stěrače nezastavují
zkrat na plus
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...6c164f636844e43c95c3
a
co to je
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=6195
všem díky za rady atd, problém jest vyřešen !!!!!
A nyní mám další chuŤovku.
Včera se mi "splašily stěrače", ale v tom smyslu, že nešly zastavit.Až jsem vytáhl pojistku, tak se zastavily.
Cyklovač na motorku jsem měl rozkuchaný, očistil jsem kontakty na relé , očitil kontakty uvnitř i svorkovnici venku. Vydrželo to týden a už zase nezastavují.
Víte někdo co s tím??? Měl jts někdo již avízovaný problém???
Díky za rady.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nateče ti náhodou voda do pojistkové skříňky?
Taky řidící jednotka stěračů by mohl být taky v hajzlu, nebo jsou jen slepené kontakty relátka. Nejprve bych vytáhl tu jednotku a očistil kontakty relátek. Pak bych se taky mrknul na tu vodu.
ŘJ jdnotka stěrač je v pojistkové skříňce a vypadá jako relátko jen vetší.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Asi bude ještě sranda, než dáš tu elektriku dokupy...já s tím taky bojoval, ale zatím klid...ťuk ťuk na dřevo
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Znate na to nejaky figl?
Btw zkousel jsem nastavit to stirani tim zapnutim a vypnutim, jak to je u skodovky, ale nefunguje to tady.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vpasovat do ciklovaše potˇák..(potenciometr-regulovaný odpor)Mne by take zajimalo, zda nekdo nevite, jak by se dal regulovat ten cas toho stirani. Dost mne stve, ze tam je zcela kratky interval mezi stiranim a to i na tom nejpomalejsim nastaveni.
Znate na to nejaky figl?
Btw zkousel jsem nastavit to stirani tim zapnutim a vypnutim, jak to je u skodovky, ale nefunguje to tady.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj sohlas,já měl v Rapidu z avie tam bylo několik poloh(ciklú ) a vyhovovalo to.Favorit tykový druh cyklování má. Možná, že by se stačilo zamyslet nad tím jak to funguje a hodit to do Tipa
jinak FA mělo něco jako pamětovku.. toje.jakou dobu si ridič určil(podrž.páčky-takovvou měl)jestli si to dobře pamatuji..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj sohlas,já měl v Rapidu z avie tam bylo několik poloh(ciklú ) a vyhovovalo to.Favorit tykový druh cyklování má. Možná, že by se stačilo zamyslet nad tím jak to funguje a hodit to do Tipa
jinak FA mělo něco jako pamětovku.. toje.jakou dobu si ridič určil(podrž.páčky-takovvou měl)jestli si to dobře pamatuji..
No zrovna to jsem myslel. Tu paměť cyklovače. Jen jsem ještě neměl čas to prozkoumat, mám duležitější věci co musím udělat
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Možná, že by to i nák šlo použít do tempry/tipa tím, že by se to nasadilo místo původního cyklovače, jen s tím, že tohle má jen 4 výstupy, zatímco klasický jich má víc. Takže by to třeba mohlo fungovat tak, že by se cykly nastavovali potenciometrem, místo kolečkem na páčce.
Ten cyklovač ještě mám, tak to příp. vyzkouším.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj dobrej postřech..Na Favoritu sem měl cyklovač řešenej tak, že místo původního sem tam měl cyklovač, ze kterýho vedl kabel do ovladače na palubce, kde se pomocí potenciometru nastavovali cykly plynule v podstatě od stálýho stírání až po třeba 1 cykl za půl minuty
Možná, že by to i nák šlo použít do tempry/tipa tím, že by se to nasadilo místo původního cyklovače, jen s tím, že tohle má jen 4 výstupy, zatímco klasický jich má víc. Takže by to třeba mohlo fungovat tak, že by se cykly nastavovali potenciometrem, místo kolečkem na páčce.
Ten cyklovač ještě mám, tak to příp. vyzkouším.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Klikneš jednou, po 5 sekundách klikneš podruhé a a nastavený cyklus stírání je 5 sekund. Nevím jak to lépe popsat. Ovládání je jednoduché bez jakéhokoliv potenciometru či podobné věci. Prostě ten cyklovač má svou paměť a pamatuje si jak jsi si nastvil cyklus.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.