Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e. 89
19 roků 6 měsíců zpět #1
od Barney
Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89 vytvořil uživatel Barney
Mám problém se samovybíjemím baterie. Kdy?
jezdím tak je to v pohodě, ale jak nechám auto tak 1-2 týdny stát. Je
baterka vybitá. (nenastartuje)
Tipo 1.4.i.e. 1989, Centrál, alarm,
el.stahování okýnek.
1. Alternátor dobíjí (změřeno v servisu )
2.
Baterja je OK (změřeno v servisu)
3. Při zavřeném autě to bere
30mA
Mám taky podezření na startér.Jestli se třeba nejak nesekne a
pak bere z baterky tolik,?e to neutáhne. Je to mo?ný ?
Dík za radu
Barney
jezdím tak je to v pohodě, ale jak nechám auto tak 1-2 týdny stát. Je
baterka vybitá. (nenastartuje)
Tipo 1.4.i.e. 1989, Centrál, alarm,
el.stahování okýnek.
1. Alternátor dobíjí (změřeno v servisu )
2.
Baterja je OK (změřeno v servisu)
3. Při zavřeném autě to bere
30mA
Mám taky podezření na startér.Jestli se třeba nejak nesekne a
pak bere z baterky tolik,?e to neutáhne. Je to mo?ný ?
Dík za radu
Barney
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 6 měsíců zpět #2
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
tohle mi
delala batreka na coupe.....byla KO (pritom namereno ze byla
dobra)...chovala se tak..jezdim v poho , na tejden to odstavim a uz sem
nenastartoval....
zkus si od nekoho pucit jinou dobrou baterku a
porovnej to...
delala batreka na coupe.....byla KO (pritom namereno ze byla
dobra)...chovala se tak..jezdim v poho , na tejden to odstavim a uz sem
nenastartoval....
zkus si od nekoho pucit jinou dobrou baterku a
porovnej to...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 6 měsíců zpět #3
od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
Zdravím
v?etkých priaznivcov zn.Fiat. Ku problámu vybíjania batérie by som rád
pripojil môj názor. Prvá príčiny, by mohla by? samotná batéria, ktorá je u?
star?ia, má v dôsledku dlh?ej prevádzky v spodnej časti (vovnútri)
usadeniny-kal, ktorý sa tu prirodzeným stárnutím batérie usadzuje a
spôsobuje samovo?né vybíjanie batérie. Hovorí sa tomu aj vnútorný skrat. V
tomto prípade pomô?e iba výmena za novú. Druhou mo?nos?ou, ak je batéria v
poriadku by mohol by? nejaký spotrebič, ktorý batériu samovolne vybíja. Z
praxe v servise bolo príčinou najčastej?ieho vybíjania osvetlenie
bato?inového priestoru, ktoré svieti aj po uzavretí víka kufra, prípadne
zle namontovaný alarm, dos? častou príčinou bolo aj vadné autorádio,
prípadne zosilovač, ktorý v k?udovom stave, teda v nezapnutom bral na
prázdno a? 1A. Osobne by som navrhol takéto rie?enia. Pri vypnutom
zapalovaní a v?etkých spotrebičoch, ako rádio,svetlá, zavreté víko kufra a
zavreté dvere odpoji? + póĺ batérie a medzi odpojený kábel a + pól batérie
zapoji? ampérmeter - najlep?ie digitálny a sledova? spotrebu prúdu. Ak
nieje vy??ia, ako pribli?ne 0.2A, je asi v?etko v poriadku. To je pribli?ne
spotreba el.hodín, rádia(pamä?) a palubnéhé počítača . k?udový odber. Ak je
odber prúdu väč?í, navrhujem z poistkovej skrinky vybera? jednu poistku po
druhej - teda vybra? a ak sa odber nezní?i, da? ju naspä?. Ak narazí? na
poistku, pri vytiahnutí ktorej sa odber podstatne zní?i, zisti?, k čomu
táto poistka patrí, teda, čo je ňou istené, nako?ko v tomto okruhu je
zraad. Ak je to napr. poistka od rádia, h?ada? problém v rádiu. Ak je to
poistka od centrálneho zamykania, h?ada? problém v jednotke centrálneho
zamykania, prípadne v kabelá?i a pod - mikrospínače v zámkoch apod. V
ka?dom prípade, ak nemá? dostatočné znalosti z oblasti elektriky, rad?ej
zveri? problém niekomu, kto má v tejto oblasti dostatok znalostí a
skúsenosti. Zdraví jamk1 (Juraj)
v?etkých priaznivcov zn.Fiat. Ku problámu vybíjania batérie by som rád
pripojil môj názor. Prvá príčiny, by mohla by? samotná batéria, ktorá je u?
