central

Více
18 roků 3 týdnů zpět #46 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: central
podle me ten mensi konektor je na tu kontrolu otevrenych dveri.

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #47 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: central

Já to měnil několikrát a pořád sem si řikal: "seš nešikovnej, oni to přeci takhle špatně nemohli vymyslet..." mám z Tebe radost, že v tom nejsem sám :twisted:

Na kolik Tě ten zámek vyšel? nebo si ho měl doma?


mel jsem ho doma maxi takze nic nestal

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #48 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: central

podle me ten mensi konektor je na tu kontrolu otevrenych dveri.

No tak to dofám, že ho tam mám :? Hm, že sem si toho menšího nevšiml je pravda, že v těch dveřích je ten zámek pěkně scchovanej a já to celé venku neměl. Tak to se mám na co těšit zase :o A je možné, že tam prostě ten malej nemám?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #49 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: central
Teď mě ještě napadlo, pokud je Tipo nebo Tempra digitál tak má na check panelu kontrolu ot.dveří nemýlím se?. potom by to byko asi pro to?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #50 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: central
jj to je na to

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #51 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: central
no už sem to zkoušel na stole a vypadá to, že to funguje. kontakt se použije buď pro alarm nebo pto kontrolku, která je určitě taky v budíku :lol: 8) . No v sobotu na to zse kouknu a pokusím se to vyměnit.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #52 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: central

tak to jsi stastna clovek.ja jsem zjistil ze kdyz to zamknu klicem od spolujezdce tak se mim to odemkne to je ale parchant cooooo :fuck:

Takze chlapi, dneska jsem se na to dival taky. Situace je takova, ze pokud jsou dvere od ridice nebo spolujezdce otevreny nebo nedostatecne zavreny pak to nelze zamknout (na to slouzi ten mikrospinac plus f-ce signalizace otevrenych dveri). To by vysvetlovalo ten stav, co popisuje Pavel. Ma ten mikrospinac vadny, nebo se spatnymi kontakty. Je to treba vycistit a vyzkouset.
K te chirurgii takova poznamka. Kdyz jsem to delal pred dvemi lety, tak jsem si povolil tu konstrukci dveri, na cem drzi ta klika+motorek oken a rukou to vycvakl. Taky pomuze, kdyz si tu kliku povolite ze dveri (dve matky zevnitr asi M5).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #53 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: central
ja jsem asi trochu min sikovnejsi protoze jsem mel taky celou tu konstrukci plechovou povolenou a jeste tu cast u zamku jsem nasilim uhnul aby tam bylo misto.ale ten plech je zkratka hrozne ostry a navic zamek ze starsiho modelu nema nacvakavaci konce na ty tahla tam to musis pracne nachytat a je to o nervy

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 týdnů zpět #54 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: central
Tak kluci je to doma, tedy respektive sem už vyměnil za jinej zámek (novější ) a už vše zase funguje tak jak má :rock: :rock: :rock: . Prace mi trvala cca 1,5 hoď. a ani sem se nijak nepořezal. Největší problém byl v tom jak nasadit táhlo od vnitřní kliky tak sem ji vyndal a hned v ní vyměnil prasklou pružinku, nasadil sem nejdříve do zamku a pak opatrně na kliku zacvakl a v pohodě 8) . Jo a ten menší konektor tam mám taky, ale na co je to nevím :cry: , ale hlavní je že to funguje a snad hodně dlouho ještě bude.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.413 sekund
Powered by Kunena fórum