čidlo tlaku a teploty oleje

Více
18 roků 5 měsíců zpět #1 od Max-el
čidlo tlaku a teploty oleje vytvořil uživatel Max-el
nevíte jak poznám, jestli je čidlo tlaku oleje vpořádku? Když otočím klíčkem, tak se budík ani nehne. Čidlo má odpor 324 ohmů při studeném oleji. A ještě jeden problém, teplota oleje ukazuje asi 50 stupňů při studeným motoru.

No a na otázku kdy problémy začaly je jednoduchá odpověď: když jsem namontoval čidla a dal přístrojovku z 2.0 16V :lol: Problém je i v tom, že mam pocit, že v tom 16V byl stejný problém.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #2 od hovi
Odpověděl hovi pro téma Re: čidlo tlaku a teploty oleje
no tak já bych zkusil čidla vyměnit a pak by si zjistil , jestli je to čidlama :D nebo nemůže být nějaká neschoda mezi čídlem a ukazatelem teploty??? :?:
a když by to nebylo ani to, tak by to už mohl být jen ten ukazatel ale o tom bych docela pochyboval

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #3 od petr1978
Tak ty čidla vyzkoušej.
Napadá mě, že tlakové čidlo otestuješ kompresorem na vzduch a čidlo teploty jako ostatní čidla teploty co máš v autě:-)
U teplotního čidla se ti musí měnit odpor v závislosti na teplotě.
Tlakové čidlo by mělo ukazovat nějaké malé napětí při tlaku. čí větší tlak, tím větší napětí by to mělo dávat. Jen nevím na jakém principu funguje to tlakové čidlo ve tvém fiatu, může být na jiném principu než popisuji. Ale pak nevím na jakém.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #4 od Max-el
no, to je jednoduchá odpověď vzít jiný čidla. To je jako kdyby se mi rozbilo auto a začali jste radit, abych si koupil nový :lol: :lol:

čidlo tlaku může taky funovat na principu změny odporu. Na destičku s odporovým drátem je vyvíjen tlak a ta v závislosti a deformaci mění odpor. Nebo tak nějak nam to ve škole při automatizaci říkali.

To čidlo teploty asi teda ozkouším horkovzdušnou pistolí. A tlak ještě nevim, pokud to čidlo půjde našroubovat do normální matky, tak na ní asi navařim nějakou trubičku a testnu to tim kompresorem.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #5 od Max-el
tak čidlo tlaku oleje už funguje správně. Teda alespoň si to myslím, po nastartování studeného motoru ukazuje 3 bary. (nejspíš tam byl někde špatnej kontakt)

teplota oleje je stále divná. I když čidlo zcela odpojím, pořád to ukazuje 50, možná ještě víc

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #6 od F@ster
A neuvažoval jsi směrem k nefunkčnímu budíku ?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #7 od Max-el
tak jsem spočítal dílky a ukazuje to 70 stupňů, ale to asi nebude důležitý

jak ale zjistím jestli je špatnej budík? Teda já to vim jak to zjistim, ale ještě nevim kdo z Vás kvůli tomu rozebere budíky, aby mi tam změřil napětí.

I když by jste někdo mohl, je to jen 5 šroubů. Je to konektor "E" (vedou do něj 3 dráty a 4 jsou nezapojený) a drát je šedo-červenej.

to jsem zvědavej komu se bude chtít :lol:

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #8 od mt-tuning
ja neviem, mne to pri studenom motore ukazuje tlak oleja 6 barov a 3 mam pri ohriatom na 90stupnov pri 2500ot.

mne sem tam blbla pristrojovka tiez. a vies ako zistis jednoduchym sposobom, ci je budik kaput? zober si obycajny budik na teplotu vody zo skodovky a napoj nan draty, ukostri to, na baterku plusak, a napoj na cidlo teploty a uvidis, kolko ti to ukaze. ak to iste, tak cidlo, ak rozdiel tak budik....

:idea: :idea: :idea:

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #9 od scoty-granturismo
chlapy a tie čidla sa montuju kam ??lebo mam 2,0 8v a chcel by som to tiež prerobiť!! a konektory na palubovke sedia???

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.044 sekund
Powered by Kunena fórum