Alternator nedobiji
17 roků 3 týdnů zpět #1
od Larin
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Alternator nedobiji vytvořil uživatel Larin
Ahoj, mam problem s altikem, jezdil sem s tim, že mi občas na chvili při vyšších otáčkách začala svítit baterka, ale vždy zhasla, tak sem to moc neřešil. Jenže tenhle tyden sem totalně vybil baterku, tak jsem vlezl pod auto, vyhodil regulator a vyměnil uhliky, všechno sem namontoval zpatky a auto nedobiji, zkusil sem voltmetrem kolik dava altik tak že sem dal minus na kastli a plus na altec a davalo to 2V 6V skakalo to a pak už nic... z toho co jsem tu vyčetl tak to mužou byt didody, ale netušim jak je proměřit, taky mě napadlo, že muže byt regulator v haji celej... tak nevim, musim to vyhodit ven z auta, tak jestli mate nějake rady tak bych byl moc rad... jinak mam možnost koupit altik funkční, ale mam už novej klinak, ta nova vicedražkova nasada, tak sem přemyšlel, jestli by šlo prohodit nějak ty nahony na klinak na altiku z novyho na ten starej altik s tim užším klinakem. Diky moc [/img]
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #2
od vavra
Odpověděl vavra pro téma Re: Alternator nedobiji
To prohozeni je v poho. Už jsem to dělal na vice autech. Na hřideli tu řemenici drži jen matka a je tam klinek aby se řemenice neprotačela. Hřidel ma stejny pruměr, takže to neni problem.
Jinak když už si vyměnil uhliky tak nevim co stim muže byt, ja mam v garaži jeden s podobnym problemem, jenom to svitilo v nízkych otačkach, ale ve vyšich otačkach zhasne, ale stejně se baterka šťavy až klekne.
Jinak když už si vyměnil uhliky tak nevim co stim muže byt, ja mam v garaži jeden s podobnym problemem, jenom to svitilo v nízkych otačkach, ale ve vyšich otačkach zhasne, ale stejně se baterka šťavy až klekne.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #3
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: Alternator nedobiji
Ty diody lze pro první moment jednoduše proměřit multimetrem, červený vývod multimetru na jeden konec diody, černý na druhý, změřit odpor, pak vývody multimetru na vývodech diody prohodit a zopakovat - v jednom směru by měl být odpor vždy 1, v druhém 0.
Po zjištění konkrétního typu diody by se dalo pokračovat dál... jestli ale nebude jednodušší dát tam ten jiný alternátor, než pracně shánět diody s odpovídajícími parametry
Po zjištění konkrétního typu diody by se dalo pokračovat dál... jestli ale nebude jednodušší dát tam ten jiný alternátor, než pracně shánět diody s odpovídajícími parametry
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #4
od Larin
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Odpověděl Larin pro téma Re: Alternator nedobiji
diky za rady, hlavně je super, že mužu prohodit tu řemenici takže asi koupim ten dobrej altec, protože takhle bych mohl laborovat dlouho a jezdit se musí, diky
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 týdnů zpět #5
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: Alternator nedobiji
premeranie diod neni take jednoduche, musia sa odletovat konce statorovych dratov od diod, a az potom ich je mozne zmerat.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.309 sekund