Startovací loterie - Fiat Tipo r.v.1990

Více
14 roků 10 měsíců zpět #1 od Sherpa
Dovoluji si připojit svůj problém se startováním Fiata Tipo r,.v.1990. Někdy nastartuje bez problémů na první škrtnutí, někdy pouze škrtne a chcípne. Při dalším pokusu již jen normálně točí startér, není už slyšet náběh palivového čerpadla a motor nenaskočí. To se děje zejména po delším stání (např. přes noc venku). Někdy ale i po kratší době. Pak naskočí např. při delším rychlejším rozjezdu z kopce, nebo roztažení. (baterka je nová, alternátor dobíjí, svíčky funkční očištěné, očištěné jsou
i kontakty ve víku rozdělovače i u palivového čerpadla). Nevím kde dál hledat. Podezření je na spínací relé k palivovému čerpadlu. To však nemohu sehnat ? Mohu se ale mýlit.
Díky předem za radu .

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #2 od BlackJack
Připoj i typ motoru a hned to bude lepší :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #3 od Sherpa
Motor obsah 1.4, výkon 51 kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #4 od čenda
Když to nechytá, hází to jiskru?

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 9 měsíců zpět #5 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Startovací loterie - Fiat Tipo r.v.1990
Už startuješ?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #6 od Sherpa
Staruju, tedy jak kdy. Ukázalo se že byla spálená řídící jednotka nedávalo to pokyn ke startu. Po odstranění závady to celkem fungovalo, až na to že druhý den odpoledne po 4 hodinách stání, už to zase jen škrtlo, chcíplo a nic. Ani čerpadlo nebylo slyšet. Pak asi po 10 minutách zase slyšet bylo a motor naskočil. To se opakovalo i druhý den. Brzy ráno v mrazu ani ťuk, čerpadlo se nehlo. Po jedenácté hodině asi po pátém otočení klíčku náhle naběhlo a nastartovalo se. Tak jsem vyměnil baterku za starší říve dobitou, novou dobil, neb v mrazech dotala zabrat. Ale i na starší auto chytlo. A pak po 24 hodách stání venku zase, byť čerpadlo slyšet při prvním pokusu bylo, ani škrt, a pak už ani čerpadlo. Baterka ale točila byť ne naplno. Možná mrazy. Možná baterka, nebo ještě něco jiného, nevím. Zkusím vrátit dobitou novou baterii, ale je otázka jak to bude dál fungovat. Copak Fiat je v mrazech nepoužitelný ?
Nejsem velký odborník na Fiaty a auta vůbec., mám ho přes měsíc, ale tohle jsem u žádného auta nezažil.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #7 od skypan

Staruju, tedy jak kdy. Ukázalo se že byla spálená řídící jednotka nedávalo to pokyn ke startu. Po odstranění závady to celkem fungovalo, až na to že druhý den odpoledne po 4 hodinách stání, už to zase jen škrtlo, chcíplo a nic. Ani čerpadlo nebylo slyšet. Pak asi po 10 minutách zase slyšet bylo a motor naskočil. To se opakovalo i druhý den. Brzy ráno v mrazu ani ťuk, čerpadlo se nehlo. Po jedenácté hodině asi po pátém otočení klíčku náhle naběhlo a nastartovalo se. Tak jsem vyměnil baterku za starší říve dobitou, novou dobil, neb v mrazech dotala zabrat. Ale i na starší auto chytlo. A pak po 24 hodách stání venku zase, byť čerpadlo slyšet při prvním pokusu bylo, ani škrt, a pak už ani čerpadlo. Baterka ale točila byť ne naplno. Možná mrazy. Možná baterka, nebo ještě něco jiného, nevím. Zkusím vrátit dobitou novou baterii, ale je otázka jak to bude dál fungovat. Copak Fiat je v mrazech nepoužitelný ?
Nejsem velký odborník na Fiaty a auta vůbec., mám ho přes měsíc, ale tohle jsem u žádného auta nezažil.

co takhle očistit kontakty na zásuvce řídící jednotky,a vůbec zkontrolovat,stav kontaktů na el.instalaci,oxidace vodičú je svinstvo :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #8 od Sherpa
Tak hlásím že za vším byla další závada, špatně fungující palivové čerpadlo. Ikdyž tam šel proud, někdy dalo palivoa někdy ne, a proto ta loterie. Teď už to funguje dobře. Takže díky za rady. Možná je využiju jindy, kdoví ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 9 měsíců zpět #9 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Startovací loterie - Fiat Tipo r.v.1990
Mnoho šťastných km. :cup:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.797 sekund
Powered by Kunena fórum