transplantacia bi-xenonu do svetiel FIAT

Více
17 roků 2 měsíců zpět #1 od juraj l
nerozmyslali ste namontovat do reflektoru bi-xenonovu sosovkovu jednotku napriklad z BMW E46 a predne sklo svetla nahradit cirym sklom ?

Tipo ma dokonca hydraulicku automaticku / dynamicku regulaciu naklonu paraboly, to je presne to, co sa aplikuje aj pri xenonoch.

cely takyto spas by mohol vyjst cca na 8000 Sk

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #2 od Kenny
A kde vezmeš tu čirou optiku? :roll:

Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo

Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny

Italiano Bastardo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #3 od Toncek
a na xenony je potřeba čiré optiky?

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #4 od juraj l

A kde vezmeš tu čirou optiku? :roll:


optika je cela v tej jedotke

celne sklo - nuz, zo sklenarstva ?

alebo sa mozno niekde da zohnat ten plast, co sa dava na cire reflektory

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #5 od juraj l

a na xenony je potřeba čiré optiky?


to vrubkovane sklo ako na normalnom Tipo halogene tam nemoze tam byt,
lebo rozptyluje svetlo

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #6 od hovi
no a nebude snažší tam už napasovat jiný světla - přímo bixenony , nebo angel eies z něčeho jinýho? Myslim že z VW jetty by to nemusel bejt takovej problem a určitě by to vypadalo líp a byla to i levnější záležitost

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #7 od brumla
O xenonech byla před časem rozsáhlá diskuze na Marea fóru, a jeden z diskutujících byl dokonce od fochu, technik z továrny kde se ty zářivky a možná i něco dalšího kolem toho vyrábějí.

Podle té diskuze, světlomety na xenony musejí mít ostřikovače, a musejí mít to automatické udržování sklonu paraboly. Různé "přestavbové kity" jsou prý buď z ve velkém kradených součástek, nebo ze součástek z Číny a podobných míst třeba i prodávaných pod falešnou značkou. Přestavba na xenony totiž skoro nikdy není legální, právě z toho důvodu, že nexenonový světlomet nemá požadované udržování sklonu. Takže seriózní výrobci prý tyhle kity vůbec do obchodu nedodávají. Navíc žárovka se do světlometu umísťuje tak, že tolerance vlákna vůči parabole je v řádu desetin milimetru, a u těch zářivek jsou požadavky ještě přísnější. A snad mají xenonové reflektory i jinou parabolu. Nakonec i když jsou zářivky úspornější, při jejich startu tam tečou velké proudy, dráty se můžou přepálit, případně od nich něco chytí, a při špatné izolaci může hrozit i úraz proudem.

Tož jde to, ale legální to není a člověk s největší pravděpodobností podporuje zloděje nebo nějakého čínského vychcánka dodávajícího pod cizí značkou rizikové zboží. Efektivita asi nižší než u pravých xenonů, zato vyšší obtěžování/ohrožování okolí oslněním.

A opravdu má Tipo automatickou regulaci sklonu?

Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #8 od rat21
Niektore modely maju regulaciu sklonu, len na kolkych je funkcna? :?: :?: :?:

Namiesto skla sa da pouzit polykarbonat

VLASTNOSTI:

* vynikající průhlednost
* odolnost vůči UV záření (nezežloutne na přímém slunci)
* dobrá odolnost vůči nárazu
* prakticky nerozbitnost
* možnost ohýbání za studena
* odolnost vůči alkalickým i anorganickým solím
* nízká hmotnost oproti sklu
* vysoký teplotní rozsah použití (-40 až +115 stupňů C)

A ked xenony, tak od Helly - tie su koser, ale aj cena je koser. :wink:

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #9 od libenak

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #10 od juraj l

no a nebude snažší tam už napasovat jiný světla - přímo bixenony , nebo angel eies z něčeho jinýho? Myslim že z VW jetty by to nemusel bejt takovej problem a určitě by to vypadalo líp a byla to i levnější záležitost


neviem, za kolko zozenies funkcne bixenon reflektory, a kolko plechu budes musiet odrezat, aby pasovali do Tipa/Tempry

zda sa mi lacnejsie zohnat bixenon jednotku z rozbiteho reflektoru

na obrazku sosovkovy xenon z Peug. 407 spolu s obalom DVD na porovnanie rozmerov.

Bixenon ma navyse motorcek na pohon clony, takze je nepatrne vacsi


na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #11 od juraj l
1. nejde o prestavbu nejakym kitom (napr. tzv H4 xenon)
ale o premontovanie samostatnej reflektorovej jednotky, v ktorej je optika uplne definovana - vid obrazok z predosleho prispevku. parabolu to nepotrebuje, len ciry predny kryt

2. cistenie svetlometov Tipo/Tempra ma

3. hydraulicke nastavovanie maju podla mna vsetky novsie Tempry. Tipo neviem. Aspon som v Nemecku nevedel zohnat svetlo bez hydrauliky na Tempru

Samozrejme dohromady vznikne nieco, co technicke schvalenie nema

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #12 od juraj l

A nestačilo by pro stejný efekt svítivosti vyměnit klasické halogeny za tyhle nové Philipsy ?? :o

http://www.autodoplnky.cz/aktuality-shop/zarovky-philps-extreme-power-a368480


Je to jednoduchsie a legalne riesenie.

je mozne, ze tieto ziarovky maju znizenu zivotnost kvoli tej vacsej svietivosti

okrem dobrej ziarovky je VELMI VHODNE prerobit kabelaz reflektoru, da sa tak zvysit napatie o 10 az 20 % na halogene. Tak z 9-10V na 13,5 V
Pretoze FIAT ju ma urobenu uplne mizerne

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #13 od Marco Bartoli

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #14 od hovi

1. nejde o prestavbu nejakym kitom (napr. tzv H4 xenon)
ale o premontovanie samostatnej reflektorovej jednotky, v ktorej je optika uplne definovana - vid obrazok z predosleho prispevku. parabolu to nepotrebuje, len ciry predny kryt

2. cistenie svetlometov Tipo/Tempra ma

3. hydraulicke nastavovanie maju podla mna vsetky novsie Tempry. Tipo neviem. Aspon som v Nemecku nevedel zohnat svetlo bez hydrauliky na Tempru

Samozrejme dohromady vznikne nieco, co technicke schvalenie nema


jo jasný je to dobrá věc , ale ešte je tu takový ,,detail,, čiré přední sklo vemeš kde , právě proto bych volil za lepší řešení dát přímo komlet bixenony z něčeho jinýho - celý světla

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #15 od Max-el

okrem dobrej ziarovky je VELMI VHODNE prerobit kabelaz reflektoru, da sa tak zvysit napatie o 10 az 20 % na halogene. Tak z 9-10V na 13,5 V
Pretoze FIAT ju ma urobenu uplne mizerne


jak tam zvedneš napětí? násobičem? Zvýšením napětí snížíš životnost. Žárovka sice bude víc svítit, ale i se víc zahřívat

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.533 sekund
Powered by Kunena fórum