Při startu se rozsvítí všechny kontrolky na palubní desce

Více
18 roků 2 měsíců zpět #1 od brumla
Mám zmíněný problémek. Když nastartuju, rozsvítí se (skoro) všechny kontrolky - mlhovky, vyhřívání zadního okna, dálková světla... Samozřejmě nic z toho zapnuté není. Za chvilku se to umoudří a zhasne.
Dneska mi po rozsvícení světel svítila kontrolka dálkových a nesvítila kontrolka potkávacích. Když jsem přepnul, nesvítila žádná kontrolka, světla svítila, dálková. Ujel jsem asi 50 m, svítily obě kontrolky, po přepnutí z dálkových jen kontrolka potkávacích (tak to bylo správně).
Stávalo se mi to se starou palubní deskou. Tam se mi navíc kontrolky zapínaly při silnějších otřesech při jízdě. Po výměně palubní desky to na nějakou dobu přestalo a teď je to tu zas.
Nevíte někdo, čím by to mohlo být?

Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #2 od Augustin

Mám zmíněný problémek. Když nastartuju, rozsvítí se (skoro) všechny kontrolky - mlhovky, vyhřívání zadního okna, dálková světla... Samozřejmě nic z toho zapnuté není. Za chvilku se to umoudří a zhasne.
Dneska mi po rozsvícení světel svítila kontrolka dálkových a nesvítila kontrolka potkávacích. Když jsem přepnul, nesvítila žádná kontrolka, světla svítila, dálková. Ujel jsem asi 50 m, svítily obě kontrolky, po přepnutí z dálkových jen kontrolka potkávacích (tak to bylo správně).
Stávalo se mi to se starou palubní deskou. Tam se mi navíc kontrolky zapínaly při silnějších otřesech při jízdě. Po výměně palubní desky to na nějakou dobu přestalo a teď je to tu zas.
Nevíte někdo, čím by to mohlo být?

Ukostreni palubovky, mrkni na to. :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #3 od brumla
Díky za radu, ale jsem zmaten. :? Kdyby nic nechtělo svítit, ukostření by bylo první místo které budu podezírat. Ale tohle vypadá, že jde šťáva i tam kam by neměla, a to by snad nemělo jít přes kostru, ne? V každém případě vyzkouším.

Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #4 od Criton
hele, fakt tomu vůbec nerozumím, ale myslím si, že by to mohlo bejt i někde v řídící jednotce, ne? :roll:

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #5 od Pavel

hele, fakt tomu vůbec nerozumím, ale myslím si, že by to mohlo bejt i někde v řídící jednotce, ne? :roll:

A v jaké :?: :?: :D

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #6 od Pavel

Díky za radu, ale jsem zmaten. :? Kdyby nic nechtělo svítit, ukostření by bylo první místo které budu podezírat. Ale tohle vypadá, že jde šťáva i tam kam by neměla, a to by snad nemělo jít přes kostru, ne? V každém případě vyzkouším.

Na kostru to vypadá, protože se ti to uzavírá přes nějakou součástku která má nejmenší odpor ku kostře. Koukni na kostry.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #7 od Augustin

Díky za radu, ale jsem zmaten. :? Kdyby nic nechtělo svítit, ukostření by bylo první místo které budu podezírat. Ale tohle vypadá, že jde šťáva i tam kam by neměla, a to by snad nemělo jít přes kostru, ne? V každém případě vyzkouším.

Na kostru to vypadá, protože se ti to uzavírá přes nějakou součástku která má nejmenší odpor ku kostře. Koukni na kostry.

Presne tak jak rika Pavel. Kdyz tam neni spravne ukostreni tak se Ti uzaviraji jednotlive obvody pres ostatni soucastky.
Neco podobneho, i kdyz se zadnimi svetly jsem zrovna resil vcera. Stalo se mi, ze mi z niceho nic prestavaly postupne svitit blinkry a svetla. Zjistil jsem, ze tam byla spatna kostra (kdyz jsem menil zarovky, tak se mi zrejme polamal drat ke kostre, taky mi to hralo jak barevna hudba, pri blinkru mi blikaly i zadni svetla a kdyz jsem jeste seslapnul brzdy tak se mi pridala i mlhovka, taky mi to chvilku trvalo ze se prisel na to, ze ten drat ma spatny kontakt :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #8 od brumla
Tak palubní deska se umoudřila, fungovala, a já hlupák to tak nechal...
:oops:

Dneska ráno mi nezafungoval centrál, a pak to špatně startovalo. Ale nastartovalo. No pak jsem vyjížděl z řady, a zapnul varovky. Auto začalo troubit, přesně v rytmu varovek. Po vypnutí varovek troubilo při každém zapnutí směrovek.
Po zastavení a vypnutí klíčkem motor běžel dál, a palubní deska taky svítila. Motor jsem chcípnul puštěním spojky, deska si svítila dál, kontrolky ruční brzdy, oleje, otevření dveří, podsvícení tachometru, počitadla kilometrů...
Po opětovném zapnutí klíčku začly stírat stěrače, bez toho, že by byly zapnuté, samozřejmě. Není jak je vypnout. Centrál odmítá fungovat, a jedny dveře nejdou zamknou ani ručně (takže je možná centrál neustále odemyká, ale jistý si tím nejsem).
Ráno byla mlha.

