průměr - kabely od baterie



díky za pomoc

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
standartně má být černý takže ano je měněný. nornálně vede z převodovky na kostřící bod pod baterkou ,tam je přichycen takovým super očkem(jen rozholená izolace a nacvaklej plíšek) a pak vede dál na konetor do baterky.tak tenhle nemá průměr kolem cenťáku, plusovej jo ten je dost silnej, ale mínusák je asi měněnej, protože je taky červenej a může mít tak průměr 6 mm
Takže soudím vyměnit co nejdřív
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teplej mínusovej kabel???? minusovej kabel , by neměl být teplej , max bývá teplej plusovej ne ? pokud je ale minusovej, tak ti to jde asi nekde do skratu
nejsem si jistej, nejsem elektrikář , ale myslím si že je to tak
Mínus kabel se ti zahřeje i plus kabel se ti zahřeje když jsou poddimenzované. Nezapomínej, že dle úmluvy jde proud od - pólu k + pólu, ale ve zkutečnosti je to naopak.
No ale jak Charles popisuje elektroinstalace ve svém autě, ani bych se nedivil kdyby ten "odborník" co to měl před ním dal nějaký kabel co zrovna našel pod nohama.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

v pondělí skočim někde do autodílů koupit nový svorky na baterku (tyhle co mám vypadaj taky jako na heslo) a koupim pro jistotu i nový kabely, nechci aby mi to někde nedej bože chytilo

tady je to foto:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g...g2_imageViewsIndex=1
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Celkově tak 2500W ÷ 13V = 192A
To je myslím pořádný záhul pro kabely.
www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?B=0&a...96&NodeId=100359
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Petře já už se taky ničemu nedivim, počkej na srazu, to se budeš divit, ale podívej se ke mě do galerie, takm mám fotku motoru a bude asi vidět i ten kabel o mínus polu...dál tam je vidět že mínus je teženej skoro všude od baterky v těch černách krcích
v pondělí skočim někde do autodílů koupit nový svorky na baterku (tyhle co mám vypadaj taky jako na heslo) a koupim pro jistotu i nový kabely, nechci aby mi to někde nedej bože chytilo
tady je to foto:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g...g2_imageViewsIndex=1
No tak to je prdel, nechtěl bych v tom opravovat elektriku. Vozíš sebou hasičák? Jen mě tak napadlo, jestli by nebylo rychlejší z vrakáče sehnat originál kabeláž a připojit t jak to má být originál. Přecejen originál je tak dělaný z nějakého důvodu a nemyslím si že ten důvod je cena kabelů.
No na srazu se zasmějeme. Budu tam i kdyby jsem měl přijet Favoritem

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.