Palubka AGT za DGT

Více
17 roků 1 týden zpět #1 od rehafike
Palubka AGT za DGT vytvořil uživatel rehafike
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda by šla analogová palubní deska předělat na Digitální ? Děkuji

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #2 od scoty-granturismo
učite by to neišlo ine napajace zbernice a ak ťa môžem varovať nechaj si analog pretože na tej digi cez den najme v lete nič neuvidiš!!! :!:

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #3 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Palubka AGT za DGT

učite by to neišlo ine napajace zbernice a ak ťa môžem varovať nechaj si analog pretože na tej digi cez den najme v lete nič neuvidiš!!! :!:


bohužel nesuohlasím. přístrojovky (jak analog tak digi) jsou mezi sebou záměný. !!! OVŠEM !!! je potřeba přeletovat konetory protože analog používá jiné konetory než digitál . Dále je změna okolo tachometru. analog má náhon a digitál má čidlo.

jinak barvy kabelů naprosto sedí jen je potřeba sehnat shéma konetorů analogu a digitálu . a zde v článkách je pro analog v češtině. já jsem si pro svou potřebu počeštil (na papír) i digitál konetory. pokud bude zájem přepíšu to a postnu to sem.

sám jsem přestavoval digi na analog (2.0 16V). jsem elektronik takže to pro mě nebylo pouze letování kabelů ale i objasnění funkcí přístrojovky.Takže jsem např. již nepotřebný kabely pro čidlo rychlosti použil pro čidla teploty a tlaku oleje, jelikož protahovat kabely z motoru do onteriéru je opruz.

Jinak analog je opravdu čitelnější za světla (sluníčka) ale i digitál má svý kouzlo. .. a nechrastí v něm hodiny:D (mě rámusí strašně a ještě jsem se nedostal k jejich vyčištění a promazání)

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #4 od skypan
Odpověděl skypan pro téma palubka AGT za DGT

učite by to neišlo ine napajace zbernice a ak ťa môžem varovať nechaj si analog pretože na tej digi cez den najme v lete nič neuvidiš!!! :!:

též nesouhlasím v létě sní nemám problem,vídím vždy co potřebuji :roll:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #5 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Palubka AGT za DGT
Měl jsem analog a teď mám digi :) Mohu říct, že analog je prostě klasika :arrow: ale digitál je lepší, vidět na něj je dobře i za sluníčka a hlavně v noci je to paráda a hrozně efektní, to pak palubka vypadá jako nějaká přístrojovka v raketě ;) Já jsem pro digi :!:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #6 od radioRH
Odpověděl radioRH pro téma Re: Palubka AGT za DGT
není nad digital i v letě de dodře vidět a v noci je to super

fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #7 od gotie
Odpověděl gotie pro téma Re: Palubka AGT za DGT
JJ presne tak digital ma sve kouzlo kazdy koho jsem vezl byl z te digi palubky hotovej a nekoukal nikam jinam nez na palubku.Proste je to neco jineho, analog ma kazdej ale digital..... Jinak taky nemam v lete problem, je tam preci cudl na ztmaveni ne?

Tipo 1.6ie Dohc 66kw DGT

STRACH JE ZLODĚJ SNŮ
www.tandemoveseskoky.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #8 od reyen
Odpověděl reyen pro téma Re: Palubka AGT za DGT
Prohodit se daji jak jiz bylo zminovano jedna se pouze o zamenu svorek a pak ten snimac na tacho.Jinak co je velky problem tak to je OTACKOMER ten jsem nekolikrat resil ale proste zamena z analogu na digi ti otackomer nepujde..Zkousel sem hodit i sem na klub jestli s tim ma nekdo zkusenost a nikdo se k tomu nevyjadril.takze sem to vyresil po svem koupil sem si budik otackomeru zapustil sem do palubky a mam digi tacho a analog otackomer... :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #9 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Palubka AGT za DGT
momentálně mám taky analog otáčkoměr, protože mi ten digi vytekl display na digi, chci koupit jinou palubku a přehodit to

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #10 od reyen
Odpověděl reyen pro téma Re: Palubka AGT za DGT

momentálně mám taky analog otáčkoměr, protože mi ten digi vytekl display na digi, chci koupit jinou palubku a přehodit to


Tak dej pak vedet jak si dopadl s tou novou palubkou...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #11 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Palubka AGT za DGT

momentálně mám taky analog otáčkoměr, protože mi ten digi vytekl display na digi, chci koupit jinou palubku a přehodit to


Tak dej pak vedet jak si dopadl s tou novou palubkou...


Jo určitě dám, uvidíme jestli tu bude v pátek nebo už ve čtvrtek ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.426 sekund
Powered by Kunena fórum