Nefunkční stěrače...
Moje tipínko si zase postavilo hlavu...Nejdřív mi přestal fungovat zadní stěrač (fungoval jen při odstřikování) a pak odešly i ty přední a zadní už nefunguje vůbec. Zkrátka veškeré ovládání na levé páčce je nefunkční (kromě odstřikování samotného ). Zkusila jsem vyměnit pojistku, ale ta se hned přepálí. Přijde mi, že je blbost, aby zkrat v páčce přepaloval pojistky, páč skrz ní nejde proud přímo do stěračů, ale snad ovladá jen relé (nebo ne?). Tudíž problém bude asi ve vedení k motoru, nebo v něm samotném? Nemáte s tím někdo zkušenosti (nejlíp návod s fotodokumentací ) nebo nevíte co s tím?
Předem díky moc za rady.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A co by to znamenalo kdyby jo a kdyby ne? (kdyby jo tak utěsnit a vyměnit? )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
BTW: nemáte někdo dobře popsaný schéma zapojení stěračů?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
viva italia
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nekde mas bud prelomene draty, nebo muzes mit mokro okolo toho relatka, popr. steracu - poskozeny drat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale když otočím pačku tak jen cvakne a nic.Čet sem něco o relátku a průchodce,můžete mi blíže popsat kde to najdu(třeba poslat foto).Teprve
získávám zkušenosti dík Kendy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mám stejný problém,nefunguje mi zadní stěrač.Zkusil jsem vyměnit motorek,
ale když otočím pačku tak jen cvakne a nic.Čet sem něco o relátku a průchodce,můžete mi blíže popsat kde to najdu(třeba poslat foto).Teprve
získávám zkušenosti dík Kendy
Mam ten isty problem (nefunkcny zadny stierac), podarilo sa ti to opravit? Ak ano tak kde bola chyba a ako si to urobil?
Dik
Skoda Octavia 1,4 TSI, 2011
VW Passat B6, 2,0TDI (125kW) Highline
Zosrotovane - Tipo 1,7D DGT 1990, 210 tis. km
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/category/32-itnet
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Skoda Octavia 1,4 TSI, 2011
VW Passat B6, 2,0TDI (125kW) Highline
Zosrotovane - Tipo 1,7D DGT 1990, 210 tis. km
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/category/32-itnet
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nejčastější problémy nefunkčnosti zadního stěrače jsou dvě, jedna tu byla napsaná (přerušené vodiče) a ta druhá je, že dojde k zadření hřídelky co vychází z motorku a je na ní přišroubováno ramínko zadního stěrače. lety provozu se tam dostává voda a jemný prach (strejně jako do zámku zadních dveří). Je potřeba vyndat motorek, rozebrat ho, hřídelku jemným smirkem očistit, samozřejmě i její pouzdro a pak vše řádně promáznout vazelínou. Už jsem to takhle udělal u několika motorků, co nešlapaly a choděj zase dál, ovšem pokud není spálené vinutí, to už pak nepomůže nic.
A já doplním predníáč tam jsou dlouhé raménka stěračú,tak po čase se namáháním ohrejou uhlíky v el.motorku na tolik,ze se zapečou ve vodítku a az se trochu obrousí tak nemají moznost se posunout(pomocí pruziny) a dosedat na komutátor(vodíta uhlíkú jsou plastová)a tak se ztratí kontakt a prestane točit motorek....
projeví se to,ze stěrače jdou-nejdou kdyš se poklepe motorek,tak zase chvilku jdou,a pak u vůbec nejdou....
uhlík ve vodítku jde opatrně uvolnit a rozhejbat,ale pozor vodítko je krehké,aby to neprasklo,nejlépe ped uvolnováním pronazat WD-40,po vyndání uhlíku,vodítko pilníčkem srovnat,aby ulík ve vodítku volně jezdil.
todˇ má zkušenost ze stěrači.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.