Auto bez jiskry
vím že se to už párkrát řešilo, možná bych pouze rád dostal nějaké info, jak pochopit systém vytváření jiskry. [/b] Mám 1.6DOHC r.v.1990 Granturismo. Auto jednoho dne zhaslo na křižovatce a po delším zkoumání jsem zjistilo že nejde jiskra do rozdělovače. Zkusil jsem vyměnit cívku i digiplexem. Tedy doufám že je to opravdu DIGIPLEX. Je těsně pod cívkou, černé barvy se sedmi kontakt(+ a 0 jdou do cívky a potom je tam vstup P- propojen na jeden kontakt snim. otáček, N, E, R, B - nevím co znamenají a kam jdou. Upřímně schéma -9-Model 1372 z Jak na to, neodpovídá mému zapojení.
Teď co jsem naměřil. Na cívku jde také plus od baterky a asi něco jako zem. Takže pokud tyto dva dráty odpojím, mám na nich asi 12,6V. Pokud je zapojím na cívku (primár asi 0,8ohmu) mám napětí logicky pouze mezi cívku a tvrdou kostrou.
Teď by mě zajímalo, jak pomocí Digiplexu docílím proudového nárůstu na cívce k produkování vysokého napětí na sekundáru. Mohu nějak ověřit výstup z digiplexu? Nevíte jak je tento Digiplex přesně zapojený a jestli mohu někde něco naměřit?
Díky moc za jakoukoliv informaci.
:
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Meril si cidlo otacek, ktere je umistene na rozdelovaci? Pokud je k.o., tak Ti to nebude hazet jiskru.Ahoj všichni,
vím že se to už párkrát řešilo, možná bych pouze rád dostal nějaké info, jak pochopit systém vytváření jiskry. [/b] Mám 1.6DOHC r.v.1990 Granturismo. Auto jednoho dne zhaslo na křižovatce a po delším zkoumání jsem zjistilo že nejde jiskra do rozdělovače. Zkusil jsem vyměnit cívku i digiplexem. Tedy doufám že je to opravdu DIGIPLEX. Je těsně pod cívkou, černé barvy se sedmi kontakt(+ a 0 jdou do cívky a potom je tam vstup P- propojen na jeden kontakt snim. otáček, N, E, R, B - nevím co znamenají a kam jdou. Upřímně schéma -9-Model 1372 z Jak na to, neodpovídá mému zapojení.
Teď co jsem naměřil. Na cívku jde také plus od baterky a asi něco jako zem. Takže pokud tyto dva dráty odpojím, mám na nich asi 12,6V. Pokud je zapojím na cívku (primár asi 0,8ohmu) mám napětí logicky pouze mezi cívku a tvrdou kostrou.
Teď by mě zajímalo, jak pomocí Digiplexu docílím proudového nárůstu na cívce k produkování vysokého napětí na sekundáru. Mohu nějak ověřit výstup z digiplexu? Nevíte jak je tento Digiplex přesně zapojený a jestli mohu někde něco naměřit?
Díky moc za jakoukoliv informaci.
:
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne to po vychladnutí motora chytalo bez problémov. Avšak ak bol motor zohriaty a ja som ho vypol, potom nebolo možné naštartovať.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud máš OK oba vinutí cívky,a zapalovací modul, zkus znova čidla polohy a přívody lelektřiny do cívky. Někdy se stane že je rezavá nebo dokonce upadlá kostra:-( Taky když ti nefunguje vstřikovací tryska, čerpadlo apd, nejede ti ani zapalování.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Proč a jak fungují další kontakty E, B, R?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.