přehřívání rádia

Více
17 roků 3 měsíců zpět #1 od tom9k
přehřívání rádia vytvořil uživatel tom9k
Ahoj,potřebuju radu, když hraju v autě hodně nahlas, tak je rádio zezadu strašně horký a nedá se na to skoro sáhnout. když hraju na normál tak je to ok, jen je teplý. Dá se to nějak odstranit, má s tim někdo zkušenosti? Na rádio mám napojeno 8 repráků plus zesík, tak se to kvůli extrémnímu výkonu přehřívá. S reprákama hejbat nechci,ale jak je to horký tak mě to nenechá v klidu. pls poradte.

-Fiat Tipo 2,0 16V (po smrti)
-BMW 316i Coupe CHIP
-BMW 325iA Supersport 250PS
-nejmilejší Tipo 1.6DOHC je už pryč:-(bohudík je ale v dobrých rukou administrátora Charlese

-Báwo je hustý auto,ale Tipo v srdci zustane navždy:-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #2 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: přehřívání rádia
koncak v tom radiu ti asi maka na hranici a preto to zhavi, ak je kvalitne radio, tak to nejaky cas vydrzi, ale sa krati zivotnost.
Novsie koncaky maju tepelnu ochranu, a ta stiahne vykon ak sa prehrieva.
ja mam zapojene 8 repro ale cez vyhybky, a su dodrzane impedancie zataze, aj tak sa trochu hreje, ak odide tak sa vymeni a jedeme dal.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #3 od Alek
Odpověděl Alek pro téma Re: přehřívání rádia
Jo jo koncový zesilovač máš asi na hranici výkonu! 8O
Zkus tam dát, pasivní chladič (žebrování) ze starého počítače...alespoň o něco by to mohlo být chladnější, pak už jedině aktivní chladič (větráček):wink: 8O

Teda asi nejlépe by pomohlo odlehčit rádiu nějakým dalším zesilovačem, alespoň pro část repro... :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #4 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: přehřívání rádia
To je dobrej nápad..kámoš má zainplantovanej větráček z počítače před zesíkem, aby se mu to nehřálo. Je také na 12V..horší bude to rvát k rádiu.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #5 od Marco Bartoli
Větrák z PC ti na 12V v autě brzo odejde. V autě ti napětí kolísá mezi 10V až 14.4V. Ty větráky jsou stavěny na 11,5V až 12,5V pak je můžeš odpravit. Skontorluj si spíš zapojení repráků. Jestli dodržuješ minimálná impedanci. Pokud jsou repráky v pohodě, tak si kup pastu na chladiče a potři ní chladič vzadu na rádiu a pak na to pevně přikurtuj nějakej gigantickej hlinikovel profil. Pokud nechceš kupovat drahé leštěné chladiče tak použij nějakej hlinikovej plát ze šmelcu a udělej do něj pilkou žebra. Ta pasta je fakt super.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #6 od michal_tipar
Hele 8 repráků místo čtyř se dost projeví jak je máš zapojený? Předpokládám že paraleně po dvou na jeden výstup. Uvědom si, že se tím snižuje impedance a tím přetěžuješ výstupy. Koukni kolik má předepsaný rádio, běžně má minimum 4 ohmy a dva repro 4 ohmy paralelně dá polovinu, to za chvíli asi ty koncáky odpálíš...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.335 sekund
Powered by Kunena fórum