central
18 roků 8 měsíců zpět #1
od martas
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
kamaradi dokazete mi nekdo poradit??mam central ale pri zamknuti klicem mi bzuci motor u ridice a kdyz to zamykam dalkou tak bzuci taky ale navic se zamkne ale v zapeti se odemkne.mel jsem to venku ze to promazu ale namazany to je az az a navic kdyz je odpojeny z konektoru tak mi zbytek auta funguje normalne.muzete nekdo poradit popripade koupim zamek k ridici ale 93+ oni jsou jiny nez starsi model ten mam nahradni a on tam nejde
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #2
od Max-el
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Odpověděl Max-el pro téma Re: central
Řešil sem to taky a všichni mi radili, že je tam přeskočenej takovej plastovej hranol a ať to rozeberu. Na rozebrání sem se dozvěděl, že se to musí na některých místech odvrtat. Nikdo neřekl pde, jen osičky.... Tak sem vrtal a vrtal, zámek sem stejně nerozebral akorát poslal do věčných lovišť
Vzal sem tisícovku a šel na vrakárnu pro jinej....
Po čase to začlo dělat u spolujezdce, ale tam už to někdo odvrtável předemnou, tak to bylo OK. Posunul sem plastovej špalík se zubem zpět na druhou stranu a fungovalo to.
Vzal sem tisícovku a šel na vrakárnu pro jinej....
Po čase to začlo dělat u spolujezdce, ale tam už to někdo odvrtável předemnou, tak to bylo OK. Posunul sem plastovej špalík se zubem zpět na druhou stranu a fungovalo to.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #3
od martas
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Odpověděl martas pro téma Re: central
coze??????tisic za zamek????? :total: a kuva :vztek:
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #4
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: central
Se nediv - když viděj že jsi v úzkých tak nevědí co by si řekli.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #5
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: central
už jsme to tu jednou taky řešili je to napojený na tu pitomou kliku nemohl jsem to sladit hral jsem si s tím snad celý den když šla klika nešel centál a naopak zkus lehchc e přihnout ten plíšek co naráží na takovej plastovej cudl souvisí to s tou klikou
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #6
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: central
No mě to dělá taky a zvlášť když se více zima a je to asi tím pádem více zatuhlé. A už mě to pěkně sere
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #7
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: central
potom co jsem se v tom pohrabal už to mám bez problémů
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #8
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: central
No já se v tom ještě nehrabal
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #9
od martas
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Odpověděl martas pro téma Re: central
jirko ja myslim ze to nebude mit s klikou nic spolecnyho kdyz to zamknu dalkou tak to zabzuci ,zamkne ale hned se zase odemkne a kdyz to zamknu klicem tak to sice zabzuci taky ale zustane zamknuto
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #10
od martas
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Odpověděl martas pro téma Re: central
dnes jsem se byl ptel ve zdaru v kramu na nahr dily a skutecne zamek na 93+ je za 1000 stary a novy 1700.musela mi nalit panaka :beer:
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #11
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: central
tak to mi věř že má mimochodem pojd nachat
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #12
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: central
pdlě mě totiž ten mechanismus jde asi nějak ztuha a klíčkem ho přetlačíš a pomůžeš tím pádem i motorku, ale pokud ho zamkneš jen dálkou tzv. mechanikou bude hejbat jen sám motor tak ten motůrek to podle mě nějak nemůže přetlačit nebo dotlačit
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #13
od martas
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Odpověděl martas pro téma Re: central
jo myslel jsem si to a tak jsem tam vlezl a chtel ho namazat ale byl primo premazany nicmene jsem ho jeste maznul a stejne to dela asi obetuji ten litr. :dead:
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #14
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: central
Ale co je teda v prdeli jako? Vložka zámku nebo ten servomotor?
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #15
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: central
Ja si pamatuji, ze jsem to taky resil na tom minulem Tipku taky. Tam taky zalezelo na tom, jak to bylo zesynchonizovane. Tak, aby se mi soucasne zavirali a otevirali vsechny dvere najednou. Mel jsem to vytazene ze dveri napojene na kontaktech a zkousel simulovat funkci. Vim, ze mi to v tom mechanismu drhlo a proto to blblo. Take je na tom zapojen jeste ten mikrospinac (signalizace otevrenych dveri), ktery zaroven slouzil (v mem pripade) jako pojistka, ze pokud jsou nedovrene dvere, tak ti to znovu otevre. Zkus se tedy podivat na to, zda to nemuze byt ono (otevri dvere, zacvakni zamek, jako by byli dvere zavreny, zkus ten mikrospinac sepnout a pak dalkou zamknout).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.687 sekund