Autoradio
17 roků 7 měsíců zpět #2
od renekovac
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Odpověděl renekovac pro téma Re: Autoradio
kup si k tomu redukciu,alebo si sprav valstny rozvod (natahaj kable,a elektriku)
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #3
od J.TuneR
Nejlepší je ISO konektor. Pozor na +. Pokud máš dva dráty od radia na+. tak jeden, co je na diodu a paměť (při zapojení dioda bliká) dej na přímo a ten druhý + dej na kontakt č.15 na spínací skříňce. Mě to tak fachčí v poho. U některých autorádií to lze spojit oba + (červené) do jednoho, ale to musíš vyzkoušet. Přeji hodně trpělivosti. Jinak se to tu už řešilo v elektroistal....
Odpověděl J.TuneR pro téma Re: Autoradio
koupil sem si nove autoradio a nepasujou mi tam draty ....nevite co si mam ktomu koupit? ........ poradte prosííím
Nejlepší je ISO konektor. Pozor na +. Pokud máš dva dráty od radia na+. tak jeden, co je na diodu a paměť (při zapojení dioda bliká) dej na přímo a ten druhý + dej na kontakt č.15 na spínací skříňce. Mě to tak fachčí v poho. U některých autorádií to lze spojit oba + (červené) do jednoho, ale to musíš vyzkoušet. Přeji hodně trpělivosti. Jinak se to tu už řešilo v elektroistal....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #4
od me2d
Odpověděl me2d pro téma Re: Autoradio
Nepíšeš jestli myslíš konektor co se strka do radia nebo ten opačnej konec.
V případě ISO (opačnej konec):
Většinou se spojuje žlutej s červenym (na ISO konektoru) jeden je napájení rádia,paměti atd a druhej je spínací.
Záleží ale jaky máš rádio a jaky konektor máš v autě,přechodky z origo na ISO jsou k dostání skoro vsude ale cena je od nejakych 200 do cca 500kč
dle typu auta.
V případě konektoru do rádia typu "kostka" : Upřímnou soustrast
V případě ISO (opačnej konec):
Většinou se spojuje žlutej s červenym (na ISO konektoru) jeden je napájení rádia,paměti atd a druhej je spínací.
Záleží ale jaky máš rádio a jaky konektor máš v autě,přechodky z origo na ISO jsou k dostání skoro vsude ale cena je od nejakych 200 do cca 500kč
dle typu auta.
V případě konektoru do rádia typu "kostka" : Upřímnou soustrast
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #5
od me2d
Odpověděl me2d pro téma Re: Autoradio
Zapoměl jsem dodat že hodne radií má ISO přímo,tak tam to pak vyřeší nejlíp ta redukce,anebo štípačky ametoda pokus omyl
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
17 roků 7 měsíců zpět #6
od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma OK
OK ale nie do rubriky motory ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 6 měsíců zpět #7
od Marcus
Marcus, Fiat Tipo 1.7D DGT-modrá metalíza
Odpověděl Marcus pro téma Re: Autoradio
Teraz, včera som kúpil nové autorádio KENWOOD inštaloval som ho. Prepájal káble. Rádio ide, ale na paneli mám chybové hlásenie keď zapnem svetlá že nejde pravé pedné svetlo, pravé zadne sveto a ľavé osvetlenie ŠPZky. Neviem čo to je. vymenil som poistky za nové a aj tak to svieti na kontrolnom panely. káble som však už vopred zaizoloval a skrat by nemal byť. Marcus
Marcus, Fiat Tipo 1.7D DGT-modrá metalíza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 6 měsíců zpět #8
od me2d
Odpověděl me2d pro téma Re: Autoradio
Tak si projdi kam si pripojil napajeni od radia,nejspis si se trefil na ten okruh svetel a dava to jinej odpor nez jen zarovky.
Mohl si taky pri manipulaci vytrhnout nejakej kablik
Mohl si taky pri manipulaci vytrhnout nejakej kablik
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.402 sekund