ukazatel tlaku a teploty oleje
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je to sice původně navrženo pro indikaci nf zesilovače, ale po malé úpravě to může splnit tvoje požadavky. Na vstup je v případě nf zesilovače přiváděn signás s amplitůdou až 25V (na tolik je stavěný vstupní stabilizační kondenzátor). Celí obvod je napájen doporučeně 12V ale mám ho doskoušený i na 9V a chodi, tak že 12V se ideální. Ve tvém případě bude na vstup modulu přiváděn signál v rozsahu který si určíš dle zapojení čidla teploty nebo tlaku. Musíš čidlo zapojit jako dělič napětí spolu se rezistorem a na vstup indikátoru dát trimr ať si to můžeš vyladit. Pokud trochu rozumíš elektronice tak to dáš bez problémů. Hodně štěstí.
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.ezk.cz/stavebnice_moduly/amj3915_bmj3915_cmj3915.htm
Je to sice původně navrženo pro indikaci nf zesilovače, ale po malé úpravě to může splnit tvoje požadavky. Na vstup je v případě nf zesilovače přiváděn signás s amplitůdou až 25V (na tolik je stavěný vstupní stabilizační kondenzátor). Celí obvod je napájen doporučeně 12V ale mám ho doskoušený i na 9V a chodi, tak že 12V se ideální. Ve tvém případě bude na vstup modulu přiváděn signál v rozsahu který si určíš dle zapojení čidla teploty nebo tlaku. Musíš čidlo zapojit jako dělič napětí spolu se rezistorem a na vstup indikátoru dát trimr ať si to můžeš vyladit. Pokud trochu rozumíš elektronice tak to dáš bez problémů. Hodně štěstí.
dík , jasně elektrice rozumum ( z září budu vyučenej mechanik elektronických zařízení ) jen mě nebaví to hleda , listovat v kataloku a vymýšlet vymyšlené .
TeĎ mi ještě zbývá sehnat nějaký to čidlo a jeho dokumentaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
asi bych to odladil na kompresoru kde je tlakoměr.Hodně štěstí. Já bych použil čidla z nějakého jiného tipa které měření tlaku a teploty oleje má a pak bych se to pokusil nějak vyladit (od oka).
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.