Cvakani pod palubkou
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Moc rád bych vám pomohl, ale dali jsme to do servisu a už nevím co nám říkal. Ale zítra tam jedu zkusím se zeptat, snad si vzpomene. Pak dam vedet
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky jsem se s tim setkal, Jednalo se o to, ze mi po nejakem tom ujetem kilometru se zacalo i kourit z packy, nejprve vsak to jen prudilo tim precvakavanim u prerusovace smerovek. Jde o to, ze vlivem prasnosti doslo ke vzniceni a zkratu v te multifunkcni pacce. Reseni je takove, ze musis demontovat tu levou packu (je k tomu pekne debilni pristup - odstrojit cast palubky), rozebrat ji, vycistit kontakty-smirkem, namazat je a znovu poskladat. Davej bacha, je tam takovy mechanismus s pruzinkou, tak at ji nestratis. Dam ruku do ohne, ze to bude temi zmolky prachu, ktere to delaji - zkratuji kontakty.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra SW 1,9TD 1995
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Ano zvacsa to je spatny kontakt a preto cvaka a iskri sa medzi el. spojom...
Najrychlejsie to otestujes ze vymenis to rele a uvidis... Ale premeraj isto aj tu packu ci prepina tak ako ma...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dobra diky moc zkusim toAno zvacsa to je spatny kontakt a preto cvaka a iskri sa medzi el. spojom...
Najrychlejsie to otestujes ze vymenis to rele a uvidis... Ale premeraj isto aj tu packu ci prepina tak ako ma...
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U nas to byla prvni moznost.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Omlouvám se za zpoždení. Tak už vím čím to bylo. Chyba kontaktu v pojistkové skříni. Zkontrolovat ty kontakty nahoře na skříni. A nebo jak rikaji tady kluci bude to v ovladaci.
U nas to byla prvni moznost.
Tak som mal pravdu Ono mne sa to stalo dva krat a nikdy to nebola packa tak som si myslel ze tie packy vydrzia dost alebo viacej ako poistkova skrina a u mna tam bol sok vobec tam nebol cin na spoji a preto to sem tam islo sem tam nie a preto to potom aj cvaka lebo to nema dobry spoj akurat ze u mna islo o stierace ale to je uz jedno packa ako packa...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Skús skontrolovať, či Ti nezateká do poistkovej skrine, pretože to býva pomerne časté.
Ja mám ale podobný problém iba niekedy po naštartovaní a po cca 1 min. to zmizna. Mám zapnuté iba svetlá a občas niake relé precvakne.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Tento problém môže spôsobovať aj vlhko alebo voda v poistkovej skrinke.
Skús skontrolovať, či Ti nezateká do poistkovej skrine, pretože to býva pomerne časté.
Ja mám ale podobný problém iba niekedy po naštartovaní a po cca 1 min. to zmizna. Mám zapnuté iba svetlá a občas niake relé precvakne.
Uz to ma vyriesene ale s kadial by sla vlhkost do poistkovej skrine?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.