Lambda->prosím nutně pomoc

Více
17 roků 5 dní zpět #1 od Charles
Ahoj klubáci, moc moc moc bych od někoho z vás potřeboval pomoci, jde o lambda sondu... :oops: už jsem to tu někde psal, že nemám ji zapojenou a od vás bych potřeboval, zda by jste mi nemohli vyfotit a poslat vedení kabelu k lambdě (potřebuji barva, odkud, kudy, kam) ve kterym krku je vedenej ten drát a hlavně to nejdůležitější, na kterej pin je u řídící jednotky připojenej, nemám možnost žádnýho srovnání a v schématech se nevyznám :!:
Pokud mi to někdo uděláte, budu moc vděčnej...musim ten kabel buď někde najít a nebo ho natáhnout znovu od řídící jednotky :!:
díky moc předem :wink:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 dní zpět #2 od Rossy
to musí být pěkná spotřeba bez sondy.Nevím kudy je to vedené,ale mrknu se v práci do schemat a ozvu se.To zapojení jednotky by tam mělo být.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 dní zpět #3 od SKV
Já mám 1,4ie, ale známý vedle v ulici má stejný motor jako Ty a dle mého soudu by se sním dalo domluvit a mohl bys to přímo zkouknout. Co Ty na to? Dej do SZ telefon!

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 dní zpět #4 od Charles

to musí být pěkná spotřeba bez sondy.Nevím kudy je to vedené,ale mrknu se v práci do schemat a ozvu se.To zapojení jednotky by tam mělo být.


no spotřeba ani moc velká není, jezdil jsem za víc, protože jsem neměl zapojený ani čidlo vzduchu to bylo za 15 litrů...po zapojení čidla jezdim za 11, ale i tak to není zrovna málo...předchozí majitel asi ustříhal dráty co mu zbyly a nevěděl kam je zapojit

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 dní zpět #5 od petr1978
Já mám lambdu zapojenou na jednom drátu, a mám na něho zvlaštní krk až ro ŘJ. Krk sa náchátí u levého nosníku když stojím čelem k motoru. Jde těsně kolem hadiček benzínu. Ale tipnul bych, že na tvém autě to bude stejný drát na kterém máš napojenou tu druhou lambdu. Jinou možnost ani nemáš, v ŘJ jen jeden vstup na Lambdu.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 dní zpět #6 od Dvoři
Já bych ti to nafotil ale nemam to auto ani měsíc takže nevim ještě kde co je atd...Když mi nikdo napíše kde a v jakých místech mam fotit tak ti to vyblejsknu...

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 dní zpět #7 od Charles
jde o to, že jsem se v tom včera s mechanikem vrtal celý odpoledno až do devíti do večera a ta druhá lambda se tváří zapojená, ale je taky plonnková a nezapojená :roll: ....vypadala tak, ale nakonec jsme ten kabel od ní vymotali a je nezapojená taky....tak jsme zjistili proč to tak netáhne, je to v důsledku nezapojený lambdy, protože je to přesycený benzíne a uchlastává se to :arrow: proto to netáhne :evil: navíc mám shnilej výfuk, tak ho zítra budeme vyvářet, koupil jsem novej vlnovec a taky tam dáme rezonátor a uvidíme co to bude dělat ;)
ale potřebuju zjistit to zapojení lambda, protože já mám akorát na levym nosníku jeden krk, ale v něm jde silnej kabel od altíku na baterku a pak tam je taková modrá hadička nebo bužírka a jde to z takový plechový krabičky co , je před pravym přednim kolem....myslim si že tam ten kabel je někde buď vedenej v jinym krku a je uřízlej nebo je úplně urvanej a tak bych ho nejradši natáhnul novej od řj :arrow: ale potřebuju ze kterýho pinu je připojenej, protože je blbost to dělat metodou pokus a omyl a řezat takhle všechny kabely

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 dní zpět #8 od petr1978
Jo to máš pravdu. Jen nevím jak to teď udělám, neostanu se do garáže :(
Možná o víkendu ti dám přesně číslo pinu na kterém lambda je. Možná by to mohl vědět Nuni. Elektrika je pro něho jednoduchá jako se šťárat v nose a možná že ti to poví z paměti :)
Ale jestli ti neodpoví, tak se na to o víkendu mrknu a dám ti vědět. Stejně si musím oprait táhlo řazení na převodovce. Máš nějké telefonní číslo? Když tak mi ho pošli na soukromý mail.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 dní zpět #9 od Charles
e-mail jsme ti poslal :)
Pošlu tedy NUNImu zprávu a uvidíme zda odpoví, je to pro mě hodně důležitý, nejrdaši bych byl, kdyby to bylo hned a zejtra jsem to mohl udělat ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 dní zpět #10 od Rossy
Dneska jsem se díval do schémat firmy Bosch.Motor 1.6,66kw,centrální vstřikování.Pin na řídící jednotce D 7.Podle obrázku ta delší svorkovnice sedmý kabel z kraje.Vzdálenější řada od zajištovací sponky.Doufám,že to u Tebe bude souhlasit.Čus.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 dní zpět #11 od Charles
Díky zkusím na to mrknout....zítra dám vědět ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 dní zpět #12 od petr1978

Dneska jsem se díval do schémat firmy Bosch.Motor 1.6,66kw,centrální vstřikování.Pin na řídící jednotce D 7.Podle obrázku ta delší svorkovnice sedmý kabel z kraje.Vzdálenější řada od zajištovací sponky.Doufám,že to u Tebe bude souhlasit.Čus.


Nejsem si úplně jistý, že to bude sedět. Charles má jinou řídící jednotku než ty. Charles má Multec, kdežto ty máš Bosch. :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 dní zpět #13 od Charles

Dneska jsem se díval do schémat firmy Bosch.Motor 1.6,66kw,centrální vstřikování.Pin na řídící jednotce D 7.Podle obrázku ta delší svorkovnice sedmý kabel z kraje.Vzdálenější řada od zajištovací sponky.Doufám,že to u Tebe bude souhlasit.Čus.


Nejsem si úplně jistý, že to bude sedět. Charles má jinou řídící jednotku než ty. Charles má Multec, kdežto ty máš Bosch. :(


Já nevim kterou mám....ale potřeboval bych to nějak vystopovat, jinak se nehnu z místa :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 19 hodin zpět #14 od Charles
Takže děkuji všem za rady....lambda sondu jsem úspěšně zapojil :lol:

Podle stejného motoru 1.6 DOHC z Critonova auta (kterému tímto znovu moc děkuji) jsem vystopoval ten mnou dlouho hledanej kabel....nevim že to předchozímu majiteli nevadilo, protože to auto bylo líný a žralo jak tank :evil: ...no kabel byl smotanej do kluba a skovanej pod takovou šedivou krytkou hned pod sklem za filtrem na vzduch (pod níž se nacházejí nějaké pojistky) :roll:
nedivim se že jsem ho nemohl najít, páč by mě nikdy nenapadlo ho tam hledat...ale to je stejný jako to bylo s nezapojenym čidlem teploty nasávanýho vzduchu, dokud jsem nesundal bednu s filtrem, tak jsem konektor nenašel :!:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.488 sekund
Powered by Kunena fórum