a zase alternator
14 roků 4 měsíců zpět #1
od JoMa
Fiat Tipo 1.6 i.e., 66kW, rok vyroby 1989 , motor 149C2049
a zase alternator vytvořil uživatel JoMa
Ahojte, potrebujem poradit,
Da sa nahradit alternator na tipo 1.6 i.e. s roku 1989 alternatorom urcenom na tipo 1.6 i.e. 3/1990. Jedna sa mi skor o upevnovacie rozmery.
Dik
Da sa nahradit alternator na tipo 1.6 i.e. s roku 1989 alternatorom urcenom na tipo 1.6 i.e. 3/1990. Jedna sa mi skor o upevnovacie rozmery.
Dik
Fiat Tipo 1.6 i.e., 66kW, rok vyroby 1989 , motor 149C2049
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
14 roků 4 měsíců zpět #2
od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: a zase alternator
Než založíš nové téma, zkus nejdřív hledat ve staších článcích, už se to tady řešilo.
A co mu vlastně je? Než se pustíš do výměny přečti si toto:
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...highlight=alternator
A co mu vlastně je? Než se pustíš do výměny přečti si toto:
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...highlight=alternator
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 4 měsíců zpět #3
od JoMa
Fiat Tipo 1.6 i.e., 66kW, rok vyroby 1989 , motor 149C2049
Odpověděl JoMa pro téma Re: a zase alternator
Dik za link. Vacsinou si precitam vsetky prispevky a pokial to tam nenajdem az potom napisem nove vlakno.
Zial na odkaze, ktory si mi poslal je len ako vybrat alternator. Ja by som skor potreboval ci do svojho tipa 1.6 1989 namontujem alternator, ktory ponukaju len pre tipo 1.6 od 5/1990 do 1995 . Preto predpokladam, ze tam bude asi nejake ine uchytenie ako na starych tipach. Kto ma s tym nejake skusenosti budem rad za radu ,aky je tam rozdiel.
JoMa
Zial na odkaze, ktory si mi poslal je len ako vybrat alternator. Ja by som skor potreboval ci do svojho tipa 1.6 1989 namontujem alternator, ktory ponukaju len pre tipo 1.6 od 5/1990 do 1995 . Preto predpokladam, ze tam bude asi nejake ine uchytenie ako na starych tipach. Kto ma s tym nejake skusenosti budem rad za radu ,aky je tam rozdiel.
JoMa
Fiat Tipo 1.6 i.e., 66kW, rok vyroby 1989 , motor 149C2049
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
14 roků 4 měsíců zpět #4
od geeny666
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Odpověděl geeny666 pro téma Re: a zase alternator
pokud jsou to OHC motory, tak je to naprosto shodné. S DOHC na OHC zaměnit nejde.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 11 měsíců zpět #5
od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: a zase alternator
mám novy altik ani ne 2 roky a ted se mi vcera stalo 2x (rano pred cestou do prace a odpoledne pred cestou z prace) po nastartovani ze bylo v siti 17V misto 14, rano so prestalo po chvilce samo (cca 20s) a odpoledne hned jak se to stalo jsem jsem motor protocil tak na 3500otacek a prestalo to
pak celou cestu a dalsi starty (asi 3x nejaky vyrizovacky) uplne v pohode
co by to mohlo byt?
pak celou cestu a dalsi starty (asi 3x nejaky vyrizovacky) uplne v pohode
co by to mohlo byt?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
13 roků 7 měsíců zpět #6
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: a zase alternator
neviem čím si to meral, ale ak tam bolo skutočne 17v, tak sú oklepané spoje v alternátore, alebo regleri, a to myslím je najpravdepodobnejšie.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.361 sekund