ukazatel tlaku a teploty oleje

Více
17 roků 4 měsíců zpět #1 od TooM-As
chci si dát do motoru čidlo teploty a tlaku oleje. Na netu jsem našel plno sad s budíkama ale budíky nechci když mam digitál. Takže nenarazil jste někdo na nějaké schéma s diodamy (aby se to hodilo k digi palubce)pro měření tlaku a teploty ? Možná bych to zvládnul navrhnout sám ale nejdřív se raši zeptám ..

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #2 od Marco Bartoli
www.ezk.cz/stavebnice_moduly/amj3915_bmj3915_cmj3915.htm


Je to sice původně navrženo pro indikaci nf zesilovače, ale po malé úpravě to může splnit tvoje požadavky. Na vstup je v případě nf zesilovače přiváděn signás s amplitůdou až 25V (na tolik je stavěný vstupní stabilizační kondenzátor). Celí obvod je napájen doporučeně 12V ale mám ho doskoušený i na 9V a chodi, tak že 12V se ideální. Ve tvém případě bude na vstup modulu přiváděn signál v rozsahu který si určíš dle zapojení čidla teploty nebo tlaku. Musíš čidlo zapojit jako dělič napětí spolu se rezistorem a na vstup indikátoru dát trimr ať si to můžeš vyladit. Pokud trochu rozumíš elektronice tak to dáš bez problémů. Hodně štěstí.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #3 od TooM-As

www.ezk.cz/stavebnice_moduly/amj3915_bmj3915_cmj3915.htm


Je to sice původně navrženo pro indikaci nf zesilovače, ale po malé úpravě to může splnit tvoje požadavky. Na vstup je v případě nf zesilovače přiváděn signás s amplitůdou až 25V (na tolik je stavěný vstupní stabilizační kondenzátor). Celí obvod je napájen doporučeně 12V ale mám ho doskoušený i na 9V a chodi, tak že 12V se ideální. Ve tvém případě bude na vstup modulu přiváděn signál v rozsahu který si určíš dle zapojení čidla teploty nebo tlaku. Musíš čidlo zapojit jako dělič napětí spolu se rezistorem a na vstup indikátoru dát trimr ať si to můžeš vyladit. Pokud trochu rozumíš elektronice tak to dáš bez problémů. Hodně štěstí.


dík , jasně elektrice rozumum ( z září budu vyučenej mechanik elektronických zařízení :-D ) jen mě nebaví to hleda , listovat v kataloku a vymýšlet vymyšlené .

TeĎ mi ještě zbývá sehnat nějaký to čidlo a jeho dokumentaci.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #4 od Marco Bartoli
Hodně štěstí. Já bych použil čidla z nějakého jiného tipa které měření tlaku a teploty oleje má a pak bych se to pokusil nějak vyladit (od oka).

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #5 od TooM-As

Hodně štěstí. Já bych použil čidla z nějakého jiného tipa které měření tlaku a teploty oleje má a pak bych se to pokusil nějak vyladit (od oka).

asi bych to odladil na kompresoru kde je tlakoměr.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.325 sekund
Powered by Kunena fórum