ani mi neškrtlo :-(
[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tvoje Tipo toho nácka zřejmě nesnáší stejně jako já.poslouchám si CD Landy[/i]
Možná hloupá otázka ale... je tam dost benzínu? Já si totiž zvykl tak hřešit na velkou rezervu u Fiatů, až jsem jednou skončil na suchu.
Jinak bych takhle nečekané chcípnutí z voleje a bez záruky odhadoval na elektriku.
Rozsvěcují se po otočení klíčkem standardní kontrolky (mazání a dobíjení)?
Kolik voltů ukazuje baterie (lze snadno změřit multimetrem z Baumaxu za 149,- Kč, velmi užitečná investice)?
Jsou kontakty kabelů na baterii čisté, nebo zkorodované kyselinou? Možná by s nimi stačilo zakvrdlat.
Nebimbá někde v motorovém prostoru nezapojený/ulomený drát?
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Rozsvěcují se po otočení klíčkem standardní kontrolky (mazání a dobíjení)?
Kolik voltů ukazuje baterie
Jsou kontakty kabelů na baterii čisté, nebo zkorodované kyselinou? Možná by s nimi stačilo zakvrdlat.
No benzín teda problikával. Kontrolky se rozvěcovali,ale pak mi už neblikali ani směrovky když jsme to táhly.Kolik voltů měla baterie nevim,byla už tma.Kontakty kabelů čisté jsou.
Teď čekám až se vrátí brácha z fotbalu a hodim tam dob.baterku,případně doleju benzín.Zítra to mám vézt známému na ošetření prahů a kontrolu elektriky.Tak to snad nahodim a dojedu tam.Jinak nevim
[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak to chce vedet, co presne to dela. Popis trosku co zpozorujes, kdyz otocis klickem - co je jine oproti normalu, pak se da poradit vice.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nemas tam nahodou alarm? To by mohlo byt jeste palivove cerpadlo, vetsinou se dava blokace jako pojistka proti odjeti (vubec neskrtne).
Jinak to chce vedet, co presne to dela. Popis trosku co zpozorujes, kdyz otocis klickem - co je jine oproti normalu, pak se da poradit vice.
Alarm nemám. Když jsem otočila ze začátku klíčkem,tak startér měl snahu,a dál nic,po otočení naposled co jsme to táhly,jsem zkoušela nahodit a jen to cukalo a i vypadalo že naskočí,baterka je vyšťavená 100pro,nešly ani potkávačky,za chvilku pujdu pro baterku,tak uvidim.Jak jsem psala,chvíli jsem stála se zapnutym a pak vypla.No a pak už jsem to nerozjela ani z kopce.
[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 169
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Navrhoval bych:
a) změřit dobíjecí napětí - multimetr se přepne na rozsah 20 V stejnosm., kladný (červený) drát se připojí na kabel + k baterii, záporný (černý) se připojí na libovolnou kostru, například blok motoru, naměřené napětí by mělo být kolem 14,3 V, pokud ne, je chyba v alternátoru,
b) změřit napětí plně nabité baterie - mělo by být nad 12,5 V,
c) změřit odběr z baterie při vypnutém zapalování - přepnout multimetr na měření proudu (ampéry), odpojit záporný kabel od baterie, černý kabel multimetru připojit na záporný pól baterie, červený na kabel. Odběr by měl být 0,001 A.
A když nad tím tak přemýšlím, proč tu vlastně neuměle popisuju to, co je v příručce "Jak na to" popsané i s obrázky na stranách 206 - 225
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud ta baterka neni moc stara, tak si chystej kazani pro kamoseDíky, zítra na to kouknem. Jinak, když se tam dala nabitá baterie, tak to chytlo bez problému, takže altík nechám někde jinde proměřit a běda jestli se tam najde chyba, to ho tomu co mi dělal GO alternátoru něco pěknýho povim a kámoš nekámoš. Však uvidíme
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
at ti too dobře dopadne znám tyhle pocity bezmocnosti
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.