Pořád mi odchází čidla Teploty

Více
14 roků 11 měsíců zpět #1 od petr1978
Zdravím.
Jsem zrovna narazil na problém, a to že mi stále odchází čidlo teploty chladící kapaliny. Už je druhé co mám a projevují se na něm různé závady. První čidlo se chovalo při měření odporu normálně, ale jakmile jsem ho napojil na ŘJ, skratlo. Nyní mám další a to prozměnu náhodně rozepne, zvednou se mi volnoběh a auto škube. Jsou obě starší tak možná to bude tím. Ale kdyby měl někdo jiné vysvětlení, rád bych našel příčinu problému.
Mám motor 1.6 DOHC MPI v Turbu. Umístění čidel se dá přirivnat k 2.0, vzhledově jsou to podobné motory až na turbo.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #2 od rs
Zmer proud pres cidlo.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #3 od petr1978
Kolik by tam mělo být? Hned zítra to udělám. Už jsem odvrtal staré a vyměnil NTC uvnitř. Zatím chodí, ale jsem zvědavý jak dlouho.
Napadlo mě, jestli náhodou přes čidlo někudma neprojde vysoké napětí od kabelů svíček. Mám větší odtrh a může to být tím. Jetli není izolace vysokého kabelu dost silná, napětí si najde cestu jinudma a potká se cestou s čidlem což je blízko.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #4 od petr1978
Ještě jsem to neměřil, vlastně ani nevím jak. Když budu měřit procházející proud přes čidlo, bude záviset na teplotě. Když bez čidla, taky bych mohl vstup vyskratovat a to bych opravdu nerad. Jedině vzát malý odpor, poměřti ho , proměřit proud a pak přepočítat.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #5 od rs
No bude te zajimat proud v te nejcasteji pouzivane oblasti mereni. Takze odpor 220ohm a sup na to.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #6 od jirka 18
Hele,já jsem u delty vyzkoušel 3 starší čidla a fungovalo až nový :? Druhá věc je že opravou jednoho čidla se můžou projevit problémy jiných starších :?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #7 od petr1978
Tak nějak to mám. Originál čidlo jsem rozpitval, vyměnit NTC zasadil do pasty a zalepil epoxidem. Zatím drží jen mám problémy se studeným motorem. Netahá a poskakuje při přidání plynu. Aspoň už mi neblbne, náhodně a v pohodě nastartuji za studena.Jak psal radek proměřím proud přes čidlo a uvidím co dále. Další čídlo by mohlo být vzduchové, a pak už je tlakové. Všechno ostatní se jeví slušně.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #8 od petr1978

No bude te zajimat proud v te nejcasteji pouzivane oblasti mereni. Takze odpor 220ohm a sup na to.

Přiteplotě kolem 90°C je jen 220 Ohm? 8O Normálně bývá cca 700. No dneska ho koupím a o víkendu proměřím co tam teče. Kolik tam mám být?

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #9 od rs
700? Kde jsi to meril nebo ma Delta teplotu motoru nakych 70°C pri zahrati?

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #10 od petr1978
To má Tipo 1.6 DOHC při 88°C. Aspoň tolik mělo originál čidlo co jsem měřil v klimatické komoře. Doufám že se nepletu a neplácám kraviny. O data jsem přišel a je to taková mlhavá vzpomínka.
Odpor na měření jsem ještě nekoupil, neurval jsem se z práce dříve než v šest :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.398 sekund
Powered by Kunena fórum