dobijení

Více
16 roků 10 měsíců zpět #1 od radioRH
dobijení vytvořil uživatel radioRH
chci se zeptat esi mi stačí dobyjeni na volnoběch 14V a se světly 13.7-8V startoval sem bez problemu i se zapnutímy světly,ale ted už je radši vypinam a po vyměně žarovek na silnější 80W sem za 14dni nenastartoval vubec,tak by mě zajímalo kolik to dobíjí vam a nebo kde hledat závadu starter sem měl rozdělany o vykendu a nic sme v něm na prvni pohled nenašli špatneho

fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #2 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: dobijení
Já bych řekl, že to dobíjecí napětí je v pořádku. Neprobíjí Ti někde něco? Mně takhle vybila baterku žárovička v kufru, po zavření se nezhasla.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #3 od Freedom
Odpověděl Freedom pro téma Re: dobijení
Jo hele mě to dobíjí 13,8V na volnoběh a nereaguje to vůbec na plyn dobíjí to pořád stejně.....a se zaplejma světlama a topenim tak to dobíjí 13,3V

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #4 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: dobijení
to napatie je OK, mas tam uz slaby akumulator.
mas 1,9 TD a ten ma starter o vykonu 2kW, a tam je potrebny starovaci prud 300 az 400 amper, ak mas malu kapacitu akumulatora, tak to nenatocis aj ked tam bude dobijanie na 14 V.
zmeraj napatie pocas zhavenia, a ak mas velky pokles tak uz je slaba baterka.
kupuj baterku cca 62Ah ale aby malo startovaci prud okolo 400A, alebo aj viac.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #5 od radioRH
Odpověděl radioRH pro téma Re: dobijení
baterku mam 74Ah 680A ale nevím jak stara už byla v aute když sem to kupoval a odběr proudu na baterce když je auto v klidu bila necela ampera takže proud mi to nic nežere

fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #6 od alain
Odpověděl alain pro téma Re: dobijení
Nevím v klidu necelá ampéra to je až moc.Mělo by to být pár miliamper.Ale jestli jezdíš každý den tak to moc nepoznáš,ale když stojí pár dnů v mrazu tak je to hotový.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #7 od SKV
Odpověděl SKV pro téma Re: dobijení
Dobíjení je v pořádku, ale jinak přesně jak píše alain - pokud máš odběr v klidu necelou ampéru, je to moc a odběr by měl skutečně být pár miliampér. Při odběru 1 ampéra bys přišel denně o kapacitu 24 Ah, tzn., že za 3 dny je baterie total vybitá na nule! Zkus to změřit ještě jednou a pokud je to pravda co píšeš, musíš hledat příčinu tak velkého odběru. Nejlépe (jak to tady už někdo psal) tak, že z pojistkové skříňky budeš vytahovat pojistky a při vytažení jedné z nich zjistíš okruh na ni připojených spotřebičů - jeden z nich to bude. S hledáním bych začal co nejdříve, protože jinak takovéto vybíjení vede k totálnímu zničení baterie.

Jinak bych měl poznámku k žárovkám, co jsi vyměnil. Je to pár let zpět, co se s žárovkami (H4) s větším příkonem a svítivostí začínalo a chtěl jsem svoje žárovky taky vyměnit za jiné s větším příkonem (110W). Po testech provedených na těchto silnějších žárovkách (testy tuším uveřejněné v Auto-moto revue) jsem však od toho upustil. Testy prokázaly, že žárovka s 2x větším příkonem nesvítí 2x více, ale pouze o 1/3 více než klasická 55W žárovka. Od té doby jsem od úmyslu vyměnit žárovky upustil. Je možné, že od té doby se technologie výroby a svítivost žárovek upravila k lepšímu. Zajímalo by mne proto, zda sám opravdu pozoruješ s těmito silnějšími žárovkami lepší osvětlení vozovky. Jinak by si s nimi alternátor měl bez problémů poradit (bez problémů dobíjet akumulátor)!

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #8 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: dobijení
k těm žárovkám. 100W je docela záhul na parabolu, vydávají daleko víc tepla než na kolik je lampa stavěná a rychleji odejde parabola a o konektorech ani nemluvím navíc původní elektroinstalace má problém dodat dost šťávy standardním žárovkám natož 100w které si zobnou dvojnásobek! Myslím, že lepším řešením je koupit nějaké lepší žárovky od Osram, Philips nebo Bosch, ty dávají větší světelný výkon už při standardním příkonu 55W o 30-50% proti standardu (je to teda v reklamštině, takže počítám 15-25% reálně) cena je sice vyšší ale je to ku prospěchu...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #9 od radioRH
Odpověděl radioRH pro téma Re: dobijení
možna sem to blbě napsal a bylo to par miliamper tem co to měřil povidal že je to dobry,a nemuže to byt třeba starterem že je nějak přidřeny nebo něco takoveho a k těm žarovkam ty 80W mi přišli že sviti stejně jak ty 55W jenže at tam dam jakykoliv tak to snad sviti pořad stejně nevim třeba se mi to zda,ale když sem měl favorita tak ten svitil zdaleka vic jak fiat a přitom tam sou světla stejně veliky

fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #10 od alain
Odpověděl alain pro téma Re: dobijení
Píšeš tu že za 14 dní jsi to nestart přece jsi to netočil 14 dní tak myslím že starter bude ok.Spíše asi baterka už nedrží kapacitu když ses opravil v té spotřebě mA.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #11 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: dobijení

možna sem to blbě napsal a bylo to par miliamper tem co to měřil povidal že je to dobry,a nemuže to byt třeba starterem že je nějak přidřeny nebo něco takoveho a k těm žarovkam ty 80W mi přišli že sviti stejně jak ty 55W jenže at tam dam jakykoliv tak to snad sviti pořad stejně nevim třeba se mi to zda,ale když sem měl favorita tak ten svitil zdaleka vic jak fiat a přitom tam sou světla stejně veliky


to bude asi problém staré elektroinstlace a kabelů...aby to svítilo lépe, tak bys musel natahat nové kabely ke světlům a asi i o malinko silnější, s kámošem jsme to udělali na škodovce, protože mu to nesvítiilo skoro vůbec, vypadalo to jako by ty světla svítily oranžově.....a po natahání nových kabelů to svítí líp než moje tipo ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #12 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: dobijení
Myslíš, jako že ty starý dráty maj moc velký odpor?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #13 od skypan
Odpověděl skypan pro téma dobíjení

Myslíš, jako že ty starý dráty maj moc velký odpor?

Charles myslí zaoxidované kontakty mezi trátem a konektorem(na příklad),to znamená přechody(zvišuje se přechodový odpor) čím višší odpor tím menší průtok proudu.(prosím vás je to laicki a tudjíš asi i trocu nepřesně)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #14 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: dobijení
No tak každý materiál časem stárne a ztácí svoje původní vlastnosti, ty starý dráty na tý škodovce měli úplně tvrdou izolaci, tak když se na ně šáhlo hned rozpraskala a opadala, prostě to bylo úplně zteřelý :!: a ty dráty uvnitř vypadaly strašně, nebyly hnědý jako měď, ale černý jako uhel :!:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #15 od skypan
Odpověděl skypan pro téma dobíjení
myslíš zpuchřelí..ale na italech je to to samé,třeha u žárovek(H4) je to až skoto do poistovky :lol: ,né ale kolem motoru tu špartou izolaci pozoruji taky.. 8)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.515 sekund
Powered by Kunena fórum