Jaké ma hodnoty čidlo teploty nasávaného vzduchu na 1.6 DOHC

Více
17 roků 6 měsíců zpět #1 od petr1978
Tak jsem si pročetl pozorně témata a nikde jsem nenašel jaké hodnoty má čidlo nasávaného vzduchu pro ŘJ Multec namotor 1.6 DOHC SPI.:-(
Našel jsem na ŘJ jednotky Motronic apd ale na Multec nic.
Nemáte to náhodou někdo? Nechce se mi kupovat za 500 čidlo když se dá repasovat.
Díky:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #2 od Vlastík
To čidlo by mělo mít při 20 stupních 2-3Kohm a při 80 stupních 250-360ohmů.Alespoň to jsem naměřil kdysi já na svém a zapsal si to.Náhodou jsem to našel a tak ti to píšu 8O

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #3 od kadakauto
taky řeším problémy s čidlem teploty vzduchu ale nemuzu ho na autě najít mohla by mi nějaká dobrá duše poradit kde ho najdu?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #4 od petr1978
Díky, teď už vím, že není správné to co tam mám. Ukazuje 9 k.:-(

To čidlo se nachází na koleně sání pod tělesen plynového pedálu. Vedou k němu dva dráty. To ale platí pouze pro SPI ŘJ Multec.
Bosch ho má přímo ve vstřikovací jednotce a také má jiné hodnoty.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #5 od kadakauto
měl bych mít ten samý motor co ty 149 c2 046 nejake draty tam mám ale ty jsou myslím na čidlo vody.nemohl bys mi to prosím vyfotit a poslat na mail?byl bych ti strašně vděčný.Ten mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #6 od Marco
149c2.046 má totálne odlišný rozsah hodnôt ako 1.6 OHC so vstrekovaním BOSCH. Tých 9k zodpovedá cca 50°C, čo by pri prevádzke mohlo byť OK. Predsa len vzduch vstupuje do sania s teplotou v lete okolo 25-30°C a na tých 50°C sa bez problémov v saní zohreje. Len pre zaujímavosť, 0°C zodpovedá odpor cca 90k.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #7 od petr1978

149c2.046 má totálne odlišný rozsah hodnôt ako 1.6 OHC so vstrekovaním BOSCH. Tých 9k zodpovedá cca 50°C, čo by pri prevádzke mohlo byť OK. Predsa len vzduch vstupuje do sania s teplotou v lete okolo 25-30°C a na tých 50°C sa bez problémov v saní zohreje. Len pre zaujímavosť, 0°C zodpovedá odpor cca 90k.


No jo, jenomže já mám těch 9 kOhm při 20°C. Taky mi to připadá celkem dost ikdyž se odpor s teplotou hábe. Vypadá to, že tam není originál čidlo, prpto jsem chtěl vědět kolik má mít originál čidlo.
Jak už jsem psal, mám motor 149.C2.046, vstřikování SPI Multec.
Víš kolik má tedy mít originál čidlo k tomuto motoru a ŘJ?
Díky
Fotky umístění pošlu jakmile je budu mít. Ale to čidlo je přesně tam kde jsem popisoval. Zkus se podívat ještě jednou, je fakt pod tím tělesem plynového lanka. Je na pravěé straně když stojíš čelem k motoru. Dokonce je ho kousek vidět:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.333 sekund
Powered by Kunena fórum