"vyblikání poruchy"
FIAT TIPO 1.6 sx DOHC, 66kW - DGT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Z toho si nic nedelej, nikdo uceny z nebe nespadl. Jedna se o to, ze propojis dratem ty kontakty na diag.zasuvce, dle navodu a pak uvidis na palubce blikat kontrolku se zobrazenim trysky. Blika to vzdy trikrat za sebou. Na zacatku to vyblikava kod 12 a na konci taky. To cislo 12 je takto BLIK-pauza-BLIK-BLIK, tzn. jednou blikne, pak kratka pauza a dvakrat po sobe znovu. To se opakuje, kdyz tam je zavada, tak po treti 12 nasleduje kod vady, napr. 25, coz je BLIK-BLIK-pauza- BLIK-BLIK-BLIK-BLIK-BLIK.Možná budu za tupce , ale toblikávání poruch čidel jsem nějak nepobral má někdo chvilku aby mi napsal laicky jak a co dělat, protože tuším poruchu...Díky moc !
Je to jasne??? Precti si ten navod jeste jednou, vyzkousej to a uvidis. Je to jednoduche jak facka, nehledej v tom zadne slozitosti.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takhle to vypadá strašně složitěZ toho si nic nedelej, nikdo uceny z nebe nespadl. Jedna se o to, ze propojis dratem ty kontakty na diag.zasuvce, dle navodu a pak uvidis na palubce blikat kontrolku se zobrazenim trysky. Blika to vzdy trikrat za sebou. Na zacatku to vyblikava kod 12 a na konci taky. To cislo 12 je takto BLIK-pauza-BLIK-BLIK, tzn. jednou blikne, pak kratka pauza a dvakrat po sobe znovu. To se opakuje, kdyz tam je zavada, tak po treti 12 nasleduje kod vady, napr. 25, coz je BLIK-BLIK-pauza- BLIK-BLIK-BLIK-BLIK-BLIK.Možná budu za tupce , ale toblikávání poruch čidel jsem nějak nepobral má někdo chvilku aby mi napsal laicky jak a co dělat, protože tuším poruchu...Díky moc !
Je to jasne??? Precti si ten navod jeste jednou, vyzkousej to a uvidis. Je to jednoduche jak facka, nehledej v tom zadne slozitosti.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prece tady: fiattipo.net/clanky/chybove-kody/11a kde ten navod sezenu
Btw jednoduseji to vysvetlit uz neumim, ale tech kterych se to tyka, ti to urcite pochopi, pri prakticke zkousce na aute.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ne na to Ti dam krk, muzes to propojovat jak chces, bez obavneschori me neco kdyz ty svorky propojim? bojim bojim
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No asi bych dal pozor na + a - 12vNe na to Ti dam krk, muzes to propojovat jak chces, bez obavneschori me neco kdyz ty svorky propojim? bojim bojim
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prdlajz, tam takove napeti ani neni. Melo by tam byt 5VNo asi bych dal pozor na + a - 12vNe na to Ti dam krk, muzes to propojovat jak chces, bez obavneschori me neco kdyz ty svorky propojim? bojim bojim
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No rád se přiučím, ale myslel sem že ja tam +,- a data nebo K linka jak se to nazve...Prdlajz, tam takove napeti ani neni. Melo by tam byt 5VNo asi bych dal pozor na + a - 12vNe na to Ti dam krk, muzes to propojovat jak chces, bez obavneschori me neco kdyz ty svorky propojim? bojim bojim
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je na to 100pro spoleh, bohuzel nefunguje u tveho autajo a bude to fungovat u 2,0 8V?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.