hladové oko mi sprostě kecá
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jen jsem vypozoroval že okolo si poblikává třeba do rytmu blinkrů , je tedy hodně závislé na napětí s sítí .
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Přesné problémy mám aji já někdy svítí při čtvrtce jindy vůbec:(hmm to poblikávání jsem taky už zpozoroval, ale to je podle napětí jak píšeš Tome...to by mi nějak nevadilo, ale štve mě, že se nedá tomu věřit. přece to musí něco způsobovat.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
podle schémat co mám před sebou je měření jen jedno, hodnota pro hladové oko se přepočítává v budíku, já bych to viděl na nějaký studeňák v elektronice toho budíku. Vycházím z toho, že ručička ukazuje dobře a problém je jen u diody rezervy.
A jak je to u digi palubky? Na 100% vím, že v nádrži mám např. 20 litrů a rozsvítí se 4 diody. Pak diody postupně zhasínají a drze mi svítí hladové oko. Pak se to zase vzpamatuje a chvíli to ukazuje jak má. A takto pořád dokola. Plovák je vyměnený, a kostra v pohodě.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jak je to u digi palubky? Na 100% vím, že v nádrži mám např. 20 litrů a rozsvítí se 4 diody. Pak diody postupně zhasínají a drze mi svítí hladové oko. Pak se to zase vzpamatuje a chvíli to ukazuje jak má. A takto pořád dokola. Plovák je vyměnený, a kostra v pohodě.
Hehe, digitál je vůbec ulhanej....tam jsem neměl ani čárku, blikalo oko a ještě jsem ujel 100km a ani to necuklo tam to moc soudruzi neměli vychytaný. U digitálu mi čárky ubejvaly jak na běžícím pásu.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Už jsme se na to dívali asi pŕed měsícem i s Valim, ale na nic jsme nepřišli. Jednou mi ti taky dělal povysunutý konektor na palubce, ale to už jsem tady na fóru psal. Už mně to nesprávné ukazování začína pěkné S... .
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jeden +ový je na tvrdo k hladovému oku,
dva +ové jsou k plováku a od plováku ( nejsou přímo plusové ale jsou částečně pod štrumem protože z rozdílu ukazuje samotná ručička )
pak tam jsou ještě dvě kostry, k hladovému oku a k ručičce...
tolik teorie a teď babo raď...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
do budíku o ukazateli paliva vede 5 přívodů, z toho jsou 3+ové a 2-ové,
jeden +ový je na tvrdo k hladovému oku,
dva +ové jsou k plováku a od plováku ( nejsou přímo plusové ale jsou částečně pod štrumem protože z rozdílu ukazuje samotná ručička )
pak tam jsou ještě dvě kostry, k hladovému oku a k ručičce...
tolik teorie a teď babo raď...
tuhle teorii jsem jaksi vůbec nepochopil .. hált mě to asi ve škole špatně naučili
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tuhle teorii jsem jaksi vůbec nepochopil .. hált mě to asi ve škole špatně naučili
Tak aspoň nejsem sám, protože co vim, asi všechny palivoměry světa mají 3 kabely...plusovej, kostru a signál od palivoměru.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.