bateria (udrziavaci kabel)

Více
17 roků 9 měsíců zpět #1 od apage
bateria (udrziavaci kabel) vytvořil uživatel apage
Ahoj, v nejakej knihe som sa docital ze pred odpojenim baterie je potrebne zapojit adapter(udrzovaci kabel) do konektora pre zapalovac, ma to vraj ten vyznam ze sa zachovaju udaje o chybach strekovania zapalovania,key kody radia, v RJ vstrekovania su zachovane prevadzkove hodnoty chodu motora ...Dalej tam pisu ze ak ho nepouzijem po opatovnom pripojeni baterie moze dojst ku kratkodobemu trhaniu, cukaniu motora.
Pouzivate ho? Neviete nahodou ako si ho vyrobit?

Fiat Tipo 1.4 I.E

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #2 od Augustin

Ahoj, v nejakej knihe som sa docital ze pred odpojenim baterie je potrebne zapojit adapter(udrzovaci kabel) do konektora pre zapalovac, ma to vraj ten vyznam ze sa zachovaju udaje o chybach strekovania zapalovania,key kody radia, v RJ vstrekovania su zachovane prevadzkove hodnoty chodu motora ...Dalej tam pisu ze ak ho nepouzijem po opatovnom pripojeni baterie moze dojst ku kratkodobemu trhaniu, cukaniu motora.
Pouzivate ho? Neviete nahodou ako si ho vyrobit?

Tim se nezabyvej, takovych hov..din je napsano v nekterych knihach vice. Takove minusy to nema pokud to odpojis a znovu napojis.
- reset radia --- znovu zadas kod
- reset chyboveho registru RJ --- toto se prave nekdy hodi
- informace o pracovnim rezimu/nastaveni provoznich hodnot --- nekdy dochazi k porucham cidel a tim i chybe v provoznim rezimu, coz se projevuje spatnym chodem motoru

Ta RJ ma schopnost si nacist provozni hodnoty a upravit si pracovni cyklus, toto trva vetsinou nejakou dobu (ujete km, provozni doba), proto se muzou objevit i potize s kolisanim chodu atd.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #3 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: bateria (udrziavaci kabel)
No tak použít by se to asi dalo pokud by ti extrémně vadilo nastavit rádio a hodiny :lol:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #4 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: bateria (udrziavaci kabel)
jak píše Augustin, RJ má schopnost učit se, takže si načítá informace z čidel a ukládá si je. Takže v RJ smažeš jenom informace o tom kolik dává benzínu při jakých otáčkách a tak.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #5 od michal_tipar
takže po tohle resetu to může i cukat, nebo je motor třeba línější, prostě se znova nastavuje...
Pokud je vše na motoru ok tak to ani nepoznáš, ale když tam něco zlobí, může to chvilku trvat, než se s tím elektronika srovná.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #6 od JohnnyTD-GT
Tak to slysim u takhle staryho systemu poprvy. Ale nekdo mi rikal, ze to po odpojeni baterie uz nenastartoval, ale to bylo mnohem novejsi auto (uz nevim co presne). Jo s mym TD to neresim, moje radio si pamet zachovava, RJ nevedu, takze po odpojeni baterky akorad serizuju hodiny :)

Fiat Tipo 1.9TD granturismo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #7 od Marthy
Odpověděl Marthy pro téma Re: bateria (udrziavaci kabel)
..no včera jsem nenestartoval(slabá baterie),jak je to s roztahováním stříkaček?může se nebo ne?a jak s nabíjením baterky,musím odmontovat kabely od baterky nebo můžu nabíječku napojit rovnou na zapojenou baterku?slyšel jsem různé názory,tak bych chtěl vědět ty Vaše,na ty dám..

FIAT TIPO 1,4ie´93 3-dv.125000km,8,5l/100km
(v květnu 2009 prodáno,koupen Fiat Fiorino 1,3 JTD)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #8 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: bateria (udrziavaci kabel)
To roztahování - říká se, že může přeskočit rozvoďák, ale ještě jsem o žádném takovém nešťastníkovi neslyšel. Dále se může stát, že si zničíš katalyzátor a následně neprojdeš emise.

Nabíjet můžeš s normálně připojenou aku, akorát nepopleť polaritu!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #9 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: bateria (udrziavaci kabel)
já myslím že o tom rozvoďáku je to ůplá blbost. startér točí klikovkou a pak je teprve rozvoďák, no a když se auto roztahuje tak se taky první otáčí klikovka ale přes převodovku.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #10 od Marthy
Odpověděl Marthy pro téma Re: bateria (udrziavaci kabel)
..jo děkuji,něco na tom bude..

FIAT TIPO 1,4ie´93 3-dv.125000km,8,5l/100km
(v květnu 2009 prodáno,koupen Fiat Fiorino 1,3 JTD)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #11 od apage
Odpověděl apage pro téma diky
Vdaka za odpovede, az nato dojde tak ak budem mat poruke ten udrz.kabel pouzijem ho ak nie tak bez.Diky

Fiat Tipo 1.4 I.E

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #12 od majster
Odpověděl majster pro téma roztahovanie
s tym nazorom, ze je to jedno tahat alebo starter nesuhlasim.
starter toci s motorom pomalu a rovnomerne, co sa neda povedat o prevodovke, a v momente zapalenia zmesy v spalovacom priestore moze nastat nieco ako kopnutie spat, co posobi ako zastavenie motoru, ale ostatne pomocne casti pohanane ozub.remenom sa pohybuju zotrvacnostou, a pri otackach pri roztahovani mozu sposobit znicenie remena a tym celeho motora, lebo ak sa piest stretne s vetilmi, je to generalka motora.

odporucam jednoznacne neroztahovat, ak nechcete nechat zarobit servisom.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #13 od JohnnyTD-GT
To ja sem uz o nekom komu preskocim rozvodak slysel, ale roztahnout auto se nebojim, chce to opatrne. Kat je jina vec, ale ted ho nemam vubec a stejne uz je vetsina po tech letech ve stavu, ze emise neprojdou. A kdyz netoci baterka tak je stejne lepsi mit po ruce st. kabely a propojit baterky s nejakym nastartovanym autem.

Fiat Tipo 1.9TD granturismo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #14 od michal_tipar
Myslíte, že podobně je to i z roztlačováním??? Poslední dobou je to moje (ne)oblíbené hobby, přijdu do garáže a nenatočím motor (baterka na odchodu) tak to vystrčím před garáž a pak to z kopce rozjedu...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #15 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: bateria (udrziavaci kabel)
je to rovnake nebezpecie ako pri tahani, vravim nebezpecie, lebo to urobis 20 krat a nic sa nemusi stat, a potom to moze rachnut.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.497 sekund
Powered by Kunena fórum