blbne ventilátor topení

Více
17 roků 3 měsíců zpět #1 od michalkulistak
mám problém,ventilátor topení se mi rozjede až když třeba vymetu nějakou díru anebo bouchnu do tech přepínačů, jinak všecky 4 rychlosti jedou normálně. nesetkal se prosím někdo s tímto problémem, ať nerozebírám půlku auta jenom kvůli nějaké capině. díky

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #2 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: blbne ventilátor topení
najcastejsie to byva skorodovany kontakt ukostrenia, v scheme si najdi miesto a kontroluj, je to mala vada ale najst ju byva zdlhave. trpezlivost.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
17 roků 3 měsíců zpět #3 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: blbne ventilátor topení
Zdarec,mě to dělá taky ale bud projedu nějaky hrb nebo musím rukou sáhnout do pojistek ve spod a pak jede.Nevím možná u mě to může být relátko protože mi nejdou ani vystražné blinkry.Je možné že jedno relé je na dvě věci,blinkry a větrák?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #4 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: blbne ventilátor topení
vetrak a blinkry nemaju spolocne rele.
E7 je rele pre vetrak, a blonkry nemaju rele.
mozu mat spolocne len kostru, skus patrat tam.
ta E7 privadza +12V k motoru a rucnym spinacom pripajas k motoru kostru cez rezistory, ktorymi sa riadi rychlost vetraku.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #5 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: blbne ventilátor topení
tak som to vyhladal v scheme a poznatok, vetrak a aj varovne blikace su ukostrene na rovnakom mieste, kostra 44.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
17 roků 3 měsíců zpět #6 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: blbne ventilátor topení
Čao,prosím tě Majster ta kostra 44 je někde u pojistkové skřínky nebo kde ji mám hledat.A to relé e7 není to náhodou to modré co je uprostřed pojistkové skříně?Dík

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #7 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: blbne ventilátor topení
momentalne nemam poruke zdroje, som v praci ale zajtra vecer to tu dam.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #8 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma ventilátor
tak jsem zjistil co to blbne, je to něco s motorem, asi něco se statorem nebo rotorem, protože jsem do něho bouchnul a pak se rozjel, znova rána tak přestal. musím ho vyměnit, každopádně díky za rady

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #9 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: blbne ventilátor topení

Čao,prosím tě Majster ta kostra 44 je někde u pojistkové skřínky nebo kde ji mám hledat.A to relé e7 není to náhodou to modré co je uprostřed pojistkové skříně?Dík

kostra 44 je ukostrenie pod pristrojovou doskou, ak by si zistil, ze predsa to neni motorom.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #10 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: ventilátor

tak jsem zjistil co to blbne, je to něco s motorem, asi něco se statorem nebo rotorem, protože jsem do něho bouchnul a pak se rozjel, znova rána tak přestal. musím ho vyměnit, každopádně díky za rady


skús vymeniť uhlíky na motorčeku- možno dobre nepriliehajú :D

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #11 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma ventilátor
uhlíky, to mě nenapadlo,ale mám další ventilátor,tak ho vyměním celý. možná tam bude něco i s ložiskem, teda jestli to nějaké má. protože do zatáčky ten ventilátor vynechává

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #12 od jimmi
Odpověděl jimmi pro téma Re: blbne ventilátor topení
ja mam problem ten,ze to nechce topit?!!cim by to mohlo byt???:-( jde s toho akorad studeny vzduch:-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #13 od michalkulistak
nejspíš vypadlo ovládání ventilu,nebo je vadný. je na levé straně topení když sundáš kryt pod volantem, tak tam jsou dvě trubky z motoru a jsou ukončené tím ventilem na bloku topení. k němu vedou lanka od ovládacích čudlů(toho prostředního), jinak nevím

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #14 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: blbne ventilátor topení

ja mam problem ten,ze to nechce topit?!!cim by to mohlo byt???:-( jde s toho akorad studeny vzduch:-(


jenom takova blbost mas dost vody v expanzce????? :oops: me to delalo taky a nemel jsem tam vodu :roll:

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #15 od paldous
Odpověděl paldous pro téma Re: blbne ventilátor topení
no nejcasteji to netopi proto, ze je v haji termostat, nestiha se to ohrat,ale kdyz ti ukazuje kvapalina aspon 80 idealne 90 a netopi to, tak je potom chyba nekde v teplovodnim vedeni do radiatoru pod palubovkou, jinak je taky mozny ze nemas uplne tesne vedeni vzduchu cez radiator,mozno ti to fuci nekde pod palubovkou a z vydechu de jenom cast vzduchu, jinak mne to topi jen tak-tak,treba tomu aspon 15 km nez se to zacne uvnitr ohrivat, ale to je proto ze je tam termostat naprd, ale to nevadi,ja s tim jezdim 2 krat do mesice dlouhe streky kolem 500 km takze je to fuk,ono se to ohreje a pak uz to de.

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.464 sekund
Powered by Kunena fórum