Dá se nastavit rychlost stírání stěračů?

Více
17 roků 1 měsíc zpět #1 od chamelion
Lítaj mi přední stěrače jak vzteklí psi i na nejnižší rychlost - ne že by mě to nějak prudilo, ale místo aby to stíralo, tak to spíš už vodu ze skla rozhazuje kolem a tudíž efekt stěru není takový...a navíc mi to utrhává gumičky ze stěračů :total:
Jde to vůbec nastavit nebo je tam třeba jiný motorek nebo já nevim...díky

Asi Tempra no...:)
1.8 SLX 77kw, kůže kam se podíváš :) Elektrika jakbysmet...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #2 od paldous
packa ma celkove 5 variant- cyklovani pomale,cyklovani rychle- obe nastavis otocne na pacce, nepretrzite pomale, nepretrzite rychle-to nastavis pohybem packy dolu a pak kdyz do ni jen trochu tuknes nahoru tak to setre jednou, jinak asi mas zapnute rychle stirani,kdy si to auto koupil? stihl si se s nim uz seznamit? nejlepsi je kdyz mas partaka,ten ti leje vodu na okno pripadne hadici ze studny,pak se s tou pravou packou za volantem skus trochu pohrat, na to prijdes, ma pohyb nejen nahoru a dolu ale na ni je jeste otocnej prepinac, ja jsem ze zacatku mel taky trochu problem na to prijit, ale pak uz to bylo v poho, treba jenom vyskouset.....

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #3 od chamelion
Tak teď si připadám jako naprostej hňup 8O Přešel sem na fiata z feldy a ta měla stěrače jen ve třech různých rychlostech a konec, žádný točení páček atd. Tempru mám dva týdny a zatim sem neměl moc čas něco zkoumat právě, proto když se mi něco nezdá, radši se hned ptám...

Díky teda za info, hned jsem zas chytřejší. Beztak si na to auto budu muset zvykat dýl asi...nějak mi to nesedí pod ruce zatim.

Asi Tempra no...:)
1.8 SLX 77kw, kůže kam se podíváš :) Elektrika jakbysmet...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #4 od paldous
jo ja taky presedlaval na tipo z fiatu 128 a to bylo o necem uplne jinem,ale ted kdyz jsem si uz navyk tak bych uz nemenil,leda ze neco novejsiho....

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #5 od Larin
a nemyslíš náhodou ne cyklovač, ale rychlost s jakou se samotny stěr provádí? Taky sem si toho všiml, ale po čase mi to přijde normální, ale když koukám na červené tak stírají jiné auta o poznání pomaleji, nemyslim cyklovač, ale samotný stěr. Ale od doby co jsem si sehnal kalsicky ramena na stěrače, je mi to celekm jedno, ty novy těžký ramena po faceliftu od 1993 navrch sou k ničemu. a ta rychlost stěru + jejich vaha = stěrač mi uletěl cely, takže kalsicky rminka a je klid, na vrakači, nebo tady by je měl mit určitě někdo na skladě. :wink:

1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #6 od michal_tipar
Na klasický ramínka navíc můžeš přidělat listy ala Aerotwin a to je teprve kvalita stírání...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #7 od bjukemen
...ale furt som sa nedozvedel ako spomaliť ten pohyb aby to nestieralo tak ako blbé...vôbec mi to nestiera a gumičky mám potrhané za dva mesiace...mám dať pred motorček nejký odpor aby som to spomalil alebo ako

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #8 od Charles
Tak si to předělej jako to měla V3Ska, dej si tam kliku a hejbej s ní rukou a rychlost bude podle chuti :lol:
ne je fakt, že to lítá jako splašený, včera mi stěrač přeletěl přes okno a gumu, zůstal viset za sloupek a už se nevrátil, teď s nim hejbu jak chci, asi se semlel tisícíhran :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #9 od bjukemen
...zajtra tam vletujem odpor a do motora budem púštať len 10V a bude to hadam dobre...už ma to riadne štve že to tak liece

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #10 od BlackJack
Pohyb páčkou nahoru - rychlé jednonásobné setření
Pohyb o jeden stupeň dolů - pomalé stírání
Pohyb o dva stupně dolů - rychlé stírání
* existují 2 mezikroky mezi rychlým a pomalým stíráním - pomocí krajního věnečku lze nastavovat úroveň stírání

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #11 od michal_tipar
Já teda nemám dvourychlostní stírání, jen cyklovač - 3 délky "mezery" a plný kotel. Dvě rychlosti co mají škodovky nemám...
Zatím mi to funguje ke spokojenosti.
Ten odpor musíš dát aspoň jako je ve ventilátoru, jinak se ti hned přepálí, motorek má dost výkon :!:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #12 od rs
Taky jsem si to myslel po precteni te moznosti snizeni napajeni srazecim odporem,ale jak mi vyslo z vypoctu nijak moc vykonny odpor nebude potrebovat.
Jen tak pro zajimavost pro snizeni napajeni na 10V bude potrebovat 2ohmovy odpor pri predpokladanem odberu 2A(to bych bral jako strop ,felicie ma 1.5A jiny udaj stitkovy jsem tak rychle nenasel).No a z ubytku napeti na odporu mi vychazi ztratovy výkon 8W,coz neni nic co by se nedalo bez problemu koupit.Treba v gm elektronic za cca 10kc,ikdyz koukam ze hodnotu 2.2ohm nemaji,ale maji 1ohm tak slozit 2 do serie alespon se budou lepe chladit.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.475 sekund
Powered by Kunena fórum