Vymena analogové palubky za digitální
14 roků 7 měsíců zpět #1
od Grufa
Tipo 1.7D r.v. 1990
Vymena analogové palubky za digitální vytvořil uživatel Grufa
čau , jde prohodit analog s digitálem ? jako že bych chtěl digi. Tipo 1.7D r.v 1990 43Kw popř cena digi palubky?
Tipo 1.7D r.v. 1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
14 roků 7 měsíců zpět #2
od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
Hledej,už je to tu milionkrát psáno i řešeno.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
14 roků 7 měsíců zpět - 13 roků 6 měsíců zpět #3
od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
Myslím že e-mail 25 by mohl mít ještě jednu na prodej
Poslední změna: 13 roků 6 měsíců zpět uživatelem jumbo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #4
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
Bud rad, ze mas analog
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 88
14 roků 7 měsíců zpět #5
od MarianBarton
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Odpověděl MarianBarton pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
Moje rec, menil sem dgt za analog, to jde, ale predstava toho, ze to delam obracene me desi. Musel sem vymenit vsechny konektory, pujde to, ale spoustu casu a rozcilovani. A analog se tolik nekazi
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #6
od mk-tec
...presně tak. Je jednoduše a hlavně přehlednější. Dělal jsem to na Unu, že jsem chtěl jako malý kluk digitál, světýlka apod., ale asi po 2 měsících jsem to vracel zpět, straaašně rád, bo sem to furt hledal, nepoznal jsem, kolik je přesně v nádrži atd atd... a jak zasvítilo trochu slunko, tak tma...už nikdy digitál...
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Odpověděl mk-tec pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
Bud rad, ze mas analog
...presně tak. Je jednoduše a hlavně přehlednější. Dělal jsem to na Unu, že jsem chtěl jako malý kluk digitál, světýlka apod., ale asi po 2 měsících jsem to vracel zpět, straaašně rád, bo sem to furt hledal, nepoznal jsem, kolik je přesně v nádrži atd atd... a jak zasvítilo trochu slunko, tak tma...už nikdy digitál...
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #7
od Libor
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Odpověděl Libor pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
To zase já si na digitál stěžovat nemůžu..mě vyhovuje a nepřehledný mi nepřijde...vím jak tu všicni naříkáte na ukazatel stavu paliva, ale mě na digi funguje normálně, nemám problém...zrovna ted bych teda za analog neměnil
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #8
od judeware
Odpověděl judeware pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
Grufa:
Prostuduj si dokundamentaci, obecné informace platí i pro diesel
MarianBarton, mk-tec:
Pánové, vaše argumenty proti digitálu jsou naivní ...
-konektory se musí měnit při změně z/na v obou případech
-digitál se taky nekazí - po podrobném studiu a preparování několika kusů různých digitálů konstatuju, že jeho koncepce je jednoduchá a bytelná, nevím o něčem, co by se nenechalo opravit
-pokud jde o přehlednost, u mě digitál vede
-při správně seřízeném a vyčištěném plováku palivoměr nezlobí
-na Slunci údajně v Unu není nic vidět - to je proto, že je zavedeno to debilní celodenní svícení, palubka je pak v nočním režimu s nižším podsvícením, a to i ve dne (UNO nemá regulační tlačítko) ; řešením je přerušit vodič s napětím 12V při aktivních parkovačkách (pomocným spínačem)
Měl jsem UNO deset let a v době, kdy se nemuselo svítit, jsem byl naprosto spokojený.
UNO MÁ NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ A NEJERGONOMIČTĚJŠÍ DIGITÁL NA SVĚTĚ.
(samozřejmě až na mechanické počitadlo km a náhon bowdenem, ale alespoň to nebrání snadné montáži do vozidla, bez úprav).
Pokud máte nějaké vraky digitálů a stěžujete si na spolehlivost, nevyhazujte je, ale můžete mi je na srazu v létě věnovat .
Nic není beznadějné.
Petr de Zviqov
Prostuduj si dokundamentaci, obecné informace platí i pro diesel
MarianBarton, mk-tec:
Pánové, vaše argumenty proti digitálu jsou naivní ...
-konektory se musí měnit při změně z/na v obou případech
-digitál se taky nekazí - po podrobném studiu a preparování několika kusů různých digitálů konstatuju, že jeho koncepce je jednoduchá a bytelná, nevím o něčem, co by se nenechalo opravit
-pokud jde o přehlednost, u mě digitál vede
-při správně seřízeném a vyčištěném plováku palivoměr nezlobí
-na Slunci údajně v Unu není nic vidět - to je proto, že je zavedeno to debilní celodenní svícení, palubka je pak v nočním režimu s nižším podsvícením, a to i ve dne (UNO nemá regulační tlačítko) ; řešením je přerušit vodič s napětím 12V při aktivních parkovačkách (pomocným spínačem)
Měl jsem UNO deset let a v době, kdy se nemuselo svítit, jsem byl naprosto spokojený.
UNO MÁ NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ A NEJERGONOMIČTĚJŠÍ DIGITÁL NA SVĚTĚ.
(samozřejmě až na mechanické počitadlo km a náhon bowdenem, ale alespoň to nebrání snadné montáži do vozidla, bez úprav).
Pokud máte nějaké vraky digitálů a stěžujete si na spolehlivost, nevyhazujte je, ale můžete mi je na srazu v létě věnovat .
Nic není beznadějné.
