Civka
17 roků 9 měsíců zpět #1
od Argento
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
cus,mame zas takovej problem..nestartuje auto. Podle navodu v knizce jak na to sme zkouseli civku. Ale v navodu je ze se to ma merit pri vypnutym zapalovani,ale voltmert ukazuje -12V a pri zapnutym 0V. A kdyz sme zkouseli civku a ne co zni tece tak to ukazovalo tech 4,67kOhm. Potom sme do vysokonapetovyho konektoru strcili sroubovak a pecku sem nedostal. Cili odpor je nameren dle hodnot,coz by melo znacit ze je v poradku,ale jiskru nehodi. Pri vypnutym zapalovani na tech 4 privodnich dratech je minus a pri zapnutym zapalovani je vse plus. Je to spravne? Potreboval bych dalsi napady co a jak zkontrolovat kde by mohla byt bota. Jinak sme civku vysouseli a kam slo strikali kontaktolem,ale stale nic. Diky
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 9 měsíců zpět #3
od Argento
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
prave ze jo..a nehazi..do ni to tece,ale jiskru nehodi. Ale kdyz plus z voltmetru pichnu do plusu a minus do vysokonapetovyho konektoru tak to nameri ty spravny hodnoty jak je uvedeno v knizce. Sli sme s civky po tech dvou minusech co vedou do digiplexu a nahradili sme je novyma novyma dratama v domeni jestli se nahodou nedotykaj nekde plusu,ale asi byly v poradku..zadna zmena. A ty plusy co s civky vedou do kabiny sou pri vypnutym klicku minus. tohle je spravne? a ty dva minusy s digiplexu pri vypnutym zapalovani sou minusy a pri zapnutym tam tece napeti. takze pri otocenim klicku sou vsechny 4 draty plus. Nevytvori to tu jiskru..vypada to na spatnou civku,ale nechapem jak muzem namerit tamty hodnoty..poradte
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 9 měsíců zpět #5
od Argento
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
jo,ale kabelem to tezko bude kdyz sme do vysokonapetovyho konektoru zabodli sroubovak a bracha na nej sahnul a jeste tu je. a ted sme vyzkouseli odpojit digiplex a civku natvrdo pripojit na baterku a stejne o kostru nehodila jiskru. Takze spatna civka?
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 9 měsíců zpět #7
od Scarto
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
ja bych rek ze tohle je zapeklitej problem a ne zrovna moc castej..mluvil jsme s ruznyma mechanikama a vsichni rikali ze kdyz na civce ve vysokonapetovym konektoru namerim 4.76kOhm tak je civka dobra a ze kdyz by tam byl nejaky skrat tak ta civka je hned v hajzlu a namerim kulovy..takze kdyz by to bylo vsechno v poradku do civky teda i vcetne civky tak kde muze byt problem protoze mezi konektorem na civce a kabelem do rozdelovace nic neni..s dratama do civky jsme nic nedelali tudis hledat chybu tam kdyz auto stalo jen v garazi je asi blbost..nejsem auto elektrikar takze bych byl moc rad kdyby mi to tu nekdo vysvetlil kapku odborneji nebo poradil..diky vsem
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 8 měsíců zpět #8
od bobr
Jenze ty meris odpor na vstupu ty civky nebo na vystupu ? ta civka ma 2 vinuti to ze si na jednom nameril 4.75k neznamena ze druhy je ok .
Musis zmerit jeste odpor druhyho vinuti.
primar by mel bejt v jednotky - 10ky ohmu a sekundar tisice ohmu .
a jestli si ten primar pripojil natvrdo na baterku tak je ta civka pric uz urcite kdyz pripojis na baterku tenkej drat do skratu tak se ti rozzhavy a roztavy se protoze to primarni vynuti ma celkem malej odpor a autobaterka ti doda velkej proud
jo,ale kabelem to tezko bude kdyz sme do vysokonapetovyho konektoru zabodli sroubovak a bracha na nej sahnul a jeste tu je. a ted sme vyzkouseli odpojit digiplex a civku natvrdo pripojit na baterku a stejne o kostru nehodila jiskru. Takze spatna civka?
Jenze ty meris odpor na vstupu ty civky nebo na vystupu ? ta civka ma 2 vinuti to ze si na jednom nameril 4.75k neznamena ze druhy je ok .
Musis zmerit jeste odpor druhyho vinuti.
primar by mel bejt v jednotky - 10ky ohmu a sekundar tisice ohmu .
a jestli si ten primar pripojil natvrdo na baterku tak je ta civka pric uz urcite kdyz pripojis na baterku tenkej drat do skratu tak se ti rozzhavy a roztavy se protoze to primarni vynuti ma celkem malej odpor a autobaterka ti doda velkej proud
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 8 měsíců zpět #9
od Scarto
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
jo ja vim..ale pri mereni primarniho vinuti mi tam skacou nejaky nesmysli..protoze mam asi lacinej multimetr..a jeste na dvou temprach sem to meril a je to to samy..a tu civku sem pripojil na baterku ale jen dva vodice..a nic se s ni nestalo protoze sem ji vratil tam odkud sem si ji vzal a funguje tam bez problemu..
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.459 sekund