DGT palubka restartne se kdy chce

Více
17 roků 2 měsíců zpět #1 od Kounect
Možná s tím souvisí i špatně ukazující čidlo teploty, ale docela pochybuju.
Obvykle při startu, ale už se mi to stalo i 1x za jízdy se mi restartne palubka - zapomene denní počítadlo km + nastavení jasu. Při tom startu je to řekl bych 90% jistota. Navíc jednou se mi už stalo, že podsvícení svítilo, ale čísla ne. Neřešil jste někdo někdy něco podobného? Budu rád za každý názor :wink:

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #2 od Charles
zdravím, mě se toto stávalo u předešlé palubky také, u mne byl problém v tom nejsilnějším konektoru na levé straně palubky, kdy tam byl ulomený ten zajišťovací prvek a otřesy běhěm jízdy se mi ten konektor uvolnil, nakonec jsem to vyřešil kouskem papíru aby to nevyjíždělo...ale teď jsem už dal jinou palubku a je to všechno lepší...nebo mne napadá ještě možnost zkratu a nebo špatného ukostření ;) někdy to je docela sranda na to přijít a elektrika ve fiatu je klobko záhad :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #3 od Vali
Ahoj, tohle mi to dělalo taky, hlavně při těch startech, prakticky každej start jsem měl vše vynulováno. U mě byl problém v tom nejsilnějším kabelu - tak jak psal Charles, co jde do palubky, myslím, že je červenej. Když odděláš dolů pojistkovku, tak by ses tam měl dostat a kabel bezpečně poznáš, určitě bude částečně vysunutej. Nevím, jestli pojistkovku stačí jen vyhnout, nebo ji musíš dát dolů, ale to není problém. Zatím jezdím cca rok a už se to neopakovalo. Snad ani nebude...

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #4 od Kounect
Paráda...tak to by mohla být docela banální závada :-) Dotlačit kabílek. Dneska odpoledne se na to vrhnu. Děkuju za rady.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #5 od jirkaR

Paráda...tak to by mohla být docela banální závada :-) Dotlačit kabílek. Dneska odpoledne se na to vrhnu. Děkuju za rady.



no já měl prasklou pojistku a dělalo to samé

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #6 od Vali
A kterou pojistku jsi měl prasklou, že to mazalo paměť??? Pravděpodobně na palubku že :lol: :lol: Ale že ti jinak šla. No možná blbej dotaz, ale snad neva, že se ptám :roll:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #7 od jirkaR

A kterou pojistku jsi měl prasklou, že to mazalo paměť??? Pravděpodobně na palubku že :lol: :lol: Ale že ti jinak šla. No možná blbej dotaz, ale snad neva, že se ptám :roll:


nevím jednu jsem měl vytáhlou a když ji vytáhnu tak se resetuje myslím že je to ta na osvětlení interieru atd. ti to ukážu na srazu

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #8 od jirkaR
jsem ji vyndával když jsem dělal celej den na autě a měl otevřené dveře

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #9 od MAXO1973
Digitál palubku najčastejšie reštartuje zle ukostrenie alebo zle kontakty na konektoroch. Mne to robilo tiež, ani nastavenie osvetlenia mi to nedržalo, takže mi dosť často blikalo. Palubku som nakoniec ukostril novým káblom a problémy prestaly. Teraz postupne mením komplet kabeláž a občas sa nestačím diviť, ako mnoho káblov je nadpájaných a mnohé končia nikde, (predchádzajúci majiteľ sa teda vyšantil....) a pritom všetko funguje. Snažim sa to robiť podľa schém, tak uvidím, ako to dopadne.

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #10 od Freedom
:D :D no tak mě se restartuje taky občas teda nejdřív mi tam skáčou různý čísla ale i písmena otáčkoměr mi dneska blikal do rytmu hudby a nakonec se to restartuje chvíli to blbne a pak je klid a opakuje se mi to takhle docela často...i když je taky fakt že občas mi to třeba 150km nic neudělá

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #11 od MAXO1973
Práve som zistil, že napájanie hodín na digipalubke je riešené cez napájanie centrálu niekde vo dverách šoféra, centrál i hodiny su napájané nonstop, tak asi preto je to spoločné. A v palubke sú mnohé kontakty začernané - tie som trochu pregumoval. Zajtra pojdem preskúšať.
A mimochodom, mám jednu digi palubku naviac (1,6 / 1989 DGT) , keď sme ju vyberali u kamoša z auta, všetko šlo v pohode (až na zopár odpálených žiaroviek). Keď som ju namontoval, robila presne to, čo aj pôvodná (tá je tam naspäť), čo ma prinútilo hľadať chyby inde.... Takže, ak by mal niekto záujem....

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #12 od jirkaR

Digitál palubku najčastejšie reštartuje zle ukostrenie alebo zle kontakty na konektoroch. Mne to robilo tiež, ani nastavenie osvetlenia mi to nedržalo, takže mi dosť často blikalo. Palubku som nakoniec ukostril novým káblom a problémy prestaly. Teraz postupne mením komplet kabeláž a občas sa nestačím diviť, ako mnoho káblov je nadpájaných a mnohé končia nikde, (predchádzajúci majiteľ sa teda vyšantil....) a pritom všetko funguje. Snažim sa to robiť podľa schém, tak uvidím, ako to dopadne.



tak u tebe to dělá kostra pod baterkou :!:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #13 od MAXO1973
asi to bola kostra pod baterkou, ale napriek prečisteniu problém s palubkou neprestal, tak som to ukostril nanovo a je po probléme. Je možné, že kostriaci kábel bol niekde prerušený alebo zaoxidovaný.
Tak si palubka jednoducho nepamätala nastavenia a "blikala".

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #14 od drto
mne robila podobne problemy palubka ked som mal uz bateriu k.o. :wink: vymenil som baterku za novu a problemy prestali

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #15 od MAXO1973
tak to nebude môj prípad, lebo mám novú baterku. Včera som rozobral palubku a prepajkoval konektory, pregumoval kontakty pod žiarovky a teraz je všetko OK. Ta kabeláž má svoj vek, tak i káble su občas chybné

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.074 sekund
Powered by Kunena fórum