Alternátor
Ted mam 55Ah
Dik
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale zase by byla asi vět?í zátě? na motor a tím vet?í spotřeba, men?í výkon atd,
ale jen malinko
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
moc nestve a vykon uz mam stejne malej
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nebylo je?tě hor?í na to nezapoměň
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tam velkej odpor nemuze byt. Uvidim. nejdriv to musim nastartovat
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
timto stale premyslim do budoucna. Spis me zajima jak to tam funguje.
Co se
deje s el. proudem pokud ho nepotrebuju? Jen tak se vyparit nemuze Fakt
nevim dik
Kamaradi ze tridy mi rikaji ze to je blbost davat silnejsi Altik.
ze mi to neco vypali. Ja si myslim ze ne. Napeti bude stale stejne i pri jinem
altiku a ten proud to nevim. Dik
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alternátor má vestavěný regulátor napětí, kterýAhoj. tak nad timto stale premyslim do budoucna.
Spis me zajima jak to tam funguje.
Co se deje s el. proudem pokud ho
nepotrebuju? Jen tak se vyparit nemuze Fakt nevim dik
Kamaradi ze tridy
mi rikaji ze to je blbost davat silnejsi Altik. ze mi to neco vypali. Ja si
myslim ze ne. Napeti bude stale stejne i pri jinem altiku a ten proud to nevim.
Dik
udr?uje napětí na baterii na ůrovni cca. 13,8-14,4 V.(kus od kusu je to jiné).
Pokud neodebírá? proud, napětí by rychle stouplo, čemu? právě zabrání regulátor
odpojením budicího proudu(tím přestane alternátor vyrábět proud) a napětí začne
klesat dokud opět regulátor nesepne budicí proud a neobnoví tak dodávku proudu
altíkem. Takhle to neustále rychle cykluje. pokud chce? odebírat proud, nestane
se nic jiného, ne? ?e regulátor častěji a na del?í okam?ik spíná budicí proud
altrernátoru a tím vytvoří víc proudu. pokud si dá? vět?í alternátor, je to
jenom ku prospěchu. spotřeba vět?í nebude(teda pokud tam nebude? mít 5 kW
alternátor proto?e jde jen o ztráty třením v lo?iscích altíku a ty jsou
stejně zanedbatelné. A bude? mít aspoň rezervu výkonu. Baterii to ale o moc
rychlejc nenabije. Dávat vět?í alternátor má smysl jenom v případě, ?e má?
dodatečně nainstalovaný nějaký silný spotřebič(halogeny, klimatizaci, vyhřívání
sedaček ....)
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo a AhKdybych dal silnejsi alternator aspon 65Ah musel
bych tomu neco prispusobit? Ted mam 55Ah
Dik
se neznačí hodnota proudu dodávaného altíkem, ale kapacita baterie(55 Ah=
baterie je schopná dodat proud 55 A po dobu 1 hodiny)
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vysvetleni. Potesil jsi me . Az to dam do kupy, aby to jelo a nejak vypadalo
tak puje ten Altik Dik
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dik
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.