Tipo 1,4iE r.v.1995 problém s prerušovačom smeroviek

Více
15 roků 1 měsíc zpět #1 od jamk1
Ahojte páni. Moje Tipko 1,4 i.E r.v. 9/1995 asi prišlo na to, že ho chcem predať a pomstilo sa mi. Teda v krátkosti. Dnes pri skúšobnej jazde s potencionálnym kupcom som odrazu započul, že začal pri vypnutých smerovkách nekontrolovatelne a v nepravidelných intervaloch cvakať prerušovač smeroviek. Smerovky na vozidle ani vpredu, ani vzadu ani bočné neblikajú, ani kontroloka na palubnej doske. Pri zapnutí smerovky do prava aj do ľava všetko funguje OK. Varovné blikače tak isto fungujú v poriadku.
Kde hľadať chybu? Vybral som prerušovač smeroviek z poistkovej skrine, (elektronický) preletoval som všetky spoje na doske plošného spoja, ale výsledok žiadny. Porucha trvá. Kontaktoval som mechanika z Fiat servisu, ktorý povedal že takmer s istotou je vadný prepínač smeroviek pod volantom.
Stretol sa už z Vás niekto s takýmto problémom? Poraďte prosím Vás. Auto sa zajtra predáva a musí byť v poriadku.
Ešte jeden dotaz. Dá sa ten elektronický prerušovač smeroviek nahradiť klasickým s relátkom? Do poistkovej skrine pasuje a aj číselné označenie troch vývodov je rovnaké.
Ďakujem za rady.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #2 od jipaf
pokud tam pasuje, proč ho tam nedáš alespoň na zkoušku? max nebude fungovat..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Více
15 roků 1 měsíc zpět #3 od Brda
Měl jsem podobný problém,blikalo mi to špatně pokud jsem vyhodil směrovku do leva.Zajel jsem na vrakáč a vyměňoval krabičky přepínače až tam jedna sedla.Už je to rok a dodnes vše v cajku a stálo mě to 120 kč...

fiat tipo 1.9 td

Více
15 roků 1 měsíc zpět #4 od jamk1
Mne al smerovky fungujú úplne v poriadku. Aj varovné blinkre sú v pohode. Len v stave, ak niesú smerovky zapnuté, tak ten prerušovač smeroviek cvaká ako zbláznený a ak ho vyberiem, tak je úplne horúci.

Více