tipo 1,4 ie. problém s elektrikou(pomoooc)

Více
16 roků 11 měsíců zpět #1 od michalkulistak
kámoš vlastní 1,4 ie 1989(digi),zapalování digiplex a dneska když jsme chtěli jet z práce začla blbnout elektrika- 1. po otočení klíčku do polohy 1 se rozsvítily jen kontr. oleje a baterie jinak nic, začaly cvakat relátka a podobné cvakání šlo i od páček světel,při poloze2 motor točil ale nenaskočil, přitom se ozvalo cvaknutí od motoru(asi el ventil).
2. po několika pokusech rozsvítilo se normálně vše, motor naskočil otáčky kolem 1000,ale v momentě kdy rozsvítil světla nebo zařadil zpátečku vše zhaslo a zase to cvakání
3. po 10 min volnoběhu teploměr vyskočil na 130 ale přitom motor nevařil
procházel jsem všechny možné kábly, kostry prostříkl kontoxem, zkontroloval relátka, pojistky, baterii i páčky vše v pohodě
nakonec se mu podařilo odjet ,ale co stím může být?

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #2 od Dresik
Není voda v pojistkovce?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #3 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma ELEKTRIKA
právě že nee, mrzne, zaráží mě to cvakání v páčkách

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #4 od scherer012
vyzerá to na zlý kontakt na akumulátore, alebo nejaký skratík :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #5 od čenda
Takhle z voleje mě napadá na první pokus jen spínací skříňka, spínač světel a relé světel :-k

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #6 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma problém
spínačka funguje po pár pokusech auto nastartuje. ony cvakají a vrčí asi všechny relátka.proč se nerozsvítí palubka? nebo proč to zdechá

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #7 od michal_tipar
Pokud blbnou všechny relé tak jediný společný bod je uzemnění pod palubkou, zkus ho odpojit a vyčistit. Koukni i na +12 co tam je ale ta nebývá problematická...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #8 od Augustin

Pokud blbnou všechny relé tak jediný společný bod je uzemnění pod palubkou, zkus ho odpojit a vyčistit. Koukni i na +12 co tam je ale ta nebývá problematická...

Presne tak jak pise Michal. Podivej se na ukostreni - veskere ty hlavni a take kontakty - starter, kabely ke svickam, rozdelovac, ukostreni u baterie - to hlavni.
Jinak co se tyce toho startovani jeste bych se podival, zda baterie je v poradku - pri startovani by nemelo napeti klesnout pod 10V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #9 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma ELEKTRIKA
je fakt že tu kostru pod palubkou jsem nenašel. nebyl čas to pořádně rozebrat a mrzlo

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #10 od michal_tipar
vlevo od pojistkovky když sundáš panel pod volantem tak se na něj koukáš

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #11 od petr1978
Taky bych to viděl na kostru. Je to najpravděpodobnější že díky té kostře jde proud jinudma než má a proto ti cvakají všechny relátka a nerozsvítí se ti palubka.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #12 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma ELEKTRIKA
pánové díky . zatím jsme se k tomu nedostali ale až kámoš přijede z tater tak dám vědět jak to dopadlo

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #13 od faklmen
Mal som presne tento problem. Rozobral som komplet celu poistkovku, vymenil som packy pod volantom, vsetko mozne, nervy v kybli. A nakoniec to bol minusovy kabel na baterii. Len ze ten som kontroloval asi 10x a problem bol v tom, ze objimkana baterke bola utiahnuta dobre ale nevsimol som si ze je mierne povoleny kabel v objimke. Dotiahol som ho a vsetko zacalo klapat. Potom som ho vymenil cely.

Fiat Tipo 1,4 i - trojdverova masina...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.449 sekund
Powered by Kunena fórum