svítí kontrolka

Více
18 roků 3 týdnů zpět #1 od rosta
svítí kontrolka vytvořil uživatel rosta
ahoj mechanici. mam doposud problem a to ten ,že mi svítí stále vstřikovaci jednotka. měnil jsem lamda sondu ,čidlo nasavaneho vzduchu a potenciometr. a od te doby to svítí. nevím jak se restartuje řidici jednotka. jsem laik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #2 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: svítí kontrolka
No měla by na to přijít sama, že je po chybě pokud to teda není ještě nečím jiným, ale jinak stačí odpojit baterku cca na 10min.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Více
18 roků 3 týdnů zpět #3 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: svítí kontrolka
staci odpojit kostru

1.6ie 93"

Více
18 roků 2 týdnů zpět #4 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: svítí kontrolka
chyba lávky
reset řídící jednotky a vymazání chyby se provádí tak že vyndáš baterku a spojíš + kabel s - samozřejmě bez baterky :!:
řd má pamět a tu musíš vymazat vlastní skušenost takhle mě zlobilo ABS a pomohl mi tu kdysi nejaky pushak

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Více
18 roků 2 týdnů zpět #5 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: svítí kontrolka
Někdy to funguje neboj jde jen o to jak dlouho trvá vybití kondenzátorů :? :idea:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Více
18 roků 2 týdnů zpět #6 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: svítí kontrolka
ano jde jen o ty kondiky,ale 10 min by melo stcit,to spojeni kabelu opravdu nedoporucuji protoze na tom muzes pohoret

1.6ie 93"

Více
18 roků 2 týdnů zpět #7 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: svítí kontrolka
měl jsem to celej den a stejně se to nesmazalo

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Více