Lambda->prosím nutně pomoc
Pokud mi to někdo uděláte, budu moc vděčnej...musim ten kabel buď někde najít a nebo ho natáhnout znovu od řídící jednotky
díky moc předem
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to musí být pěkná spotřeba bez sondy.Nevím kudy je to vedené,ale mrknu se v práci do schemat a ozvu se.To zapojení jednotky by tam mělo být.
no spotřeba ani moc velká není, jezdil jsem za víc, protože jsem neměl zapojený ani čidlo vzduchu to bylo za 15 litrů...po zapojení čidla jezdim za 11, ale i tak to není zrovna málo...předchozí majitel asi ustříhal dráty co mu zbyly a nevěděl kam je zapojit
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale potřebuju zjistit to zapojení lambda, protože já mám akorát na levym nosníku jeden krk, ale v něm jde silnej kabel od altíku na baterku a pak tam je taková modrá hadička nebo bužírka a jde to z takový plechový krabičky co , je před pravym přednim kolem....myslim si že tam ten kabel je někde buď vedenej v jinym krku a je uřízlej nebo je úplně urvanej a tak bych ho nejradši natáhnul novej od řj ale potřebuju ze kterýho pinu je připojenej, protože je blbost to dělat metodou pokus a omyl a řezat takhle všechny kabely
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Možná o víkendu ti dám přesně číslo pinu na kterém lambda je. Možná by to mohl vědět Nuni. Elektrika je pro něho jednoduchá jako se šťárat v nose a možná že ti to poví z paměti
Ale jestli ti neodpoví, tak se na to o víkendu mrknu a dám ti vědět. Stejně si musím oprait táhlo řazení na převodovce. Máš nějké telefonní číslo? Když tak mi ho pošli na soukromý mail.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pošlu tedy NUNImu zprávu a uvidíme zda odpoví, je to pro mě hodně důležitý, nejrdaši bych byl, kdyby to bylo hned a zejtra jsem to mohl udělat
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dneska jsem se díval do schémat firmy Bosch.Motor 1.6,66kw,centrální vstřikování.Pin na řídící jednotce D 7.Podle obrázku ta delší svorkovnice sedmý kabel z kraje.Vzdálenější řada od zajištovací sponky.Doufám,že to u Tebe bude souhlasit.Čus.
Nejsem si úplně jistý, že to bude sedět. Charles má jinou řídící jednotku než ty. Charles má Multec, kdežto ty máš Bosch.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dneska jsem se díval do schémat firmy Bosch.Motor 1.6,66kw,centrální vstřikování.Pin na řídící jednotce D 7.Podle obrázku ta delší svorkovnice sedmý kabel z kraje.Vzdálenější řada od zajištovací sponky.Doufám,že to u Tebe bude souhlasit.Čus.
Nejsem si úplně jistý, že to bude sedět. Charles má jinou řídící jednotku než ty. Charles má Multec, kdežto ty máš Bosch.
Já nevim kterou mám....ale potřeboval bych to nějak vystopovat, jinak se nehnu z místa
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podle stejného motoru 1.6 DOHC z Critonova auta (kterému tímto znovu moc děkuji) jsem vystopoval ten mnou dlouho hledanej kabel....nevim že to předchozímu majiteli nevadilo, protože to auto bylo líný a žralo jak tank ...no kabel byl smotanej do kluba a skovanej pod takovou šedivou krytkou hned pod sklem za filtrem na vzduch (pod níž se nacházejí nějaké pojistky)
nedivim se že jsem ho nemohl najít, páč by mě nikdy nenapadlo ho tam hledat...ale to je stejný jako to bylo s nezapojenym čidlem teploty nasávanýho vzduchu, dokud jsem nesundal bednu s filtrem, tak jsem konektor nenašel
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.