Vypinac na ventilator
Mam jeden problemik! mam prerobeny vetrak na chladici tak,ze mam v kabine vypinac,ktorym ho mozem kedykolvek tento vetrak zapnut.cidlo a automaticke zapinanie podla teploty vody je uplne odstavene. No ten problem je v tom ze kable ktore vedu a vychadzaju do toho vypinaca sa po zapnuti zacnu brutalne hriat!!!!
Neviem v com to moze byt. Kable su dostatocne hrube...
Prosim poradte.
DIKI MOC
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a co keby som tam dal klasicku 2-linku na 220V ako pisal bobr????
a nemohlo by byt to prehrievanie sposobene tym ze to nieje zapojene cez rele???lebo sa tu niekde pisalo,ze vsetky spotrebice su robene cez rele....
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To jenom proto,protože cívka spínacího 40A relé papá okolo 500mA
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a co se ti hřeje dráty nebo vypínač? Vypínače jsou většinou dimenzovaný do 10A ale časem se při spíná tak velkého proudu opálí a pak je na nich přechod a vyhřívají se o to víc, stejně přechody na konektorech drátů
prestne tak, hreje sa vypinac a vyvody z neho. Ale vypinac je na 220V.ja to nechapem
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Vypínač klidně vyhoď a dej tam novej, pokud tam nedáš relé, tak ho budeš měnit pořád dokola. Je to daní tím, že plocha která spíná ve vypínači je hodně menší než v 40A relé, tam je dimenzovaná na obrovské přetížení a vydrží nesrovnatelně déle.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Přikláním se k tomuto názoru.Cauves, hele nechci rejpat,ale co to takhle zapojit přes relé??
To jenom proto,protože cívka spínacího 40A relé papá okolo 500mA
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak s tím nic nenaděláš, vypínač je hyhřátej a je na něm přechoďák, dá se to změřit voltmetrem, jaké napětí je na vstupu do vypínače a kolik je na výstupu, počítám, že tam bude o pár voltů míň...
Vypínač klidně vyhoď a dej tam novej, pokud tam nedáš relé, tak ho budeš měnit pořád dokola. Je to daní tím, že plocha která spíná ve vypínači je hodně menší než v 40A relé, tam je dimenzovaná na obrovské přetížení a vydrží nesrovnatelně déle.
A este jedna vec,mam tak taky ten svitiaci vypinac na 220V,nemoze byt problem aj to?? a to rele??? aky typ tam dat, a nevies nahodou ako sa to zapaja,lebo ja o tom nemam ani potuchy...
DIKI
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak to máš zapojený? já mam ruční spínání větráku zapojený paralelně na čidlo na chladiči, který zůstalo zachovaný (ale asi už není ok, protože spíná trochu vejš..) , takže tím spínám relé který pustí proud do větráku..takže s ezahřejváním nemám problém, jo vedou mi tam 1.5qmm dráty...
a ako to mas zapojne cez to rele?,?
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.