PROBLEM ELEKRIKOU

Více
17 roků 11 měsíců zpět #1 od Martin P
PROBLEM ELEKRIKOU vytvořil uživatel Martin P
Ahojte Fiataci mam taký problém ked je motor studený štartuje dobre ,ale ked sa nahreje a ho vypnem a chcem znovu naštartovat nechce natočit.Apo vychladnutí zase pekne naštartuje. Neviete čo to može byt,alebo robit? Zatial dakujem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: PROBLEM ELEKRIKOU
Nechce to chytnout, jako že nejde benzín, nebo startér jede pomalu?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #3 od Martin P
Odpověděl Martin P pro téma Re: PROBLEM ELEKRIKOU
Akoby nedostal benzín alebo prúd

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #4 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: PROBLEM ELEKRIKOU
Pro začátek co je to za motor?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #5 od JohnRoss
Odpověděl JohnRoss pro téma Re: PROBLEM ELEKRIKOU
chybí info!!! motor, typ, rok , obsah, ............

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #6 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: PROBLEM ELEKRIKOU
No tenhle problém znám, to je taková málaá záhada. Někdo tady měl to štěstí, že vyměnil relé na čerpadla a měl klid, někdo to štestí neměl, mezi ně patřím i já, a nepomohlo skoro nic.
Předpokládám, že je to stříkačka a monovstřik, celekm jedno, jestli 1.4 nebo 1.6 - každopádně bude dobré to sem napsat.
U ě to bylo způsobené tím, že byl špatný regulátor tlaku palivana vstřiku- tím pádem jak se to ohřálo, tak to netlakovalo benzín do vstřiku a jen jsem točil a točil - většinou napoporve to chytlo, ale hned padlo z otáček a pak už nenatočil.
Vyměňoval jsem celej vstřik s osazením, prý ten samotnej regec měnitnejde, kvůli nastavení. Každopádně jsem to poznal na výkonu a ty starty byly lepší. Nicméně sem tam se stane, že to chytit nechce aa musím trošku přidat PLYNU. Teď mi zase dělají problémy někdy úrvní starty, tak si pak vyber že.

Každopádně bych být tebou zkusil:
jak je na to relé, jestli po zahřát jede jak má
potom kontakty na snímač polohy klikovky, případně zkusit za tepla změřit odpor
zkontrolovat hadičky, jestli nejsou někde prasklé, jak je teplo může se ta díra jakoby otevřít a dělat problém
no a nakonec tedy nechat změřit kolik ti dává čerpadlo přes ten regulátor

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • User_69
17 roků 11 měsíců zpět #7 od User_69
Odpověděl User_69 pro téma same problem
máme ten samý problém, když startujem ráno v 5,00 před barákem v mínus 5 tak to naskočí na poprvé, stačí ale ujet pár kilometrů a pak zastavit (typické pro nakupování) a pak to nejde nastartovat ani na 5x jedině pomůže startovat několikrát po sobě a potom s plynem. Když ale po prvním ranním startování pojedem někam dále třeba 30Km, tak to pak startuje krásně

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #8 od Martin P
Odpověděl Martin P pro téma Re: PROBLEM ELEKRIKOU
uz viem čo to robilo bol to problem v lozisku ostrej vačky.Z ničoho nič mi dnes ráno ked som šiel do práce zhasol motor zablokovalo mi to vačku a tím padom nedaval rozdelovačprúd na sviečky. Co sa tíka zlého štartovania za tepla to može robit ložisko ked je teplý motor ložisko je roztiahnuté a jak chladne sa stahuje.Pri úplne vychladnutom motore ložisko je normálne a preto to ide natočit až kím sa celkom nezadrie. Ked sa bavíme motor pri štarte nevidáva klepotavý zvuk?,alebo akokeby niečo mlelo? :twisted:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #9 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: PROBLEM ELEKRIKOU
Tak na to můžu podotknout jen..... 8O
Sám bych to tipoval na cívku, nebo polohy kliky, nebo na čidlo. No bez měření je těžko posoudit.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #10 od Martin P
Odpověděl Martin P pro téma Re: PROBLEM ELEKRIKOU
No to som tipoval aj ja ale mal som to merané autoelektrikárom a všetky hodnoti boli v poriatku a aj kable boli OK.Zmeral čidla všetko OK.Ačo sa tíka cievky,snímačov,snímača otáčok všetko čo sa dálo kúpiť všetko som kúpil a vymenil a robilo to stále????????? 8O

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.056 sekund
Powered by Kunena fórum