star?ia, má v dôsledku dlh?ej prevádzky v spodnej časti (vovnútri)
usadeniny-kal, ktorý sa tu prirodzeným stárnutím batérie usadzuje a
spôsobuje samovo?né vybíjanie batérie. Hovorí sa tomu aj vnútorný skrat. V
tomto prípade pomô?e iba výmena za novú. Druhou mo?nos?ou, ak je batéria v
poriadku by mohol by? nejaký spotrebič, ktorý batériu samovolne vybíja. Z
praxe v servise bolo príčinou najčastej?ieho vybíjania osvetlenie
bato?inového priestoru, ktoré svieti aj po uzavretí víka kufra, prípadne
zle namontovaný alarm, dos? častou príčinou bolo aj vadné autorádio,
prípadne zosilovač, ktorý v k?udovom stave, teda v nezapnutom bral na
prázdno a? 1A. Osobne by som navrhol takéto rie?enia. Pri vypnutom
zapalovaní a v?etkých spotrebičoch, ako rádio,svetlá, zavreté víko kufra a
zavreté dvere odpoji? + póĺ batérie a medzi odpojený kábel a + pól batérie
zapoji? ampérmeter - najlep?ie digitálny a sledova? spotrebu prúdu. Ak
nieje vy??ia, ako pribli?ne 0.2A, je asi v?etko v poriadku. To je pribli?ne
spotreba el.hodín, rádia(pamä?) a palubnéhé počítača . k?udový odber. Ak je
odber prúdu väč?í, navrhujem z poistkovej skrinky vybera? jednu poistku po
druhej - teda vybra? a ak sa odber nezní?i, da? ju naspä?. Ak narazí? na
poistku, pri vytiahnutí ktorej sa odber podstatne zní?i, zisti?, k čomu
táto poistka patrí, teda, čo je ňou istené, nako?ko v tomto okruhu je
zraad. Ak je to napr. poistka od rádia, h?ada? problém v rádiu. Ak je to
poistka od centrálneho zamykania, h?ada? problém v jednotke centrálneho
zamykania, prípadne v kabelá?i a pod - mikrospínače v zámkoch apod. V
ka?dom prípade, ak nemá? dostatočné znalosti z oblasti elektriky, rad?ej
zveri? problém niekomu, kto má v tejto oblasti dostatok znalostí a
skúsenosti. Zdraví jamk1 (Juraj)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 6 měsíců zpět #4
od Barney
Odpověděl Barney pro téma Samovybíjení
baterie - TIPO 1.4 i.e. 89
Těch 30 mA to bralo z baterie při zapojeném
centrálu, alarmu a palubních hodin. Odpojil jsem vyhříváhí zadního okna a
osvětlení kufru.
Je pravda , ?e se ten problém neopakuje v přesných
intervalech, ale jednou je to za 2 týdny a pak třeba a? po měsíci.
Zkusom vyměnit baterii.
Barney.
centrálu, alarmu a palubních hodin. Odpojil jsem vyhříváhí zadního okna a
osvětlení kufru.
Je pravda , ?e se ten problém neopakuje v přesných
intervalech, ale jednou je to za 2 týdny a pak třeba a? po měsíci.
Zkusom vyměnit baterii.
Barney.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
19 roků 6 měsíců zpět #5
od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Baterka
Ja
myslím ?e je tam prerazený článok na baterke a raz za čas keď to stojí tak
to treba nabi? skús si po?iča? baterku a uvidí? ?e či to bude aj s tou.
myslím ?e je tam prerazený článok na baterke a raz za čas keď to stojí tak
to treba nabi? skús si po?iča? baterku a uvidí? ?e či to bude aj s tou.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #6
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
Ja jsem měl taky
něco podobnýho a nemohl jsem na to zaboha přijít.Nakonec jsem zjistil ?e to dělá
?árovička osvětlení v kaslíku která kdy? jsem ho zavřel bohu?el nezhasla.Taková
blbost...
něco podobnýho a nemohl jsem na to zaboha přijít.Nakonec jsem zjistil ?e to dělá
?árovička osvětlení v kaslíku která kdy? jsem ho zavřel bohu?el nezhasla.Taková
blbost...
