Neznámý drát
Všechno mi funguje jak má, aspoň teda nic nepostrádam, a přesto někam asi vést musel. Má takovouhle koncovku:
Napadá někoho, co by to mohlo být?
Jenom bych dodal, že moje auto je - jak mám napsáno v popisu - úplně holá verze, bez jakýchkoliv vymožeností.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
PS: myslím že v autě je jiný motor, než tam má být (je tam 1.4 a podle VIN tam má být 1.6), takže je to možná pozůstatek něčeho.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale na lambdu(respektive zbytek)lambdy to vipadá,i že to má tří kabely(lambda v Tempře byla tříkabelová)i ta délka kabelu..
lambda byla kousek za kolenem svodů před katem.no a co tem karbec,odpovím si sám,někdo ho dodatečně namontoval,páč nechtěl řešit nějaký problém se vstřikovací(jednobodovou)jednotkou.
schálě bych se podíval u spolujezdce pod palubku jestli tam nevisí plochá zásuvka,od řídící jednotky...(počítače).
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Moje Tempra asi bude mít dost pochybný původ, ale tady v republice je už od roku 1995, předchozí 2 majitelé byli spolužák mých rodičů a pak moji rodiče. Tihle s tím nic nedělalali, takže to někdo přeprasil zřejmě už před dotažením z ciziny, nebo těsně po tom. Zajímavé je, že všemi technickými a evidenčkami to prošlo, přitom číslo motoru nesedí s typem ve VIN.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak to tam bude asi víc takových "bludných drátů" když někdo přestrojil 1,6ku stříkačku na 1,4 karburátor...
To asi jo. Asi nejmíň škodlivé by bylo, kdyby někdo jen nahradil rezavý výfuk bez katalyzátoru výfukem pro katalyzátor a dráty od lambdy tím pádem neměl kam zapojit.
Zajímalo by mě ale, jak tam máš řešené palivové čerpadlo - je tedy elektrické?
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak to tam bude asi víc takových "bludných drátů" když někdo přestrojil 1,6ku stříkačku na 1,4 karburátor...
To asi jo. Asi nejmíň škodlivé by bylo, kdyby někdo jen nahradil rezavý výfuk bez katalyzátoru výfukem pro katalyzátor a dráty od lambdy tím pádem neměl kam zapojit.
Zajímalo by mě ale, jak tam máš řešené palivové čerpadlo - je tedy elektrické?
Výfuk tam byl nabastlený údajně z nějakého úplně jiného typu (asi). Když jsem ho před 2 lety nechal komplet měnit, museli mi vyměnit i svody, protože tam temprácký výfuk prostě nepasoval. Čerpadlo ti teď nepovím, budu se muset podívat.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Já bych tipoval, že to někdo dotáhl do republiky zbořený na motor a sehnal někde motor z karburátorem tak to tam překopal, v Něměcku nebo Itálii by se s tím nikdo nepatlal. Navíc to tenkrát bylo relativně nový auto, takže se podobná "operace motoru" vyplatila udělat...
Takhle se sem dostávalo a dostává pořád spousta aut, rok dva starý auto v německu bořený jako téměř totálka, takže za hubičku. Dotáhnou to sem, tady uřežou půlku zbořené kastle, a dají tam půlku kastle z auta, které je bouchlé z druhé strany, na stolici to svaří do kupy a v bazaru to pak prodávají jako "téměř nové" auto zaručeně nebořené, provozované nějakou důchodkyní. A za pěkný prachy.
Znám u nás jednoho borce co se tímhle zabývá. A viděl sem auto které bylo zbastlený ze tří bouraček dohromady a laik to na první pohled nedokáže poznat!!!
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tohle je taky kdysi bořeny, ale kupodivu na zadek (a dost prasácky zpravovaný). Předek jsem prohlížel dost důkladně a žádný stopy oprav jsem nenašel. No to je fuk, každopádně je to zbastlený děsně
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.