Kontrolka turba
Zajímalo by mě, jestli někdo nevíte k čemu je červené světýlko u ukazatele turba v digi palubce Tempry Tds1,9 ???
Rozsvítí se to, když přidám víc plyn a otáčky jdou nad 3000 - a to ještě nemám plnej balík na turbu.
Pro jistotu jsem to vyfotil .....zde...->
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=3357
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kolko ti to natlaci maximalne?
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Protože když mu přišlápnu ještě víc plynu tak zabere ještě víc a čárky jdou úplně na max.
Kontrolka se rozsvítí nejčastěji do kopce i při nižších otáčkách, jako by to reagovalo na nedokonalý spalování.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
takze bych rekl, ze to mas v poradku.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
podle origo nemeckeho manualu to ma upozornovat na tlak od 0.8 baru.
takze bych rekl, ze to mas v poradku.
no, kouknul jsem se do italského manuálu, který mám od doby, co jsem Tipouše koupil a ikdyž vůbec neumím italsky, tak je tam také naznačeno, že by to mělo signalizovat kolem 0.8baru (něco ve smyslu, že takový tlak se trvaleji už tomu turbu nelíbí)
Já mám ale analog, takže tam tohle není. Ale stejně se mi ani při 4000ot/min. nepodaří vytlačit více jak kolem těch 0,7baru (asi už by to chtělo renovaci turbíny)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kontrolka signalizuje vysoky tlak turba, ale v poriadku to neni, znamena to, ze mas vadnu regulaciu turba. Pri tlaku pod 0,8 baru uz zacne prepustat klapka spalin na turbe a tym sa ma naregulovat tlak do 0,8.podle origo nemeckeho manualu to ma upozornovat na tlak od 0.8 baru.
takze bych rekl, ze to mas v poradku.
no, kouknul jsem se do italského manuálu, který mám od doby, co jsem Tipouše koupil a ikdyž vůbec neumím italsky, tak je tam také naznačeno, že by to mělo signalizovat kolem 0.8baru (něco ve smyslu, že takový tlak se trvaleji už tomu turbu nelíbí)
Já mám ale analog, takže tam tohle není. Ale stejně se mi ani při 4000ot/min. nepodaří vytlačit více jak kolem těch 0,7baru (asi už by to chtělo renovaci turbíny)
Tlak pri ktorom ma zacat regulovat sa da nastavit na ovladani klapky, najskor to uz niekto pred tebou nastavoval, aby torbo davalo vacsi tlak.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mne zase nesvieti kontrolka vstrekovania pred štartovaným,,neviem prečo
A nemohla by to bejt jen žárovička ? Vim že asi blbost, ale taky mi jedna mrška v palubce praskla ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No snažím se aby to světýlko svítilo co nejmíň protože je pravda, že když to držím delší dobu tak se mi o čárku víc zahřeje motor (ale v pohodě se uchladí bez sahary).
....takže otázka..? když teda to turbo dává moc, měl bych asi povolit ten ventil aby tolik neplnil? .... kde tu regulaci vůbec najdu? (turbo jsem u Tempry ještě nepitval)
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
treba skontrolovat mechanicku pohyblivost klapky ochozu spalin na vstupe do turbiny, a ak je ok tak nastavit tiahlo tej klapky.Aha, takže se v červeným radši moc pohybovat nemám co?
No snažím se aby to světýlko svítilo co nejmíň protože je pravda, že když to držím delší dobu tak se mi o čárku víc zahřeje motor (ale v pohodě se uchladí bez sahary).
....takže otázka..? když teda to turbo dává moc, měl bych asi povolit ten ventil aby tolik neplnil? .... kde tu regulaci vůbec najdu? (turbo jsem u Tempry ještě nepitval)
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.