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
19 roků 1 měsíc zpět #7
od ntmp
FIAT TIPO 1.4 i.e.
Odpověděl ntmp pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
taky mam ten
problem s tim vybijenim, jednou je to v klidu, jindy zase ne, to svetylko
scheckuju, dik za rady...
problem s tim vybijenim, jednou je to v klidu, jindy zase ne, to svetylko
scheckuju, dik za rady...
FIAT TIPO 1.4 i.e.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 6 měsíců zpět #8
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
při zavreném aute mam proud z baterie 0.07 A je toto normalni?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 6 měsíců zpět #9
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
naprosto v pořádku, já mám i více.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #10
od ntmp
FIAT TIPO 1.4 i.e.
Odpověděl ntmp pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
Zdravím,
pred 3/4tě rokem sem tady psal ze mam ten samy problem s vybijenim baterky. Pres zimu sem s tim moc nejezdil tak jsem se o to moc nezajimal. Presla zima a ja se rozhodl ze je na case prijit tomu na kloub. Baterka kterou sem koupil i s autem, odesla jeste pred zimou. Nahradil sem ji jinou, ta bohuzel odesla v prubehu zimy no a nedavno sem tedy musel koupit baterku novou.
Problem je stejny jako mel barney a nekteri ostatni a totiz ten ze se mi baterka vybiji. Jenze jsem zjistil nekolik zajimavych informaci - merakem sem zjistil ze pri zavrenem aute si to bere cca 30mA (nemam central, nemam elektricke stahovani oken, nemam tam v podstate nic na elektriku, okruh radia sem taky odpojil)
Jeste vcera mela barerka po 2 dennim stani 12,33 V coz je podle knizky malo. (myslim...) Vcerejsi odber byl tedy 30mA. Dneska sem nameril 12,22 V. Pokles neni zase tak zasadni, ale pri mereni proudu mi to ukazovalo nulovy odber. Pominu-li nakou odchylku v mereni a meraku (made in china ) odber by mel byt stejny. Nechapu pak jak je mozne ze se baterka pomalu, ale jiste vybiji i kdyz je odber tak maly. (usuzuju z prispevku ostatnich)
Taky by mohl nekdo namitnout ze mam slabou baterku. Za cely ten rok, sem vystridal 3 baterky. 2 zemrely Treti to mozna ceka, pokud to nezastavim.... Co se tyce sily jednotlivych baterek, byly takoveto - 55Ah, 70Ah a posledni mam 44Ah. Ale nemyslim si ze by to hralo podstatnou roli.
Vyskousel sem vsechny mozne rady tady z fora - odpojeni osvetleni u ridice, odpojeni vyhrivani zadniho okna, hledal sem i to osvetleni kufru, ale to sem nenasel, tak predpokladam ze tam ani neni
Kdyz to shrnu, tak v aute nemam nic krom radia (odpojeneho - odber s radiem cca 50mA) a imobilizeru(odber porad stejny i kdyz je aktivni) Dokonce mi nefungujou ani hodiny a ani ekonomer. Tak by me docela zajimalo CO mi tu baterku vybiji....
Kdyby nekoho neco napadlo, pisnete to sem, velmi mi to pomuze...diky
pred 3/4tě rokem sem tady psal ze mam ten samy problem s vybijenim baterky. Pres zimu sem s tim moc nejezdil tak jsem se o to moc nezajimal. Presla zima a ja se rozhodl ze je na case prijit tomu na kloub. Baterka kterou sem koupil i s autem, odesla jeste pred zimou. Nahradil sem ji jinou, ta bohuzel odesla v prubehu zimy no a nedavno sem tedy musel koupit baterku novou.
