Vymena analogové palubky za digitální

Více
14 roků 7 měsíců zpět #1 od Grufa
čau , jde prohodit analog s digitálem ? jako že bych chtěl digi. Tipo 1.7D r.v 1990 43Kw popř cena digi palubky?

Tipo 1.7D r.v. 1990

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
14 roků 7 měsíců zpět #2 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
Hledej,už je to tu milionkrát psáno i řešeno.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 7 měsíců zpět - 13 roků 6 měsíců zpět #3 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Vymena analogové palubky za digitální
Myslím že e-mail 25 by mohl mít ještě jednu na prodej
Poslední změna: 13 roků 6 měsíců zpět uživatelem jumbo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #4 od Dresik
Bud rad, ze mas analog :D

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #5 od MarianBarton
Moje rec, menil sem dgt za analog, to jde, ale predstava toho, ze to delam obracene me desi. Musel sem vymenit vsechny konektory, pujde to, ale spoustu casu a rozcilovani. A analog se tolik nekazi

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #6 od mk-tec

Bud rad, ze mas analog :D


...presně tak. Je jednoduše a hlavně přehlednější. Dělal jsem to na Unu, že jsem chtěl jako malý kluk digitál, světýlka apod., ale asi po 2 měsících jsem to vracel zpět, straaašně rád, bo sem to furt hledal, nepoznal jsem, kolik je přesně v nádrži atd atd... a jak zasvítilo trochu slunko, tak tma...už nikdy digitál...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #7 od Libor
To zase já si na digitál stěžovat nemůžu..mě vyhovuje a nepřehledný mi nepřijde...vím jak tu všicni naříkáte na ukazatel stavu paliva, ale mě na digi funguje normálně, nemám problém...zrovna ted bych teda za analog neměnil :D

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #8 od judeware
Grufa:
Prostuduj si dokundamentaci, obecné informace platí i pro diesel

MarianBarton, mk-tec:
Pánové, vaše argumenty proti digitálu jsou naivní ...

-konektory se musí měnit při změně z/na v obou případech
-digitál se taky nekazí - po podrobném studiu a preparování několika kusů různých digitálů konstatuju, že jeho koncepce je jednoduchá a bytelná, nevím o něčem, co by se nenechalo opravit
-pokud jde o přehlednost, u mě digitál vede
-při správně seřízeném a vyčištěném plováku palivoměr nezlobí
-na Slunci údajně v Unu není nic vidět - to je proto, že je zavedeno to debilní celodenní svícení, palubka je pak v nočním režimu s nižším podsvícením, a to i ve dne (UNO nemá regulační tlačítko) ; řešením je přerušit vodič s napětím 12V při aktivních parkovačkách (pomocným spínačem)

Měl jsem UNO deset let a v době, kdy se nemuselo svítit, jsem byl naprosto spokojený.

UNO MÁ NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ A NEJERGONOMIČTĚJŠÍ DIGITÁL NA SVĚTĚ.
(samozřejmě až na mechanické počitadlo km a náhon bowdenem, ale alespoň to nebrání snadné montáži do vozidla, bez úprav).

Pokud máte nějaké vraky digitálů a stěžujete si na spolehlivost, nevyhazujte je, ale můžete mi je na srazu v létě věnovat :D.

Nic není beznadějné.

Petr de Zviqov

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #9 od mk-tec
...tvé tvrzení chápu, ale nikomu ho nevnucuju a argumenty o nejlepším digitálu...

je to přeci o našich zkušenostech. Když si zvykneš na digi u Una, myslíš si, že je nejlepší Uno. Když pak sedneš do BMW a budeš s ním jezdit stejně dlouhou dobu, budeš tvrdit zase něco jiného atd.

...a tvé argumenty o lepší ergonomii mě osobně nepřesvědčí, zažil jsem to a mohu objektivně porovnat - vždyť u analogu vidím v zorném úhlu ručičku, kam mi jde, jestli přesahuje a kam se blíží, kdežto u digitálu musím sledovat, kolik je v daném "vymezeném" poli rozsvíceno - prostě v jednoduchosti je síla - a to je ta ergonomie, že vše je jednoduché, jasné a výstižné. Ale je to jen moje zkušenost a názor a proto mu odpovídám, ale nevnucuju.

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #10 od judeware
:D :D

Toto vypadá na mockrát omílanou debatu, jestli analog nebo digitál obecně (bez ohledu na značku nebo typ vozu).

-to s tím nejlepším digitálem je nadsázka ...
-jsem přísně technický typ a ač se to nezdá, odečíst údaj z analogu mi netrvá kratší dobu, než z digitálu
-po technické stránce jsou digitály z Una i Tipa řešeny dobře (míněno - po stránce vybavení polovodiči)


Výňatek z Wikipedie:

Ergonomie (z řečtiny ergon práce a nomos zákon) je věda zabývající se optimalizací lidské činnosti, a to zejména vhodnými rozměry a tvary nástrojů, nábytku a jiných předmětů.
Odtud ergonomický - přizpůsobený ergonomickýcm požadavkům.
Cílem je, aby používané předměty a nástroje svým tvarem co nejlépe odpovídaly pohybovým možnostem případně rozměrům lidského těla. Například vhodně navržená židli má tvarem sedáku sedícímu napomoci, aby seděl vzpřímeně, a předcházet tak křivení páteře. Podobný význammůže mít i výška židle atd.

Pojem ergonomie jsem v obhajobě digitálu Una (Tipa) uvedl ve významu "aby mi dobře padla do ruky, jako zedníkovi lžíce (či spíš v tomto případě do oka)". Zrovna UNO má tachometr i otáčkoměr v provedení téměř pro slepé (tato palubka má u mě pět hvězdiček jak za čitelnost a přehlednost, tak za vnitřní elektroniku).

Pokud kolega Grufa hodlá nasadit digitál, já ho od toho odrazovat nebudu, mám jen dobré zkušenosti! Navíc přestavbou palubní sítě získáte autoelektrikářské zkušenosti a trochu zručnosti navíc.

Jen více příznivců digitálu, aspoň budu mít pocit, že je ten detailní popis palubky k něčemu ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.666 sekund
Powered by Kunena fórum