průměr - kabely od baterie

Více
17 roků 2 měsíců zpět #1 od Charles
Chlapi, mohu se zeptat jaký by měl být správně průměr (průřez) kabelů od baterky na startér :?: Dneska jsem něco dělal kolem auta a když mi kámoš nastartoval, tak se mi nezdál mínus kabel, sáhnul jsme na něj a byl dost teplej :roll: ....ptám se proto, že v minulym tipu byly o dost silnější kabely než mám tady :!:

díky za pomoc ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #2 od hovi
Odpověděl hovi pro téma Re: průměr - kabely od baterie
teplej mínusovej kabel???? minusovej kabel , by neměl být teplej , max bývá teplej plusovej ne ? pokud je ale minusovej, tak ti to jde asi nekde do skratu :!: nejsem si jistej, nejsem elektrikář , ale myslím si že je to tak

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Více
17 roků 2 měsíců zpět #3 od Charles
Neboj se, zkrat jsem zkontroloval jako první, ale nikde nic, jen se mi zdá hodně slabej ten kabel...je teda slabší zantelně než kabel od plusu, hlavně ten kabel od mínusu mám taky červenej :!: A hlavně se ohřál jen při startování, ono tam tečou docela vysoký proudy :!:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V

Více
17 roků 2 měsíců zpět #4 od hovi
Odpověděl hovi pro téma Re: průměr - kabely od baterie
no já ho mam skoro stejně tlustej , možná o chlup užší že je na + , ale to může dělat tedy i starter ,ale skus kdyžtak dát silnější kabel a uvidíš , pokud to bude starter , tak se bude hřát i ten silnej, pokud ne , bylo to kabelem , nebo nemáš zaoxidovaný ty kontakty? to by mohlo taky dělat