Problem je stejny jako mel barney a nekteri ostatni a totiz ten ze se mi baterka vybiji. Jenze jsem zjistil nekolik zajimavych informaci - merakem sem zjistil ze pri zavrenem aute si to bere cca 30mA (nemam central, nemam elektricke stahovani oken, nemam tam v podstate nic na elektriku, okruh radia sem taky odpojil)
Jeste vcera mela barerka po 2 dennim stani 12,33 V coz je podle knizky malo. (myslim...) Vcerejsi odber byl tedy 30mA. Dneska sem nameril 12,22 V. Pokles neni zase tak zasadni, ale pri mereni proudu mi to ukazovalo nulovy odber. Pominu-li nakou odchylku v mereni a meraku (made in china ) odber by mel byt stejny. Nechapu pak jak je mozne ze se baterka pomalu, ale jiste vybiji i kdyz je odber tak maly. (usuzuju z prispevku ostatnich)
Taky by mohl nekdo namitnout ze mam slabou baterku. Za cely ten rok, sem vystridal 3 baterky. 2 zemrely Treti to mozna ceka, pokud to nezastavim.... Co se tyce sily jednotlivych baterek, byly takoveto - 55Ah, 70Ah a posledni mam 44Ah. Ale nemyslim si ze by to hralo podstatnou roli.
Vyskousel sem vsechny mozne rady tady z fora - odpojeni osvetleni u ridice, odpojeni vyhrivani zadniho okna, hledal sem i to osvetleni kufru, ale to sem nenasel, tak predpokladam ze tam ani neni
Kdyz to shrnu, tak v aute nemam nic krom radia (odpojeneho - odber s radiem cca 50mA) a imobilizeru(odber porad stejny i kdyz je aktivni) Dokonce mi nefungujou ani hodiny a ani ekonomer. Tak by me docela zajimalo CO mi tu baterku vybiji....
Kdyby nekoho neco napadlo, pisnete to sem, velmi mi to pomuze...diky
FIAT TIPO 1.4 i.e.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #11
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
No pricin muze byt vice, ale v podstate jsou vsechny stejne. Nekde mas nejaky kratas, ktery Ti to zpusobuje. Pravdepodobnost, ze by jsi mel vsechny tri baterie vadne je myslim dost nizka.
Zkousel si tedy udelat jedno jednoduche mereni, a to tak, ze napojis merak na baterii a zacnes postupne vytahovat pojistky z pojistkove skrine. Sledujes na meraku jeho hodnoty a pokud uvidis, ze pri nektere z pojistek doslo ke zmene napeti tak v tom obvodu je zkrat. Tam pak musis hledat. Nezapomen taky na motorovy prostor a ty ctyri pojistky na paliv.cerpadlo a lambda sondu (nevyhriva Ti nahodou porad?-spatne rele).
Zkousel si tedy udelat jedno jednoduche mereni, a to tak, ze napojis merak na baterii a zacnes postupne vytahovat pojistky z pojistkove skrine. Sledujes na meraku jeho hodnoty a pokud uvidis, ze pri nektere z pojistek doslo ke zmene napeti tak v tom obvodu je zkrat. Tam pak musis hledat. Nezapomen taky na motorovy prostor a ty ctyri pojistky na paliv.cerpadlo a lambda sondu (nevyhriva Ti nahodou porad?-spatne rele).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #12
od Martinus
Fiat Tipo 1.4 i.e. r.v 1994 najeto: 106 000 km
Odpověděl Martinus pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
Já mám ten samý problé stávalo se mi to na starém r.v. 89 a ted i na 94
Fiat Tipo 1.4 i.e. r.v 1994 najeto: 106 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 5 měsíců zpět #13
od ntmp
FIAT TIPO 1.4 i.e.
Odpověděl ntmp pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
problem jsem asi vyresil a to tim ze sem projel ty pojistky, vsechno bylo v klidu, tak sem si rek, ze ten imobilizer co tam mam bude mozna problem, vyradil sem jeho okruh a uz nedochazi k poklesu napeti na baterce (predtim to bylo o 0,1 V denne) Takze to vypada ze vybijeni skoncilo...diky vsem za rady....
To Martinus - skus si projit ty pojistky, nebo vyradit vsechno nepotrebne co mas na elektriku(vyhrivani zadniho okna, svetlo v kufru, svetlo nad ridicem) a snad na to prijdes....
To Martinus - skus si projit ty pojistky, nebo vyradit vsechno nepotrebne co mas na elektriku(vyhrivani zadniho okna, svetlo v kufru, svetlo nad ridicem) a snad na to prijdes....
FIAT TIPO 1.4 i.e.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 měsíců zpět #14
od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
vypaleny diodovy mustek na alternatoru vraci se ti donej prou tam se trati
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #15
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: Samovybíjení baterie - TIPO 1.4 i.e.
89
mě se taky vybíjela baterie a dělala to žárovička v kufru respektive pate dveře nedosahly na vypínač
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.501 sekund