-
Fórum
-
Technické fórum
-
ELEKTRO INSTALACE
-
Economer na DGT
Economer na DGT
18 roků 3 měsíců zpět #1
od mt3
Zdravim lidi, mam dotaz, vubec mi nefunguje economer. vubec nesviti, nic nedela. Tak by me zajimalo, jak je to zapojeny, odkud to vede kam, a co to ovlada? Muzete poradit? Taky bych chtel sehnat digitalni teplomer, uplne obycejnej ale aby meril pres 100 C, vsechny co sem nasel jsou do 70 C. Chtel bych ho dat na mereni teploty vody protoze teplomer v digipalubce i po nekolika opravach/vymenach ukazuje prodle nalady-cim vic spotrebicu zapnuto tim vic ukazuje a jakmile zastavim na krizovatce tak mam hned 130 C a auto nevari. Dikes, mejte se
Fiat Tipo 1.4 iE DGT 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #2
od Pavel
Kokukal si na žárovky v tom ekonoměru?
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #3
od mt3
žárovky jsou dorbý, to by bylo moc jednoduchý
Fiat Tipo 1.4 iE DGT 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #4
od Augustin
je to v motorovem prostoru nekde u baterie (ja to mam nalevo, ale ty mas 1.4, tam si nejsem jisty)-male cidlo s membranou uvnitr, na ktere je hadicka a dva draty - snima podtlak podle toho pak ukazuje oranz nebo zelenou. Urcite se mrkni na zarovky, asi jich tam budes mit plno spalenych (kontrola zarovek se dela kdyz pri nastartovanem motoru stisknes tlacitka km a dennich km najednou, rozsviti se skoro cela palubovka, krome par ne zcela pouzivanych kontrolek).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #5
od mt3
Sypu si popel na halvu teda, tohle jsem nevedel ze se to da rozsvitit. No ale sviti mi jenom Power oranzova, zelena ne, ale stejne pri jizde ani ta power nesviti...
Fiat Tipo 1.4 iE DGT 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #6
od Augustin
Sypu si popel na halvu teda, tohle jsem nevedel ze se to da rozsvitit. No ale sviti mi jenom Power oranzova, zelena ne, ale stejne pri jizde ani ta power nesviti...
Takze zarovku vymenit, a jit po cidle, zda je funkcni... sup, sup...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #7
od mt3
ty zarovky se nebojim
, ale jak zjistim jestli je to cidlo funkcni?
Fiat Tipo 1.4 iE DGT 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #8
od Augustin
ty zarovky se nebojim , ale jak zjistim jestli je to cidlo funkcni?
Zkus si zmerit odpor, kdyz je to napojene hadickou na system a je v chodu a taky kdyz to promeris bez pripojeni. Kdyz to meris sundej ten konektor a davej ohmetr na oba kontakty, lepsi bude, kdyz povolis ten sroub na tom drzaku a s tim cidlem muzes manipulovat lepe.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #9
od mt3
tak to cidlo jsem nasel. jenze od nej vedou tri draty a zapojeny jsou jenom dva a nevim kam ten treti patri. zapojeny je zeleny a cerny, hnedobily neni zapojenej jenze v tom svazku je 5 dratu (k cidlu podtlaku a k cidlu oleje) a melo by jich byt teda sest. Promerit to nemam cim...
Fiat Tipo 1.4 iE DGT 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #10
od mt3
Prosim, nikdo nepomuze? Potreboval bych alespon nejake schema jak to mabyt zapojene, ktery drat kam.... Mam tam tri draty ale zapojene jen dvado toho cidla, a ten treti hnedobily je jako utrzenej odnekad ale nemuzu najit odkud...
Fiat Tipo 1.4 iE DGT 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #11
od Pavel
No bude taky k tomu čidlu ne? Musejí tam bejt min 3 dráty (přepínací kontakty)...a v tom konektrou asi bude ten jeden utrženej,,,
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #12
od mt3
No, na tom cidle je konektor s dratama jo. Vede z nej zeleny, cerny a hnedobily. Ty jsou tam pripojene k tomu cidlu jo. ten zeleny a cerny vede do svazku nekam do auta, ten hnedobily je proste utrzenej, a nevede nikam. no a v tom svazku vedou draty z olejoveho cidla, taky tri, a teda mely by byt tri z cidla podtlaku taky do svazku. No jenze v tom svazku je jen pet dratu, ne sest. Tak proste nevim, kam bych mel pripojit ten hnedobily. Zkousel jsem na minus, na plus a nic...
Fiat Tipo 1.4 iE DGT 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #13
od Pavel
Tak teď sem na to koukal. K čidlu vede černý a zelený, ale žádnej hnědo bílej sem nenašel
asi to mám už jiné...
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #14
od mt3
takze ti tam vedou jenom dva draty? K cemu je teda ten treti sakra
To asi nerozchodim teda... da se poznat nejak bez meraku jestli to cidlo vubec funguje? Kontrolky v palubce sviti ...
Fiat Tipo 1.4 iE DGT 1991
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #15
od Pavel
Jo jen dva
No řekl bych že by to mlo jít změři a při určiém podtlaku by měl sepnout, ale nejsem si jist toto čidlo sem fakt nezkoumal jen odhaduji..
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
ELEKTRO INSTALACE
-
Economer na DGT
Vygenerováno za 0.469 sekund