Čidlo teploty a Řídící jednotka, odpor
Nemohl by mi někdo naměřit odpor ŘJ na pinech od čidla teploty chladící kapaliny co je zespoda kolena sání?
Stačí odpojit konektor od čidla (samozřejmě při vypnutém klíčku) a naměřit odpor na kontaktech konektoru.
Když mi odešla cívka, vzala sebou čidlo teploty chladící kapaliny i ŘJ. Od té doby mám vysoké volnoběžné otáčky při studeném motoru a musím to řešit přídavným paralelním odporem Tak bych alespoň rád věděl
kolik tam mám ten odpor hodit abych to srovnal.
Motor mám 1.6 DOHC (149.C2.046), vstřikování SPI Weber-Magneti, ŘJ je Multec.
Díky moc za help.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na 1.6 DOHC jsou skutečně jiné hodnoty než na OHC a jiné kubatury.
Jen, takové malé nedorozumění. Nepotřebuji hodnoty čidel, ale hodnotu odporu ŘJ
Tam mám problém a potřeboval bych to naměřit. Bohužel jsem to nestihl než mi odešel vstup pro čidlo teploty
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale jestli odesel ten vstup, tak vydim jako malo pravdepodobny, ze by se to pridanim odporu zlepsilo...
No kupodivu ŘJ jednotka na čidlo reaguje, ale špatně. Teď tam mám 50Kohm, a už nemám při studeném motoru 3000 otáček, ale jen 2500.
U tepléhomotoru se to chová normálně. Se zvyšující se teplotou motoru se otáčky snižují normálně, ale zčíná to na 2500 otáček. Mám takový pocit, že si to nějak záhdně našlo jinou cestu. Prostě zázrak 8O
Zatím díky za každou pomoc
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je to jen můj názor.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ŘJ jednotka normálně reaguje na změnu odporu tím že změní volnoběžné otáčky. Jen ta křivka odporu je položena jinde než má být.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Meril jsem to dvakrat.
Poprve cca po peti minutach co jsem vypnul motor - hodnota odporu 1211 Ohm - bez vypnuteho klicku.
Podruhe jsem zapnul klicek - hodnota odporu 1030 Ohm.
Kdyz jsem klicek vypnul, tak se hodnota nijak vyrazne nezmenila.
Nejsem elektronik, ale asi v te ridici jednotce je nejaka soucastka (kondenzator ?), ktera ovlivnuje ten odpor.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pak dej vedet, jak si dopadl, samotneho by mne zajimalo, zda jsi to schopen opravitDík, hned o víkedu se na o mrknu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.