Místo digitálu analog?
- Hifimaniac
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 7
Díky za každou radu,tušim že to nebude sranda,tak abych věděl jestli to vůbec nějak rozumně jde prohodit...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Potřebuju zjistit co obnáší výměna digitální palubky za analog u Tipa 1.9TDS.Něco málo jsem na fóru našel,ale ne všechno co by se muselo přepojit nebo předělat...
Díky za každou radu,tušim že to nebude sranda,tak abych věděl jestli to vůbec nějak rozumně jde prohodit...
Daleko daleko jednoduchsie ako vymena resp. prestavba s 1,4 na 1,9TDS
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hifimaniac
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 7
Potřebuju zjistit co obnáší výměna digitální palubky za analog u Tipa 1.9TDS.Něco málo jsem na fóru našel,ale ne všechno co by se muselo přepojit nebo předělat...
Díky za každou radu,tušim že to nebude sranda,tak abych věděl jestli to vůbec nějak rozumně jde prohodit...
Daleko daleko jednoduchsie ako vymena resp. prestavba s 1,4 na 1,9TDS
No to doufám,ale zajímá mě jestli tam je stejnej konektor na elektriku..?Dát tam náhon na tacho by mělo bejt v poho,že?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hifimaniac
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 7
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
delal jsem to. konektory jsou jine a nahon neni klasicky lankovy ale jen 3 draty a dole na prevodovce je redukce do ktere jdou draty z palubky a z redukce je vystrcen na druhem konci onen maly ctyrhran .Já mám přístrojovku z TD...
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Hifimaniac
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 7
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo tak se modly aby se nedostalo pod ruce moje auto.Jak analog tak digi. mají své pro a proti, ale můj názor jako autoelektrikíře je asi tento: vše jde udělat, ale já osbobně nemám rád růzé spatlaniny kabelů ať je to kdekoliv a vím že pokud se dělá takováto úprava tak je to vždy pravidlem, že sou tam kabelové zvěrstva! Proto bych to nechal tak jak to je pokud to funguje
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Věřímjo tak se modly aby se nedostalo pod ruce moje auto.Jak analog tak digi. mají své pro a proti, ale můj názor jako autoelektrikíře je asi tento: vše jde udělat, ale já osbobně nemám rád růzé spatlaniny kabelů ať je to kdekoliv a vím že pokud se dělá takováto úprava tak je to vždy pravidlem, že sou tam kabelové zvěrstva! Proto bych to nechal tak jak to je pokud to funguje
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja drastky mam prekombinovane vsude nejen u palubky ale aj v motoru.ponevadz jsem prehazoval misto 1.6 na 2.0 a dal jsem tam len tu zakladnu kabelaz ale to ostatni jsem nastavoval zvlaste hlavni kabel + od svorkovnice po alternetor jiny nebyl po ruce tak jsem tam dal zemnici zelenozluty. a to je jen zdibek toho co je v tom aute nastavovane.Věřímjo tak se modly aby se nedostalo pod ruce moje auto.Jak analog tak digi. mají své pro a proti, ale můj názor jako autoelektrikíře je asi tento: vše jde udělat, ale já osbobně nemám rád růzé spatlaniny kabelů ať je to kdekoliv a vím že pokud se dělá takováto úprava tak je to vždy pravidlem, že sou tam kabelové zvěrstva! Proto bych to nechal tak jak to je pokud to funguje
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.