotarry
Tak jsem si vyblikal chyby a je to kód 21. Příliš silný signál od polohy škrtící klapky. Pordadí mi někdo co s tím? Vyčistit čidlo? Díky

1.6. DOHC 90 Klisen, r.v.1990

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #6 od simir
tak potenciometr škrtící klapky nerozebereš, je zalitý. Ani nevím, kde ho seženeš, asi jen vrakáč. U novějších modelů prý pasuje z Favorita, ale tady bohužel...

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.327 sekund
Powered by Kunena fórum