Analog za analog

Více
17 roků 1 týden zpět #1 od Jenda
Analog za analog vytvořil uživatel Jenda
Zdravíčko kolegové,chtěl bych se zeptat,mám 1.7d a mám jak se říká sociální verzi,to znamená bez elektriky a taky palubovka zrovna neviniká
Je tam to nejdůležitější:palivo,teplota tachometr a k tomu pár kontrolek.
Kdybych chtěl analog,ale s otáčkoměrem,jde to zaměnit? nemám díru na čidlo otáčkoměru,dočetl jsem se,že u diesla je to prej nějak přes alternátor?.A ještě se chci zeptat,jestli by seděli patice u palubky?
Má třeba 1.4 nebo 1.6 stejnou převodovku jako1.7d? Kuli tachometru,aby mi neukazoval jinak.Teda jestli při záměně palubovek to nato nemá vliv.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #2 od skypan
Odpověděl skypan pro téma analog za analog
mám dojem že 1.4 a 1.6 byly hodně podobný(myslím klasyky né t.ř.dohc) i výkonově takže stou prřevodovkou bycht o viděl reálně.ale d(1.7)to bude jiné kafe,páč diesel má jiné parametry(krouták,ap.Pozor to je jen můj názor,třeba se mýlím)
otáčkoměr má čídlo na setrvačníku a na samotným setrv. je kolíček,které se točí a snímač ho snímá,ale z cívky vys.napětí by to asi šlo né?(podobně jako u škocy 120 např.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #3 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Analog za analog
No,s cívky možná,ale u diesla přece žádná není.Proto se ptám na ten altík,nebo jak si to myslel?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #4 od skypan
Odpověděl skypan pro téma analog za analog
8O sorry nevšim sem si :o

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #5 od skypan
Odpověděl skypan pro téma analog za analog
no u diesela nevím,ted mě rycle nis nenapadá 8-[

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #6 od codexx
Odpověděl codexx pro téma Re: Analog za analog
Nevim jak ma reseno nafta snimani otacek, ale pokud jde o palubku, poohlidnul bych se po nejake z TD. Jde o cejchovani otackomeru...
Patice by sedet mely...

Lancia Kappa SW 20VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #7 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Analog za analog
Já myslel,že TDčkabyly jenom v digitálu. 8O
Hele,mám stý příspěvek :party:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #8 od TommyAngelo
Odpověděl TommyAngelo pro téma Re: Analog za analog
Mno pravda taky jsem myslel že TDiesly byly všecky digitaly hold jak to urobyt sakra ale zkus se kouknout jestly nemáš zablombovanou díru na snímač otaček v převodce jestli tam nejde dodatečně nasadit jinak opravdu nevím panove nikdy jsem stím nemněl čest se setkat 8O

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #9 od skypan
Odpověděl skypan pro téma analog za analog
kuu...na chlapy ten kolík na to setrváku musí být,díra už by se nechala dořešit(je to jenom hliník-fréma),ale nevím jak ten kolík nasadit na setr. bez sundání převodovky :roll: (pokud na tom setr. díra na kolík je připravena to nevím)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #10 od geeny666
Odpověděl geeny666 pro téma Re: Analog za analog
snímač otáček u TD je na přírubě u setrvačníku a otačkoměr z benzína je jiny než Diesela.

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #11 od skypan
Odpověděl skypan pro téma analog za analog
přesně tak jak říkáš,ale snímač něco nusí snímat a to je ten kolík

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #12 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Analog za analog
No není přímo na setrváku, ale na přírubě převodovky...na setrváku je výstupek, který když projede kolem toho snímače hodí signál. Stejně jako to je u čidla otáček u benzínu a nebo jako je třeba tachometr na obyčejném jízdním kole :D

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #13 od skypan
Odpověděl skypan pro téma analog za analog
však o tom mluvím,(nevím přesně co to je,ale u Fa vím,že tam byl kolík na setrváku ,tak sem měl dojem že tam je to samé)a snímač je na frémě a snimá otáčky toho sertv.přez kolík(u Fa)u tipa je tedy výstupek?no asi jo,prostě jetam nějaký bazmekt... :lol: :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #14 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Analog za analog
Problém je v tom,že na převodovce díra na snímač není,podívám se jestli je tam alespon naznačeno kde by měl jakoby bejt.Mám ještě TD a tam díra je a chybý snímač. Jak ten bazmek co se točí na tom setrváku by nebyl problém,snad od startéru ho tam dát nebo pod převodovkou je plech kter zakrejvá setrvák,ale jak tam udělat díru aniž by nepadali špony do setrváku,nebo do spojky?Převodovku kuli tomu vyndavat nechci.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #15 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Analog za analog
Kdyby se udělala díra do převodovky na snímač, stejně by to neběhalo. Ten protikus co se točí musí mít také výstupky. Normálně jsou na setrváku. Jak tohle vyřečit fakt nevím :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.469 sekund
Powered by Kunena fórum