Rádce v problémech táta to vidí na špatné uzemnění něčeho a já si vzpoměl na dobrou radu z fóra o uzemnění palubky. Myslíte, že to může být ta nešťastná palubka, nebo bysme měli hledat i jinde?

Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #9 od Pavel
Projdi prostě všechny kostry co najdeš. Já to děalal nedávno, ale jen preventivně italové toto podcenili.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #10 od Augustin

Tak palubní deska se umoudřila, fungovala, a já hlupák to tak nechal...
:oops:

Dneska ráno mi nezafungoval centrál, a pak to špatně startovalo. Ale nastartovalo. No pak jsem vyjížděl z řady, a zapnul varovky. Auto začalo troubit, přesně v rytmu varovek. Po vypnutí varovek troubilo při každém zapnutí směrovek.
Po zastavení a vypnutí klíčkem motor běžel dál, a palubní deska taky svítila. Motor jsem chcípnul puštěním spojky, deska si svítila dál, kontrolky ruční brzdy, oleje, otevření dveří, podsvícení tachometru, počitadla kilometrů...
Po opětovném zapnutí klíčku začly stírat stěrače, bez toho, že by byly zapnuté, samozřejmě. Není jak je vypnout. Centrál odmítá fungovat, a jedny dveře nejdou zamknou ani ručně (takže je možná centrál neustále odemyká, ale jistý si tím nejsem).
Ráno byla mlha.

Rádce v problémech táta to vidí na špatné uzemnění něčeho a já si vzpoměl na dobrou radu z fóra o uzemnění palubky. Myslíte, že to může být ta nešťastná palubka, nebo bysme měli hledat i jinde?


Holt nekdo si neda rict a neda...
To chce si projit vsechny kontakty s kostrou, na ktere narazis a to:
- pod baterii a hl.ukostreni s motorem
- pod palubovkou vlevo od volantu (taky se podivej na to, zda nemas vodu v rozvodne desce - uz tady nekdo resil, ze mu zatekalo do pojistkovky)
- v kufru vlevo pod koberecky
Jak uz tady bylo receno, je to stare auto a navic italove a elektrika nejde moc do sebe ...bohuzel

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #11 od brumla
Tak pár koster jsem bezvýsledně pročistil. Spíš to tipuju na pojistkovou skříňku. Po vytažení pojistky houkačky přestane vypnutá palubní deska svítit a funguje to skoro jak má. Ale na skříňku si netroufám, odolávala vytažení a pořádně zatáhnout jsem se bál.
Auto je objednáno k panu dochtor, ten mu snad domluví.
Díky za rady.

Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #12 od Augustin

Tak pár koster jsem bezvýsledně pročistil. Spíš to tipuju na pojistkovou skříňku. Po vytažení pojistky houkačky přestane vypnutá palubní deska svítit a funguje to skoro jak má. Ale na skříňku si netroufám, odolávala vytažení a pořádně zatáhnout jsem se bál.
Auto je objednáno k panu dochtor, ten mu snad domluví.
Díky za rady.

To zda je "zavodnena" jsi schopen zjistit i sam, na to nepotrebujes pana dochtora :D
Staci odmontovat ten plastovy kryt pod volantem, dale potahnes za ten plastovy jazycek od pojistkove skrinky a muzes si ji orotovat okolo uchytneho sroubu, ktery se da take odmontovat. Pak je ta pojistkovka volna a muzes si ji povytahnout z toho sveho mista. Seshora tak muzes videt jak je na tom, zda neni nekde zatekla nebo zarezla. To vsak lze i videt i po odmontovani toho plast krytu.
Pokud by Ti tam zatekalo, tak jedine mezi celnim sklem a karoserii, to chce pak nejaky kvalitni tmel a zatmelit, popr. ocistit odtokove kanalky u steracu, at se tam nedrzi voda a muze odchazet co nejrychleji pryc (vetsinou jsou tam nanosy bahna, listi, jehlici, apod.).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #13 od zero
jj panove toto sem řešil 2krat a byla to voda v pojistkove skřínce a zajimavé na tom bylo že se tam dostávala až zhorní hrany skla pod gumou proti anténe gde byla dirka o prumneru jednoho mm a toto mně stálo 2pojistkové skřinky a mnesíc nervu a hledání(sry za pravopis)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.441 sekund
Powered by Kunena fórum