Čidlo teploty 1.7D
můžete mi někdo popsat kde bych měl hledat čidlo teploty? Ukazovalo mi to pořád 130°C tak jsem včera objednal a dneska půjdu montovat. Snad to bude dobře investovaných 180Kč

Stihnu to jenom vytočit a hned nastrčit nové bez velké újmy na úniku vody? Díky
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Poznatky z výměny : Čidlo je nádherně přístupné z pravé strany bloku ( pohled protu směru auta ). Stačilo odpojit konektor, povolit, vytočit rukou a rychle prsknout nové čidlo.
Poznatky z teploměru :
Napadají mě jenom 2 věci, ale nevím jak vyzkoušet ->
1) kostra? Čeho? Jaká by mohla ovlivňovat měření teploty?
2) palubka v loji?
Projevuje se to tak, že chvíli po nastartování to začne skákat na 50 - 60 - 70°C a nakonec to skončí na 130°C. Tento proces trvá zhruba 2 - 3 minuty při teplotě okolí 0°C a prochladlém motoru = kravina.
Jinak se to nehřeje, nevaří.
Poraďte někdo co zkusit změřit teď


Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1) Změřím kostru na čidle, jestli je motor a převodovka dobře ukostřené, abych věděl, jestli není signál zkreslený už odtud ( to považuji za dobré bo je nové ). Zkusím ještě samotné čidlo přikostřit drátem rovnou na baterku pro 100% jistotu, že signál odtud je ok. Zjistím, jestli je odpor naměřený u budíků stejný jako na čidle v motoru. Nakonec zkusím přikostřit i budíky ještě jedním drátem ( očistit kostru nalevo pod budíkama ). Uvidíme jak se to bude vyvíjet

Kontakt čidla teploty = B10
Kostření = C4
Můžete mě někdo zkontrolovat?
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ona to není ručička ale digiNečetl sem to celý, ale tu skákající ručičku mi dělal prodřený drát k čidlu..Jak se pak ukázalo na několika místech..

Jinak neskáče. Po nějaké době se ustálí na 130°C a tam zůstane už napořád.
Akorát by mě zajímalo, jak nekvalitní ta elektrika musí být aby se jen tak prodřel drát tyjo...


Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Muze to byt nejaky obvod v palubovce. Ja resil neco podobneho,ale s palivomerem. Nic jsem nedelal s plovakem na cerpadle a prece mi to neukazovalo zcela dobre, pak jsem vymenil (nucene) palubovku a zacalo to ukazovat jinak.
Ona to není ručička ale digiNečetl sem to celý, ale tu skákající ručičku mi dělal prodřený drát k čidlu..Jak se pak ukázalo na několika místech..
Jinak neskáče. Po nějaké době se ustálí na 130°C a tam zůstane už napořád.
Akorát by mě zajímalo, jak nekvalitní ta elektrika musí být aby se jen tak prodřel drát tyjo...Nuž ale je to FIAT, takže
Je tam nejaky odpor zrejme vadny, proto ten problem. Mas bud moznost se s tim smirit, nebo si sehnat palubovku jako ja


Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když změřím správný signál i u palubky, tak budu shánět ty združené přístroje jiné. Anebo to změřím nezávisle a přidám tam do série ještě další odpor který to tak nějak upraví. Nebo rozeberu tu palubku a zjistím který odpor je špatný. To je výhoda těhle starejch rachotin, že všechno je tak jednoduchý....uáááááá


Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

No ty dráty docela slušně tvrdnou, tak se rádo láme a nebo o něco prodře..
Ale je pravda, že pokud je to digi, tak bych kouknul na palubku..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pak čidlo teploty pro budík je ze strany motoru kde je převodovka a je umístěné na hlavě. K němu vede jeden drát.
Benzíny pak mají ještě jedno čidlo teploty určené pro ŘJ motoru, ale to se Tebe netýká

To že Ti ukazuje čtyři čárky a nespíná větrák spíš poukazuje na špatný termostat, mám to samé. Jak Ti to topilo v zimě?
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.