Klakson

Více
17 roků 5 měsíců zpět #1 od boban
Klakson vytvořil uživatel boban
Mám problém někdy s klaksonem a to takový že se mi někdy stane že vytáhnu klíček ze spíncí skř. a klakson začne troubit.Tak ho odpojím druhý den zapojím a zase to funguje normálně po nějakou dobu.Když se situace opakovala několikrát tak jsem klakson odpojil nadobro,ale chtěl bych ho zase zprovoznit.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #2 od L.Jerie
Odpověděl L.Jerie pro téma Re: Klakson
Zdar . Řek bych,že máš problémy s relátkem. Bude asi v čoudu.

Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #3 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Klakson
Neteče ti do spínací skříňky voda? To bývá u Tipa dost častá závada a pak to dělá takové věci jak popisuješ.Ale taky to fakt může být tím relátkem:-(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #4 od Tesik
Odpověděl Tesik pro téma Re: Klakson
to taky záleží jestli máš airbag nebo ne? já to mám bez a když sundáš ten prostřední kryt tak tam jsou jen 2 drátky které jsou zapojeny na každou stranu,možná je to někde skříplí ten drát 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Klakson
Tak opět se zase něco porouchalo :cry: Potřebuju radu. Když jsem auto koupil, netroubilo. Kámoš s tím něco dělal, bohužel jsem u toho nebyl ( jsem mu volal říkal, že to byl jen kontakt ve volantu). Pak jsem si vesele rok troubil. Mám to rozdělané, ale kontakt tam je OK. Mám to řešené pomocí 4 měděnejch hrotů a proti tomu plíšky, při zmáčknutí středu volantu se to sepne. Nevím,. jestli to tak máte všichni, bo jsem psal Charlesovi a ten prej to zná jinak.

Ale jde mi o to, čím by to mohlo být - ty kontakty ve středu volantu jsou OK, mám změřeno pípákem. Pak to nasedá na takový jakoby jazýček a vede to někde pod volantem k pojistkovce.

Tedy můj dotaz, jak to zkontrolovat - pojistka ani relé to není (zaměnil jsem za funkční) ale přesto relé necvaká při stiknutí troubení. Takže předpokládám, že to bude od toho jazýčku volantu někde k pojistkovce.
Moje otázka zní, jde to změřit tak, že vyndám pojistku a pípák přípojím na jedné straně na jazýček u volantu a na druhé do pojistkovky, odkud jsem vyndal pojistku klaksonu, nebo je to blbost?? Jsem to zkoušel a nepípá. Což by znamenalo jediné - to nejhorší :cry: :cry:
Příkládám foto, pro lepší představu
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9179

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od Marco Bartoli
Odpověděl Marco Bartoli pro téma Re: Klakson
Měření:

Pokud ti dobre zozumím, tak se chystáš pípákem (obvodovou zkoušečkou) zkontolovat ovládací okruh kalksonu. Měly bi tam být dvě pojistky. jedna by měla jistit ovládací okruhy a druhá silový okruh klaksonu. (ovládací okruh je ten co vede přez volant k relé a spíná relé. silový je ten co vede přez kontakty relé ke klaksonu.) Ty musíš vyndat pojistku ovládacího okruhu. Dále pak vyndat relá. Měření musíš provádět mezi pinem patice pojistky bez napětí! (na jednom je při zaplém klíčku 12V, tak na tom druhém) a na kontaktu patice relé číslo 87 nabo 30. (číslo 87 nebo 30 jsou napsána na spodní straně každého relé)
Nezapoměň při měření spínat talčítko klaksonu na volantu :-)

Můj názor:

Pokud to není drátkem ve smystu že by byl přerušen. Je moždé že je někde ve hřídeli volantu prodřený na kostru.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Klakson
Tak díky za reakci, už jsem to zprovoznil, snad to chvíli vydrží. Docela dost neštastně je to řešené pod volantem,. Sice jednoduše, ale jak se tam něco dostane, nějakej bordel mezi ten měděnej kroužek co pak spíná ten čudlík a uzavírá okruh přes kostru, tak to netroubí. Musel jsem zhodit volant, pročistit, a zatím dobrý. Naštěstí kabelové vedení se zdá být OK.

Teď jen je nejhorší dostat volant do rovné polohy společně s kolama, díky zámku volantu je to docela stranda, tak to musím ještě doladit. A tudíž znova zhodit volant :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.383 sekund
Powered by Kunena fórum