Palubka AGT za DGT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
učite by to neišlo ine napajace zbernice a ak ťa môžem varovať nechaj si analog pretože na tej digi cez den najme v lete nič neuvidiš!!!
bohužel nesuohlasím. přístrojovky (jak analog tak digi) jsou mezi sebou záměný. !!! OVŠEM !!! je potřeba přeletovat konetory protože analog používá jiné konetory než digitál . Dále je změna okolo tachometru. analog má náhon a digitál má čidlo.
jinak barvy kabelů naprosto sedí jen je potřeba sehnat shéma konetorů analogu a digitálu . a zde v článkách je pro analog v češtině. já jsem si pro svou potřebu počeštil (na papír) i digitál konetory. pokud bude zájem přepíšu to a postnu to sem.
sám jsem přestavoval digi na analog (2.0 16V). jsem elektronik takže to pro mě nebylo pouze letování kabelů ale i objasnění funkcí přístrojovky.Takže jsem např. již nepotřebný kabely pro čidlo rychlosti použil pro čidla teploty a tlaku oleje, jelikož protahovat kabely z motoru do onteriéru je opruz.
Jinak analog je opravdu čitelnější za světla (sluníčka) ale i digitál má svý kouzlo. .. a nechrastí v něm hodiny:D (mě rámusí strašně a ještě jsem se nedostal k jejich vyčištění a promazání)
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
též nesouhlasím v létě sní nemám problem,vídím vždy co potřebujiučite by to neišlo ine napajace zbernice a ak ťa môžem varovať nechaj si analog pretože na tej digi cez den najme v lete nič neuvidiš!!!
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6ie Dohc 66kw DGT
STRACH JE ZLODĚJ SNŮ
www.tandemoveseskoky.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
momentálně mám taky analog otáčkoměr, protože mi ten digi vytekl display na digi, chci koupit jinou palubku a přehodit to
Tak dej pak vedet jak si dopadl s tou novou palubkou...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
momentálně mám taky analog otáčkoměr, protože mi ten digi vytekl display na digi, chci koupit jinou palubku a přehodit to
Tak dej pak vedet jak si dopadl s tou novou palubkou...
Jo určitě dám, uvidíme jestli tu bude v pátek nebo už ve čtvrtek
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.