Rozsvítí se mi kontrolka problémů vstřikování

Více
10 roků 10 měsíců zpět - 10 roků 10 měsíců zpět #1 od Jirka_
Ach jo, zrovna jsem měl auto v opravě (FIAT TIPO i.e 1.6 r.v 1993, 55kW). Původně jsme myslel že je to alternátor, ale byl jen v háji kabel. Nechal jsem ho vyměnit a ještě si nechal dát nové těsnění pod ventily. Auto asi měsíc stálo.

Dneska jsme poprvé jel. Ráno v pohodě, ale teď se mi cestou 3x asi na 1-2 minuty rozvítila kontrolka vstříkování. Pak vždycky zhasla. Auto jelo úplně normálně nic se nedělo. Dřív mi tohle občas dělalo ale obvykle to hned zhaslo a nikdy se to nerozsvítilo víckrát za sebou.

Nevíte co by to mohlo být. Je snad na obzoru další problém?

Neumim německy, ale google říká u popisu kontrolky:
Störung in der einspritzanlage (für spezielle versionen und Märktel). Trotz dem Aufleuchten dieser Anzeige, ist es möglich, bis zur nächsten FIAT - Kunden-dienstelle weiterzufahren

problémy v systému vstřikování (speciální verze a trhy). Přes toto zobrazení, osvětlení, je možné, až do příštího FIAT-servis jet na

obrázek v příloze:
Přílohy:
Poslední změna: 10 roků 10 měsíců zpět uživatelem Jirka_.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 10 měsíců zpět #2 od Skyline
no kdybys měl 1.6 dohc 66kW tak bych ti poradil home made diagnostiku ale mám pocit že u tohodle motoru to nefunguje....
teoreticky to může dělat cokoliv, lambda, čidlo teploty vzduchu/vody....
vyndej žárovičku a je to :D

Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 10 měsíců zpět #3 od matespv
taky mě problikával CHECK motoru tak jsem vytáhl žárovičku s přístrojovky :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 10 měsíců zpět - 10 roků 10 měsíců zpět #4 od Jirka_
Sakra chlapy já jsem z toho naprášky a vy mi tu radíte vyndat žárovičku :) S tím alternátorem jsem dvakrát exnul v centru Prahy a fakt už bych to nerad opakoval.

Co myslíte může to mít ňáký podobný následky? Fakt jsem teď myslel že mám na chvíli pokoj...
Poslední změna: 10 roků 10 měsíců zpět uživatelem Jirka_.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
10 roků 10 měsíců zpět - 10 roků 10 měsíců zpět #5 od jumbo
Taky mi to občas problikne a auto jede úplně normálně. Už několik let.


www.fiattipo.net/index.php/forum/advsear...before&childforums=1
Poslední změna: 10 roků 10 měsíců zpět uživatelem jumbo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 10 měsíců zpět - 10 roků 10 měsíců zpět #6 od mio9
Když to problikávalo mě tak jsem měl špatný relé a motor mi vynechával, zdá se mi že ta kontrolka značí nízký tlak v palivovém systému což může být ještě zanesený palivový filtr pokud jsi ho neměnil. Ale jak píšou ostatní, když ti to nic nedělá viděl bych to spíš na nějakej špatnej kontakt :)
Poslední změna: 10 roků 10 měsíců zpět uživatelem mio9.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
10 roků 10 měsíců zpět #7 od jumbo
A které relé to bylo?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 10 měsíců zpět #8 od Charles
Tak super auto v té době tipo nebylo, takže to nemá kontrolu tlaku v palivovém systému, to bohužel, myslím že to nemají ani leckteré dnešní automobily....
Tato kontrolka znamená nějakou "závadu na řízení motoru", takže nějaké čidlo, sonda pryč nebo i možný problém se zapalovacím modulem. Pokud by svítila pořád, tak to znamená, že auto jede v nouzovém režimu (jednotka použije přednastavený program a nebere hodnoty čidel) a proto se s ním dá dojet. Ale většinou to auto nemá výkon, hodně žere atd. no prostě na prd...
Pokud se ti zdá, že se nic neděje a auto jede normálně jako vždy, tak to neřeš, je klidně možné, že se jen někde dostala vlhkost a tak to chvíli dělalo neplechu...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 10 měsíců zpět #9 od Dan
Čus, nevím jak u tvého motoru ale já mám 1.8 a měl jsem v kopru krokomotor. Také mi svítila kontrolka a ted už mám klid po výměně

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.399 sekund
Powered by Kunena fórum