kontrolka baterie

Více
14 roků 11 měsíců zpět #1 od expo44
kontrolka baterie vytvořil uživatel expo44
zdravim hosi, viem ze to tu uz bolo vela krat riesiene ale stale sa pisu ine riesenia. Svieti mi kontrolka baterie. Aj pri zhasnutom motore aj pri nastartovanom. Ked nastartujem a pridam tak sa trosku stlmi ale svieti vzdy... robii to uz par dni tak som si aj vsimol ze urcite nieco dobiija pretoze zo svetlami nie je problem ani s hudbou no minule som ani rano nenastartoval. Som uplny laik v elektroinstalaci tak neviem kde zacat.Cital som tu o ukostreni, o remeni, regulatoroch aj diodach lenze to asi nezvladnem. Auto ide a aj startuje aj dobija len asi dost malo. Cim mam zacat aby som zbytocne neplatil furu penazi v servise? chcem skontrolovat kostru a potom ci to poriadne dobija to odmeriam s multimetrom no ak to nepomoze ako dostanem altik von z auta a zistim co mu je? mozete mi pripadne ukazat nejake fotky kde co odsroubovat , kde co najdem a naco si mam dat pozor?

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #2 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: kontrolka baterie
koukni se do starších šnúr i klidně z min. roku
najdeš tam kudy jde vyndat alt.(jde vrchem i spodem),tuším že sem to dokonce i popisoval já,co je k tomu potřeba...jináč i vyndání držáku s uhlíky a i jejich výměna je tam,někde najdeš taky.
dobíjení ti svítí že ti už nedosedaj uhlíky(teda s největší pravděpodobností)
heldej a najdeš tam všechny odpovědi.. :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Více
14 roků 11 měsíců zpět #3 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: kontrolka baterie

Svieti mi kontrolka baterie. Aj pri zhasnutom motore..

to jako zamkneš auto a jdeš domů, celou noc to svítí, a ráno když příjdeš k autu a to pořád svítí? není to alarm??