Petr de Zviqov
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #9
od mk-tec
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Odpověděl mk-tec pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
...tvé tvrzení chápu, ale nikomu ho nevnucuju a argumenty o nejlepším digitálu...
je to přeci o našich zkušenostech. Když si zvykneš na digi u Una, myslíš si, že je nejlepší Uno. Když pak sedneš do BMW a budeš s ním jezdit stejně dlouhou dobu, budeš tvrdit zase něco jiného atd.
...a tvé argumenty o lepší ergonomii mě osobně nepřesvědčí, zažil jsem to a mohu objektivně porovnat - vždyť u analogu vidím v zorném úhlu ručičku, kam mi jde, jestli přesahuje a kam se blíží, kdežto u digitálu musím sledovat, kolik je v daném "vymezeném" poli rozsvíceno - prostě v jednoduchosti je síla - a to je ta ergonomie, že vše je jednoduché, jasné a výstižné. Ale je to jen moje zkušenost a názor a proto mu odpovídám, ale nevnucuju.
je to přeci o našich zkušenostech. Když si zvykneš na digi u Una, myslíš si, že je nejlepší Uno. Když pak sedneš do BMW a budeš s ním jezdit stejně dlouhou dobu, budeš tvrdit zase něco jiného atd.
...a tvé argumenty o lepší ergonomii mě osobně nepřesvědčí, zažil jsem to a mohu objektivně porovnat - vždyť u analogu vidím v zorném úhlu ručičku, kam mi jde, jestli přesahuje a kam se blíží, kdežto u digitálu musím sledovat, kolik je v daném "vymezeném" poli rozsvíceno - prostě v jednoduchosti je síla - a to je ta ergonomie, že vše je jednoduché, jasné a výstižné. Ale je to jen moje zkušenost a názor a proto mu odpovídám, ale nevnucuju.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 7 měsíců zpět #10
od judeware
Toto vypadá na mockrát omílanou debatu, jestli analog nebo digitál obecně (bez ohledu na značku nebo typ vozu).
-to s tím nejlepším digitálem je nadsázka ...
-jsem přísně technický typ a ač se to nezdá, odečíst údaj z analogu mi netrvá kratší dobu, než z digitálu
-po technické stránce jsou digitály z Una i Tipa řešeny dobře (míněno - po stránce vybavení polovodiči)
Výňatek z Wikipedie:
Ergonomie (z řečtiny ergon práce a nomos zákon) je věda zabývající se optimalizací lidské činnosti, a to zejména vhodnými rozměry a tvary nástrojů, nábytku a jiných předmětů.
Odtud ergonomický - přizpůsobený ergonomickýcm požadavkům.
Cílem je, aby používané předměty a nástroje svým tvarem co nejlépe odpovídaly pohybovým možnostem případně rozměrům lidského těla. Například vhodně navržená židli má tvarem sedáku sedícímu napomoci, aby seděl vzpřímeně, a předcházet tak křivení páteře. Podobný význammůže mít i výška židle atd.
Pojem ergonomie jsem v obhajobě digitálu Una (Tipa) uvedl ve významu "aby mi dobře padla do ruky, jako zedníkovi lžíce (či spíš v tomto případě do oka)". Zrovna UNO má tachometr i otáčkoměr v provedení téměř pro slepé (tato palubka má u mě pět hvězdiček jak za čitelnost a přehlednost, tak za vnitřní elektroniku).
Pokud kolega Grufa hodlá nasadit digitál, já ho od toho odrazovat nebudu, mám jen dobré zkušenosti! Navíc přestavbou palubní sítě získáte autoelektrikářské zkušenosti a trochu zručnosti navíc.
Jen více příznivců digitálu, aspoň budu mít pocit, že je ten detailní popis palubky k něčemu ...
Odpověděl judeware pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
Toto vypadá na mockrát omílanou debatu, jestli analog nebo digitál obecně (bez ohledu na značku nebo typ vozu).
-to s tím nejlepším digitálem je nadsázka ...
-jsem přísně technický typ a ač se to nezdá, odečíst údaj z analogu mi netrvá kratší dobu, než z digitálu
-po technické stránce jsou digitály z Una i Tipa řešeny dobře (míněno - po stránce vybavení polovodiči)
Výňatek z Wikipedie:
Ergonomie (z řečtiny ergon práce a nomos zákon) je věda zabývající se optimalizací lidské činnosti, a to zejména vhodnými rozměry a tvary nástrojů, nábytku a jiných předmětů.
Odtud ergonomický - přizpůsobený ergonomickýcm požadavkům.
Cílem je, aby používané předměty a nástroje svým tvarem co nejlépe odpovídaly pohybovým možnostem případně rozměrům lidského těla. Například vhodně navržená židli má tvarem sedáku sedícímu napomoci, aby seděl vzpřímeně, a předcházet tak křivení páteře. Podobný význammůže mít i výška židle atd.
Pojem ergonomie jsem v obhajobě digitálu Una (Tipa) uvedl ve významu "aby mi dobře padla do ruky, jako zedníkovi lžíce (či spíš v tomto případě do oka)". Zrovna UNO má tachometr i otáčkoměr v provedení téměř pro slepé (tato palubka má u mě pět hvězdiček jak za čitelnost a přehlednost, tak za vnitřní elektroniku).
Pokud kolega Grufa hodlá nasadit digitál, já ho od toho odrazovat nebudu, mám jen dobré zkušenosti! Navíc přestavbou palubní sítě získáte autoelektrikářské zkušenosti a trochu zručnosti navíc.
Jen více příznivců digitálu, aspoň budu mít pocit, že je ten detailní popis palubky k něčemu ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 2.666 sekund