intenzita světel
obyčejný žárovky stojí cca 50kč/ks. tyhle osramy H4 55/60 +50% stály 130kč/ks. předělal sem a můžu sdělit že je to paráda. opravdu to svítí výrazně líp. charakterizoval bych to asi tak, že není ani moc potřeba přepínat na dálkový . příjemná změna. doporučuju všem co jezdí potmě.
mají víc druhů, ale z těch povolených to sou
- klasický značkový, asi 80kč, +30% svítivost
- modrý ala xenon, asi 150kč, +20% svítivost, příjemné na oči, ale slyšel sem že brzo odcházejí
- bílý, asi 130kč, +50% svítivost - tyhle sem pořídil a chválím...
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
H4 90/100W bílé xenon, opravdu mnoho světla .Policajti že nejsou povlené - mě nezajímá potřebuji v noci vidět
Spravne: 100W je 100W, a s novymi svetlami je to bomba.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
když tam mate 100W žarovky nedělá to nějaky problem s elektrikou vozu ,ty draty co tam sou tak to bez problemu utáhnou?
No, elektrika je u Fiatu slabší. Když jsem se bavil se servisákama, tak mi říkali, ať si klidně 100W koupím, ale k tomu ať si koupím nový páčky na zapínání světel, páč to brzo shoří. Dráty jsou slabý a musí se to udělat zvlášť přes nové relé, potom 100W klidně. Takže jsem volil variantu Golden s Xenonem +50% - jsou dražší, ale mají 5 let záruku a mají homologaci. Mám je 3 roky a ještě jsem neměnil a oproti standartu je to sakra poznat...to je má zkušenost.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to si mluvil s mechanikem pěkným kutilem Timem, protože to není škodovka ve které nebyly na světla relátka, aleTipko je samozřejmě má! Ta páčka by samo neunesla ani jednu H4 a když jo tak by tam byly takové ztráty že by světla svítily polovičné Jde jen o přívodní vodiče jak sou dymenzované.když tam mate 100W žarovky nedělá to nějaky problem s elektrikou vozu ,ty draty co tam sou tak to bez problemu utáhnou?
No, elektrika je u Fiatu slabší. Když jsem se bavil se servisákama, tak mi říkali, ať si klidně 100W koupím, ale k tomu ať si koupím nový páčky na zapínání světel, páč to brzo shoří. Dráty jsou slabý a musí se to udělat zvlášť přes nové relé, potom 100W klidně. Takže jsem volil variantu Golden s Xenonem +50% - jsou dražší, ale mají 5 let záruku a mají homologaci. Mám je 3 roky a ještě jsem neměnil a oproti standartu je to sakra poznat...to je má zkušenost.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 7
ohlídalova
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 169
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 7
ohlídalova
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.